|
Post by \\ Jess' on Dec 8, 2007 20:17:29 GMT 2
"voordat je echt in de problemen komt lieverd. Je krijgt straks veel jongens achter je aan. En dat wil je niet. Maar het is jouw leven, niet het mijne" Ze hield vluchtig haar hand weg en stopte ze weg in haar zakken.
|
|
|
Post by Krista - on Dec 9, 2007 14:33:46 GMT 2
"Ik heb ervaring met jongens die achter me aan komen" grapte Eric "Ik krijg ze wel weg". Hierna keek hij weer serieus en staarde naar de grond. Hij wist niet echt wat hij moest zeggen.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 9, 2007 16:55:50 GMT 2
"Oke, ik laat je wel even alleen, dan kun je nadenken" Zei ze met ene glimlach. Ze deed een paar stappen en draaide zich om. "Ik zie je nog wel" Zei ze met een grijns en liep toen evrder naar de deur.
|
|
|
Post by Krista - on Dec 9, 2007 18:29:58 GMT 2
"Nee" zei Eric haastig en liep achter Teresia aan "Dan ga ik wel nadenken in mijn bed. Maar niet hier buiten. het is koud hier"
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 9, 2007 18:36:49 GMT 2
"Je doet je best maar" Zei ze haastig terwijl ze de deur opentrok en wegliep. Hij meost het allemaal zlef weten, maar zij zou iniedergeval geen relatie met hem beginnen.
|
|
|
Post by Krista - on Dec 10, 2007 8:21:14 GMT 2
Eric zuchtte even en bleef alleen achter. Hij bleef desondanks wat hij had gezegd buiten en ging op een bankje zitten. Wat wás de reden dat hij tegenwoordig constant door iedereen werd afgewezen? Terwijl dat vroeger nooit gebeurde. Misschien was het waar wat Teresia zei en probeerde hij het gewoon teveel.
|
|