|
Post by CherryOnTop on Jun 21, 2007 19:06:50 GMT 2
In het donkerste hoekje van de astronomie toren zat Bill. Hij staarde naar de lucht die donker was en bezaait met sterren. Even glimlachtte hij en tekende toen weer verder wat hij zag.
Ook Tom zat hier, hij keek naar de lucht en af en toe naar Bill. Hij was stiller geworden, niet meer zoals eerst. Vrolijk en hoe hij zijn emotie toonde in liedjes, alles was verandert toen hij hier kwam. Had hij gewoon thuis moeten blijven, Nee,dat was geen oplossing. Iedereen veranderd dacht hij. "Bill?" hij hoorde een gehum als ja? "Waarom zit je hier eigenlijk?' vroeg hij toen. Nu keek Bill op van zijn tekening "Doordat het hier rustig is, de lucht is mooi en ik wou tekenen" was zijn antwoord.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jun 29, 2007 17:16:45 GMT 2
Hij wou gewoone ven tijd voor zichzelf, om na te denken. Alles op een rijtje te zetten. De Astronomie toren was hier perfect voor. Zacht opende hij de krakende deur en keek op toen er al twee mensen zaten. ''Ow, sorry dat ik stoor'' Zei hij zacht terwijl hij zag dat Bezem nu ook binnenkwam en zacht via zijn broekspijp omhoog kroop. Hij keek even naar de hemel terwijl hij zijn ketting vastpakte, daarna keek hij weer naar de twee jongens. ''Ik ga wel weer'' Antwoorde hij terwijl hij zich omkeerde.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jun 29, 2007 17:20:31 GMT 2
Bill keek om, precies op het moment dat Tom ook omkeek "Hoeft niet hoor, we zijn toch maar wat aan het niks doen, Ik ben Tom" stelde hij zich voor, toen wees hij naar Bill "Dat is trouwens mijn tweelingbroer Bill" Bill knikte kort en keek naar de rat? die omhoog kroop bij de broekspijp van Manuel "Leuk beest" ze Bill toen. Kort glimlachtte hij.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jun 29, 2007 17:25:00 GMT 2
Hij keek om. ''O, oké'' Zei hij zacht terwijl hij in ergens ging zitten, Bezem zat op zijn nek terwijl Manuel wat ongemaakkelijk van de één naar de ander keek. ''Leuk, tweeling. Moet het in mijn eentje doen thuis'' Zei hij zacht en aaide bEzem terwijl hij begon te denken.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jun 29, 2007 17:27:27 GMT 2
"In je eentje? Soms kan je dan goed genieten van de rust toch?' vroeg Tom nieuwsgierig. Bill was ondertussen weer verder gegaan met tekenen, hij ging met het blauwe potlood lichtjes over het papier. In het donker was het soms moeilijk te zien, maar voor hem was het gewoon perfect om te tekenen.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jun 29, 2007 17:36:14 GMT 2
''Nou, rust heb ik ook niet echt'' Zei hij terwijl hij Bezem nu in zijn hand hield en naarhem keek. Met zijn wijsvinger ging hij over zijn vacht. ''Niet alles is geweldig'' Zei hij nu nog zachter hopend dat ze het niet zouden horen. Hij zette Bezem op de grond die nieuwsgierig naar de twee mensen ging, om te snuffelen.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jun 29, 2007 17:39:25 GMT 2
Eventjes keek Tom verbaast "Door je huisdier? Of door gewoon je familie?" vroeg hij. Hij keek naar de rat die hun kant op liep om te snuffelen. Hij stak zijn hand niet uit omdat hij ervaring had met beten van een rat. Daarintegen keek Bill op en stak langzaam zijn hand uit naar de rat, nieuwsgierig hoe hij zou reageren.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jun 29, 2007 17:46:27 GMT 2
''Nee bedoel, als je enigskind bent, is neit alles geweldig'' Zei ij terwijl hij naar BEzem keek die zahct op de hand ging zitten. hij waste zich en piepte. Manuel glimalchte zwakjes en keek toen even naar de grond.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jun 29, 2007 19:05:48 GMT 2
Meteen hield Tom zijn mond en keek nu naar de rat "soms is het fijn alleen te zijn zijn maar ook vaak niet heb ik gelijk?" vroeg Bill. Hij aaide met zijn andere hand de rat. "Hoe heet je rat eigenlijk?" vroeg hij toen.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jun 29, 2007 19:26:46 GMT 2
Hij keek de twee omstebeurt aan. ''Ja, de rust en alles'' Gaf hij toe, maar Bezem was er nog. Een echt broertje voor hem. ''De rat het Bezem'' Zich niet schamend voor de naam, hij heette zo, wel komisch eigenlijk.
|
|