|
Post by CherryOnTop on Jun 30, 2007 13:38:35 GMT 2
Even schudde Bill zijn hoofd "Tekenen is leuk en oefening baart kunst, ik hoef er niks voor terug hoor" zei hij toen. Hij hoefde nooit iets terug, tenzij ze erop aandrongen. Dan nam hij iets aan om zo van het gezeur af te zijn. "Ik moet scotty nog voeren!" Tom schoot overeind "Ahum..omdat meneer het altijd vergeet heb ik hem al gevoerd"
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jun 30, 2007 14:05:08 GMT 2
''oké'' Zei hij terwijl hij Bezem aaide. Hij grinnikte nu om ed twee. ''Wie is Scotty?'' Zei hij terwijl hij aandachtig naar hun keek.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jun 30, 2007 16:53:36 GMT 2
"Onze hond" zei Bill toen. "Tom wou hem per se mee hierhee" Tom knikte en glimlachte. Zijn hond, nouja die van beide maar Tom wou hem altijd overal mee naartoe nemen.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jun 30, 2007 18:46:38 GMT 2
''leuk, een hond. maar dat mag toch niet?'' Zei hij zacht en keek van Bill naar Tom en weer terug. Nouja, niet dat hij een hond had. maa rhij rvoeg het zich gewoon af.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jun 30, 2007 19:06:11 GMT 2
Tom haalde zijn schouders op "geen idee, maar ze hebben er nog niks over gezegt" Even grijnsde hij maar stond toen weer op "ik ga maar eens" hij liep richting de trap. "Spreek jullie weer snel denk ik" toen verdween Tom.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jun 30, 2007 19:20:49 GMT 2
Hij keek Tom aan en hield zijn schouders op. ''Oke'' Zei hijt erwijl hij nu naar de hemel staarde en zuchtte. ''Doei dan maar, jammer dat je weggaat'' Zei hij terwijl hij zijn blik weer op Tom hield.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 2, 2007 15:14:43 GMT 2
"Daaag, en hoezo jammer?" vroeg Tom nog voordat hij de eerste tredens nam. Bill schudde kort zijn hoofd "ga nu maar gewoon, waar je ook heen wilt of whatever" Tom was nooit duidelijk met wat hij wou of ging doen.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jul 2, 2007 17:40:27 GMT 2
Hij keek even naar de twee jongens en schudde zijn hoofd. ''Nouja, dan niet jammer'' Zei hijt erwijl hij ook opstond. ''Ik ga ook'' Zei hijz acht terwijl hij Bezem op zijn schouder zette.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 2, 2007 17:52:35 GMT 2
"Doei! Tot morgen ofzo" zei Bill, hij zwaaide even met het potlood in zijn hand maar tekende toen verder. Straks zou hij ook maar gaan. Tom was ondertussen al verdwenen.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jul 2, 2007 18:13:38 GMT 2
''Sorry'' Zei hij nog over zijn schouder terwijl hij door de deur liep. En een andere kant insloeg dan Bill.
|
|