|
Post by Merel on Dec 19, 2007 20:12:56 GMT 2
{ik verzin even 2 namen } Lachend stond Thobias met z'n gitaar in z'n had in een ruimte. Hij en de band zouden vandaag maar weer eens oefenen. De band bestond uit 4 leden. Benjamin.. Thobias zijn tweelingbroer zong en speelde de Basgitaar. Nick speelde de tweede gitaar partij. Thobias en Darren wisselde de Drum en de eerste gitaar partij af. Maar meestal speelde Thobias Gitaar, en Darren Drum. Ze moesten nu alleen nog wachten op Benjamin. Al hoopte Thobias stiekem ook nog dat er iemand anders kwam. Hij was zijn gitaar ondertussen al aan het stemmen.
|
|
|
Post by melien on Dec 19, 2007 20:20:47 GMT 2
Benjamin kwam binnenstormen. "Sorry dat ik zo laat ben." zei hij buiten adem. Hij was opgehouden en had dat stuk gerend. Toen hij weer op adem was gekomen grinnikte hij. "Hoi trouwens." zei hij grijnzend. Hij had geen flauw idee wat ze allemaal gingen oefenen. Darren en Nick beroetten hem, maar kwamen niet van hun plek af.
|
|
|
Post by Merel on Dec 19, 2007 20:24:11 GMT 2
Thobias grijnsde toen hij zijn broer zag. Hij hing zijn gitaar op zijn rug en liep naar hem toe. "Heey hoe is het ermee?" Vroeg hij grijnzend en keek hem grijnzend aan. Het was wel even geleden dat Thobias Benjamin had gezien, dus hij was wel blij hen te zien.
|
|
|
Post by melien on Dec 19, 2007 20:32:18 GMT 2
Benjamin gaf zijn broer een knuffel. "Goed hoor. Alleen wat haastig." beantwoordde hij de vraag grijnzend. "Met jou?" voegde hij eraantoe. Hij miste de gesprekken toch wel is. Toch wel jammer dat ze in verschillende afdelingen zaten. Zo zagen ze elkaar zo weinig.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 22, 2007 17:22:27 GMT 2
Saluka stond aarzelend voor de deur. Moest ze kloppen, of gewoon wachten, of... Nee dat waren de opties, kloppen of niet kloppen. "Great." Mompelde ze. Ze haalde even diep adem en liep toen naar de deur. Ze klopte zachtjes en hoopte dat ze het daar binnen hoorde.
|
|
|
Post by Merel on Dec 27, 2007 16:02:29 GMT 2
"Ja goed hoor! Hoezo haastig?" Vroeg hij lachend. "Ik heb wel iemand uitgenodigd.. Niet erg toch?" Vroeg hij meer aan Benjamin dan de rest. Zijn grijns werd breeder toen hij geklop hoorde. Hij liep naar de deur en opende deze. "Hallo, kom verder." Zei hij grijnzend.
|
|
|
Post by melien on Dec 27, 2007 21:22:04 GMT 2
"Gewoon.. schoolleven hea." zei Benjamin met een grijns. Hij schudde zijn hoofd. "Nee hoor. Helemaal niet." beantwoordde hij de vraag van Thobias met een grijns. Hij keek naar wie er bij de deur stond. "Ah, jij zal wel de genodigde zijn waar mijn broertje het zojuist over had." zei hij met een grijns tegen Saluka. Hij liep naar haar toe en stak zijn hand uit. "Benjamin." stelde hij zichzelf voor.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 27, 2007 22:01:43 GMT 2
Saluke raapte haar moed bij elkaar en liep zelfverzekerd verder. "Heey. Ik ben Saluka." Zei ze terwijl ze Benjamins hand schudde. "Aangenaam." Ze liet zijn hand los en glimlachte naar Thobias. "Heeey Tarzan." Begroette ze hem lachent.
|
|