|
Post by CherryOnTop on Dec 22, 2007 20:12:23 GMT 2
Tifa glimlachtte eventjes, hij maakte haar tenminste vrolijk 'Is goed, ik moet nog iets kopen voor Steve, mijn vriendje en nog voor een aantal anderen maar ik weet nooit wat een goed cadeau is voor een jongen, jij enig idee?' vroeg ze met een glimlach.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 22, 2007 22:07:26 GMT 2
Teddy dacht even na. 'Dat ligt eraan.. doet ij aan sport? Of speelt hij een instrument? Dan wordt het al een stuk makkelijker.' Het idee om even neit meer alleen te zijn stond hem wel aan.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Dec 23, 2007 15:03:34 GMT 2
"Hij speelt gitaar, waar ik hem ook tegenkom, vaak heeft hij deze bij" antwoorde Tifa, ze trok Teddy aan een arm een winkel in, wat voor winkel het ook was. Ze keek om zich heen en het bleek weer een alles-in-1 winkel te zijn.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 25, 2007 13:30:38 GMT 2
Teddy liet zich lachend meetrekken. 'Misschien dan een band voor aan zijn gitaar. Die dingen schijnen erg snel te verslijten. Misschien kan je er een tekst op laten grafferen. Iets van: Altijd de jouwe, Tifa. Zoiets?'
|
|
|
Post by CherryOnTop on Dec 26, 2007 14:00:00 GMT 2
Ze grinnikte "Misschien, maar dan een andere tekst geloof ik, want dan gebruikt hij hem misschien enkel voor als hij alleen is" Maar het was op zich wel een goed idee. "Eens navragen hoeveel dat kost"
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 26, 2007 14:05:46 GMT 2
Teddy knikte lachend. 'Het was maar een suggestie hoor. Ik ga toch neit zeggen wat jij voor je vriendje meot schrijven?' Hij vroeg zich af hoe het zou voelen als een meisje zo'n cadeautje voor je kocht. Hj had al een tijd geen vriendin meer.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Dec 26, 2007 14:19:21 GMT 2
"Hm..daar heb je gelijk in" zei Tifa vrolijk, ze vroeg aan een meneer die bezig was met een gitaar terug te hangen hoeveel het kostte om een gitaarband te laten maken met tekst. De prijs viel haar erg mee. "Oke, dan wil ik een zwarte gitaarband met de tekst ehm.. Believe in dreams ofzo, wat is toepasselijk voor een jongen?' Ze keek naar Teddy.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 26, 2007 18:04:44 GMT 2
Teddy dacht even na. 'ALs het een jongen is emt een grote droom, of die zoveel mogelijk van zijn leven wil maken, ja dan is dat wel toepasselijk denk ik.' Hij glimalchte naar haar. Hij wilde dat hij haar vriend kende, dan kon hij misschien eoits behulpzamer zijn...
|
|
|
Post by CherryOnTop on Dec 26, 2007 19:37:13 GMT 2
Ze knikte, wie weet, het was wel een goed idee. Maar of hij een grote droom had wist ze niet precies. Tifa besloot daarom voor een gewone zwarte band met de tekst Believe. Dat vondt ze goed genoeg, over drie dagen zou de gitaarband klaar zijn. Ze draaide zich om naar Teddy " Zo en nu een cadeau zoeken voor jou"
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 27, 2007 0:03:08 GMT 2
'Voor mij?'Lachte Teddy. 'Ik heof geen cadeau. Een kerst met mijn familie zou al fijn zijn. Ik heb genoeg van een eenzame kerst. Maar misschien kan ik wel een leuk cadeautje voor jou zoeken.'
|
|