|
Post by Merel on Dec 12, 2007 15:56:37 GMT 2
"Ow dat noem ik geen droom, eerder een nachtmerrie.. Tenzij er iets meligs gebeurt met Zwamdrift natuurlijk." Zei Angelina grinnikend. "Ook een kopje thee?" Vroeg ze vervolgens lachend.
|
|
|
Post by Krista - on Dec 12, 2007 16:29:25 GMT 2
"Ja, gaan we lekker theeleuten meid" zei Eric met een zwaar overdreven amsterdams accent. Hij grinnikte en greep een theekopje van de tafel, en hield deze voor Angelina's neus "Voorkeure?"
(Dat was tijdens latijn, XD gingen alle jongens achter mij (Thomas, Ruben, Bas, Ivar) allemala met een een amsterdams accent praten. "Ja maar ik kan nie lere in de vakantie, dan moet ik naar london" XD ik had echt buikpijn van het lachen)
|
|
|
Post by Merel on Dec 12, 2007 16:31:13 GMT 2
"Gezellig jôh!" Antwoorde Angelina met een Belgisch accent. "Ik heb wel zin in wat! Maakt me niet uit wat!" Zei ze grijnzend en hield een kopje voor Eric zodat hij wat in kon schenken.
|
|
|
Post by Krista - on Dec 12, 2007 17:53:54 GMT 2
"Dan drinken we oude vertrouwde, english tea" ging Eric nu verder, nu in een 'highclass english' accent, wat ze thuis voor de grap wel eens probeerden uit te spreken.
|
|
|
Post by Merel on Dec 12, 2007 17:55:32 GMT 2
"Ach wat heerlijk! Net wat ik dringend nodig had!" Vervolgde Angelina op kakkerige toon en bewoog het kopje voor Eric langs zodat hij in kon schenken.
|
|
|
Post by Krista - on Dec 12, 2007 21:02:03 GMT 2
Eric hield de theepot een beetje schuin en schonk thee in het kopje van Angelina "Laten we het hebben over.. het weer!" zei hij dan opgewekt en grijnsde "Want het is zo'n prachtig weer buiten"
|
|
|
Post by Merel on Dec 13, 2007 15:02:19 GMT 2
"Ach meid het is wonderschoon dat weer van vandaag! Lekker fris windje en een heerlijk lente zonnetje!" Zei Angelina en nipte bekakt aan haar thee met haar pink in de lucht. Ook trok ze er een gestoord gezicht bij.
|
|