|
Post by Merel on Dec 10, 2007 22:14:30 GMT 2
Angelina zat in de les. Hoezo vervelen? Kon er nog een les zijn die saaier was? Owja, dat was Waarzeggerij. Ze slaakte een diepe zucht en keek uit het raam naar buiten. Ze kon vanaf hier alles wel goed zien. OVer de leerlingen die Verzorging van Fabeldieren hadden. Dat was tenminste iets interresanter dan.. dít.. Ze zuchte nogmaals.
|
|
|
Post by Krista - on Dec 10, 2007 22:16:28 GMT 2
Eric die naast Angelina zat leek in te doezelen. In ieder geval, staarde hij wazig voor zich uit naar een vaag ver punt op de muur dat er helemaal niet leek te zijn. De warmte en de muffe geur van wierrook maakten hem kotsmisselijk en slaperig tegelijk.
|
|
|
Post by Merel on Dec 10, 2007 22:22:16 GMT 2
Angelina keek opzij naar Eric die zo ongeveer al leek te slapen. Ze grinnikte even zachtjes. Ze ging achter hem staan en kietelde hem toen ineens in zijn zij om hem eens even goed wakker te maken.
|
|
|
Post by Krista - on Dec 10, 2007 22:25:34 GMT 2
Eric schrok zich dood, en liet uit reflex zijn been hard tegen het tafeltje aanknallen zodat er een gevaarlijk gerinkel te horen was en de theepot onheilspellend wiebelde. Zwamdrift keek verstoord op en staarde naar Eric en Angelina, schraapte haar keel en ging weer verder met haar zweverige manier van uitleggen. "en bedankt" zei Eric zachtjes en keek grijnzend naar Angelina.
|
|
|
Post by Merel on Dec 10, 2007 22:28:46 GMT 2
[behalve dat ze niet bij waarzeggerij zitten ^^, XD]
Angelina had moeite gehad met haar lag in houden en een onschuldig gezichtje trekken, maar toen Zwamdrift niet meer keek, ging ze weer zitten en lachte zo zacht mogelijk. "Toen was je weer wakker." Mompelde ze grinnikend.
|
|
|
Post by Krista - on Dec 10, 2007 23:00:18 GMT 2
(nou, bij deze dus wel , dan klopt dit topic niet *schraapt keel* ATTENTIE ATTENTIE, DIT IS NU OFFICIEEL EEN ZWAMDRIFT LES XD) "Ja, en niet zo'n beetje ook" zei Eric terwijl hij over zijn been wreef "Dat deed behoorlijk pijn Ang. Door mezelf, maar toch. ". Hij grijnsde breed.
|
|
|
Post by Merel on Dec 12, 2007 11:28:01 GMT 2
"Ik wou net zeggen, ik deed bijna niks! Ik kietelde je alleen maar!" Zei ze grinnikend. "Ach je lag zo schattig te slapen, kon het gewoon neit laten." Lachte ze zachtjes om niet weer een pissige blik van Zwamdrift te krijgen.
[wat jij wil xD ]
|
|
|
Post by Krista - on Dec 12, 2007 14:20:06 GMT 2
"Volgens mij was ik nog niet écht aan het slapen" zei Eric en wreef in zijn ogen, en ging even met zijn hand door zijn haar dat niet echt in model zat. Dat kon hem niet echt schelen.
|
|
|
Post by Merel on Dec 12, 2007 14:25:17 GMT 2
"Nou dat scheelde dan niet heeeel veel! Volgens mij sliep je wel hoor! waar ging je droom over?" Vroeg Angelina plagend en keek naar de theekop die voor hun stond waar ze eigenlijk iets mee moesten gaan doen.. Wat? Angelina had geen flauw idee.
|
|
|
Post by Krista - on Dec 12, 2007 15:41:18 GMT 2
"Over zwamdrift" zei Eric en trok een geschokt gezicht "Ja, het was ook een héle enge droom". Hij keek even op en staarde verwonderd naar het theekopje, alsof dit het eerste theekopje was dat hij ooit in zijn leven had gezien.
|
|