|
Post by » Aline. on Jul 6, 2007 16:45:04 GMT 2
Chris glimlachde even naar Aylin. Hij had het nog niet met zoveel woorden gezegd, maar had het idee dat de boodschap dat zij 'de gelukkige' was wel overgekomen was. Hij keek Tristan even achterna en aarzelde. Zou hij ook naar haar toegaan? Nee. Ze zou hem waarschijnlijk toch niet willen zien nu, dacht hij.
|
|
|
Post by Merel on Jul 6, 2007 16:46:05 GMT 2
"Nou wees gerust.. Er lopen hier genoeg gekken rond hoor!" Zei hij en glimlachte flauw. Hij had al iemand om mee te gaan.. "Laat Chris, en kijk rond.. Volgens mij lopen hier meer leuke rond. Tenminste wat ik van mijn nicht aan mag nemen." Zei hij en grijnsde. Aylin glimlachte terug. {wow.. Hoe kort -.- }
|
|
|
Post by admin. on Jul 6, 2007 16:50:58 GMT 2
Jade haalde haar schouders op. "Ik maakt me toch niet meer uit. Er is tóch niemand die met mij wilt, op een gek na" snikte ze. Ze verborg haar gezicht nog dieper in haar knieeën en zuchtte. Ze leek wel gek om dit te doen, helemaal gestoord. Waarom heb ik dit ooit gedaan? Hoe kon ik zo dwaas zijn om Chris te laten kiezen tussen mij en Aylin? dacht ze.
|
|
|
Post by Merel on Jul 6, 2007 16:58:53 GMT 2
"Geloof me.. Er zijn gekken genoeg op deze school!" Hij meende het echt.. Hij had een vriendin, maar anders vond hij Jade ook wel leuk. "Echt waar.. Kijk eens rond onder het ontbijt."
Aylin glimlachte nogsteeds breed. Ze keek op haar horloge en merkte dat ze eingelijk terug moest naar de les. "Ik moet weer gaan.. Zie ik je dan in de hal?" vroeg ze.
|
|
|
Post by » Aline. on Jul 6, 2007 16:59:08 GMT 2
Chris sloeg een arm om Aylin heen en liet even een lok van haar haren door zijn hand glijden. Hij glimlachte naar haar maar liet haar na een tijdje weer los. 'Sorry... Ik moet even bij Jade kijken,' legde hij uit, waarna hij ook het lokaal uitliep.
|
|
|
Post by admin. on Jul 6, 2007 17:03:21 GMT 2
Jade schudde haar hoofd, waardoor de tranen op haar gewaad werden uitgesmeerd. "Het heeft geen zin meer" mompelde ze. "Ik kan net zo goed níét gaan"
|
|
|
Post by Merel on Jul 6, 2007 17:05:29 GMT 2
Tristan keek haar verbaast aan. "En waarom dan wel niet? ER zijn zat mensen die ook niemand hebben hoor! Je kunt toch ook gewoon met je vriendinnnen gaan?" stelde hij voor. Ze moest niet zo sip zijn.. Naar zijn weten waren er nog wel vrije jongens..
Aylin glimlachte even, en knikte toen. Dat viel te begrijpen.. Ze zei dit keek niks erover..
|
|
|
Post by » Aline. on Jul 6, 2007 17:10:55 GMT 2
Chris keek nog even achterom naar Aylin. Hij hoopte dat ze het niet vervelend vond dat hij naar Jade toeging. Hij keek even waar ze was, en zag Jade en Tristan een eindje verderop zitten. Aarzelend liep Chris naar hen toe. Hij opende zijn mond maar er kwam geen geluid uit. Wat moest hij ook zeggen? Na een tijdje zei hij toch maar: 'Sorry, Jade... Ik - Jij - Ik bedoel dat,' Chris, idioot! Kun je niet meer normaal praten? 'Ik vind je echt wel een aardige meid, hoor! Maar als vrienden, en -' Hij zuchtte even en keek haar aan, hopend dat ze het begreep.
|
|
|
Post by admin. on Jul 6, 2007 17:21:39 GMT 2
{Hij keek haar aan? Hallooo ze zit met haar gezicht in haar knieeën xD} Jade schudde wanhopig haar hoofd. "Ik ben altijd degene die alleen aankomt. Altíjd" snikte ze, terwijl ze haar hoofd bleef schudden. "Ik wil niet meer gaan. Helemaal niet"
|
|
|
Post by » Aline. on Jul 6, 2007 17:38:34 GMT 2
{Daarom kan hij nog wel naar haar kijken o.o xD} Chris slikte, en voelde zich ongelooflijk schuldig. Hij wilde iets zeggen om haar te troosten, maar niets klonk zinnig. Hoe kan hij haar ook troosten, als hij haar zelf dit verdriet had gedaan? Hij maakte een raar geluidje, en wilde dat hij de keuze van zonet nooit had hoeven maken.
|
|