|
Post by admin. on Jul 6, 2007 19:15:04 GMT 2
{ Dan kan hij haar niet aankijken xD } "Ik blijf wel gewoon alleen. Alleen in de leerlingenkamer, met die idiote eerstejaars" mompelde ze, terwijl de tranen bleven komen. Ze schudde haar hoofd, zonder een reden, en zuchtte.
|
|
|
Post by melien on Jul 6, 2007 19:26:21 GMT 2
Aaron was een beetje verbaasd achter gebleven. Blijkbaar zat het Jade behoorlijk dwars. Hij wist niet wat hij moest doen dus bleef hij maar zitten. Een beetje verdwaasd voor zich uitstarend.
|
|
|
Post by Merel on Jul 6, 2007 19:27:24 GMT 2
"Nee.. Jij gaat gewoon naar het gala! Gewoon met Vriendinnen ofzow! Hallo dat je eens afgewezen wordt is niet het einde van de Wereld! Ik ben ook wel eens afgewezen.. Leer daar van! Ik heb nu toch ook een vriendin?" dat laatste moest hij zelf ook nog even aan wennen.. Maar het was waar.. Alles wat hij zei was waar.
Aylin wou net naar buiten lopen, toen ze merkte dat ze het verkeerde boek had gepakte. Ze maakte een klein rondje onder het lopen van vreugde en zette toen het verkeerde boek weer in de kast en pakte het goede boek.
|
|
|
Post by admin. on Jul 6, 2007 19:28:34 GMT 2
{ En daar schieten we wat mee op, Mel xD } Jade trok haar knieeën nog wat hoger op, en trok haar gezicht los uit haar knieeën. Eenzaam staarde ze naar de muur, en slikte. Alles is verpest, en dan ga je hier ook nog zielig zitten doen? dacht ze beschuldigend. Ze veegde enkele tranen van haar gezicht, die al snel vervangen werden door nieuwe.
|
|
|
Post by melien on Jul 6, 2007 19:38:25 GMT 2
{nee niet echt XD}
Aaron knipperde even met zijn ogen en stond op. Hij liep richting de deur om te kijken wat er aan de hand was. Hij zag Chris staan en Jade zitten. Ook zag hij dat Tristan er was. "Gaat het Jade?" vroeg hij toen hij haar tranen zag.
|
|
|
Post by admin. on Jul 6, 2007 19:43:37 GMT 2
Natuurlijk gaat het niet, sukkel, schoot door haar hoofd heen. Ze schudde haar hoofd en veegde opnieuw enkele tranen weg. Denk je nou écht dat het gaat? Waarom, in hemelsnaam, waarom vráág je het überhaupt? ze haalde haar neus op en keek naar de grijze muur tegenover haar.
|
|
|
Post by Merel on Jul 6, 2007 21:36:14 GMT 2
Tristan keek naar Aaron.. Vage vraag op dit moment vond hij. Hij keek weer naar Jade. "Komop Jade.. Het is echt niet het einde van de wereld." Zei hij zachter terwijl hij een hand op haar arm legde.
|
|
|
Post by » Aline. on Jul 6, 2007 21:39:19 GMT 2
'Jade, ik - jij - doe nou niet zo raar, natuurlijk is er wel iemand die met jou naar het gala wil,' kwam er tenslotte uit. Het schuldgevoel vreette constant aan Chris, en hij wenste dat hij deze dag in bed was gebleven.
|
|
|
Post by admin. on Jul 7, 2007 12:51:12 GMT 2
"Oh ja, wie dan?" zei Jade. Het kwam er kattiger uit dan ze bedoelde, maar het kon haar even niks meer schelen. Ze schudde wanhopig haar hoofd en zuchtte. Even twijfelde ze, maar toen stond ze op. "Veel plezier, jullie zien me daar toch niet meer" mompelde ze, terwijl ze zich omdraaide en de gang uit liep. {Vervolg slaapzaal huffelpuf ^^}
|
|
|
Post by melien on Jul 8, 2007 11:34:20 GMT 2
Aaron had niks meer gezegd. Wat was er nu eigenlijk precies gebeurd? Normaal gesproken kon Jade daar toch gewoon tegen? Hij haalde zijn schouders op en liep weer naar zijn gitaar. Hij pakte hem en liep het lokaal weer uit. "Ik ga maar eens. Ik heb geen flauw idee waar mijn pak is en ik ga Diana niet laten wachten vanavond.". Hij zwaaide naar iedereen en liep richting de leerlingenkamer van huffelpuf. Alleen wel via een andere weg dan Jade.
|
|