|
Post by greenlightning on Jun 20, 2007 17:20:32 GMT 2
(gemaakt;) Spijbelaars, allemaal naar de noorder toren xD geloof ik...)
|
|
|
Post by Lisa .. on Jun 20, 2007 17:38:28 GMT 2
Vic keek lachend naar Tristan. 'Jij zal ook nooit ergens zonder lollies zijn he?' zei hij spottend. Even keek hij naar de mensen die weggingen. 'Blijven wij hier chillen en keten of gaan we dat ergens anders doen?' vroeg Sin toen hij Vic's blik volgde.
|
|
|
Post by Merel on Jun 20, 2007 17:40:02 GMT 2
"Maakt mij niet uit!" zei hij terwijl hij tevreden op een lollie zoog. "Wil een van jullie ook een lollie? Ze zijn onweerstaan baar!" Zei hij grijnzend.
|
|
|
Post by » Aline. on Jun 20, 2007 18:39:48 GMT 2
'Ja, graag!' zei Rebecca grijnzend, terwijl ze haar hand uitstak naar de lolly's van Tristan.
{Merel! Waar is die topic voor de Zwijnenband? xD}
|
|
|
Post by Merel on Jun 20, 2007 19:11:12 GMT 2
{5de Verdieping } Tristan grijnsde en gaf Rebecca een Lollie. Zelf was hij de lollie op allerlij manier aan het opsabbelen, want hij was erg groot. "Jij ook Viccie? Of jij Shin?" vroeg hij aan beide met volle mond, dat het knap was als ze hem verstonden.
|
|
|
Post by » Aline. on Jun 21, 2007 16:40:45 GMT 2
{Ok ^^ xD}
Rebecca pakte de lolly aan. 'Dankje,' zei ze, terwijl ze de plastic verpakking er van af prutste. Toen dat eenmaal gelukt was stak ze de enorme lolly, althans deels, in haar mond.
|
|
|
Post by Lisa .. on Jun 22, 2007 8:52:10 GMT 2
'Ach doe maar, het voordeel van dat jij altijd lollies bij je hebt is dat je ze altijd uitdeelt.' zei Vic lachend terwijl hij Tristan vriendschappelijk duwde. 'Graag' zei Sin droog terwijl hij de spijbelaars even bekeek.
|
|
|
Post by Merel on Jun 22, 2007 13:22:09 GMT 2
Tristan grijnsde breed met de lollie in zijn mond. "Nouwja het is ok zo lullig als ik in mijn eentje van die heerlijke lollies geniet." Zei hij met moeite. Hij gooide een lollie naar Sin en Vic toe.
|
|
|
Post by » Aline. on Jun 22, 2007 16:34:23 GMT 2
'Helemaal mee eens,' zei Rebecca lachend. Ze had er helemaal geen bezwaar tegen dat Tristan de lolly's uitdeelde. Ze keek even naar professor Kist, die te druk bezig was met het opnoemen van de leiders van de koboldenopstand om de spijbelaars en de lolly's op te merken.
|
|
|
Post by Lisa .. on Jun 23, 2007 23:59:56 GMT 2
'Waarom geven ze geen geschiedenis van lollie's ofzo. Dat is tenminste nog een klein beetje interresant, en dan vooral met veel practicums als proef welke smaak lollie dit is of Benoem iedere lollie.' zei Vic lachend. Hoe hij er op kwam was een raadsel maar hij vond het zelf in ieder geval grappig. Sin had de helft gehoord en keek zijn vriend aan. Daarna barste hij in lachen uit en keek even van Meija, naar Tristan, naar Rebecca en terug.
|
|