|
Post by Lisa .. on Jun 19, 2007 17:30:59 GMT 2
Proffesor Kist zweefde wat door het lokaal, vaag pratend over dingen als kobolden en opstanden. Het zal eens niet zo zijn.
Sin kwam de klas binnen, dat hij de moeite nam om nog te komen. Zelfs hij kon geschiedenis van de toverkunsten van Kist niet hebben. Verveeld keek hij rond, hield zijn tas met 1 hand vast en zocht naar mensen. Hij herkende Vic, die achterin het lokaal zat. Zijn uitdrukking werd al iets beter en hij liet zich neerploffen naast zijn mederavenklauwer. Sin gaf hem een vriendschappelijke duw. 'Leef je nog? Wat ben jij trouwens op tijd voor jou doen.' zei hij terwijl hij Vic aankeek.
2 banken naast Vic en Sin zat Lili. Haar stoel leunde tegen de achtermuur en haar hoofd deed hetzelfde. Ze plukte wat met haar haar, wat deed ze hier in hemelsnaam.
|
|
|
Post by » Aline. on Jun 19, 2007 17:40:56 GMT 2
Charlotte kwam zuchtend het lokaal binnenstrompelen. Ze keek even rond en haar oog viel op Lili. Ze liep naar haar toe en deponeerde haar tas op de tafel naast die van Lili. Ze plofte neer op de stoel. 'Hoi,' zei ze tegen Lili. Ze smoorde een gaap achter haar hand. Bij voorbaat was ze al slaperig. Ze vroeg zich nog altijd af wie ooit had bedacht Geschiedenis van de Toverkunst als vak op school te geven.
Rebecca zat een eindje achter Vic en Sin. Naast haar opengeslagen boek van Geschiedenis van de Toverkunst lag een perkament, waarop ze aan het tekenen was. Meestal lette ze wel op tijdens lessen, maar de Geschiedenis van de Toverkunst leek dat af en toe onmogelijk. Ze las het wel na in het boek als dat nodig was.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jun 19, 2007 17:44:20 GMT 2
Na een tijd zichzelf niet te hebben laten gezien en slecht eens uil terug had gestuurd naar degene van wie hij de brief kreeg liet hij zichzelf weer zien. Waarom hij er telkens niet was geweest wist hij niet, maar in die tijd was hij rustiger, vriendelijk en minder afstandelijk geworden. Hij liep het lokaal in en ging zitten zonder op te kijken naar de andere leerlingen. Even keek hij naar Proffesor kist en haalde toen zijn schouders op. "kobolten..wat interresant.. not" mompelde hij zachtjes.
|
|
|
Post by Merel on Jun 19, 2007 18:01:02 GMT 2
Tristan en Mariël kwamen luidrugtig het lokaal binnen. Zoals gewoonlijk bij Geschiedenis veel te laat. Professor Kist keek hen aan. "Um We wouden even iets opzoeken over die Koboldenopstrand nummer 3698547." Zei Mariël, iets wat ze terplekke bedacht en ze had ook zo'n blik in haar ogen. Tristan ging snel bij Vic, Sin en Rebecca zitten. "Hoi!" Mompelde hij tegen alle. Mariël keek naar professor Kist. "Ja.. Ja.. Is goed..." zei hij alleen maar en hij ging weer verder met zijn gemompel. Mariël ging snel naast Charlotte en Lili zitten. "Heey!" zei ze vrolijk.. "Wisten jullie dat kobold opstand 3698546 of was het nou 3698547 heel interessant was?" zei ze terwijl ze haar lach amber kon bedwingen.
|
|
|
Post by » Aline. on Jun 19, 2007 18:06:03 GMT 2
Rebecca keek op. 'Hoi!' zei ze tegen Tristan. Daarna richtte ze zich weer op de tekening, en zette nog een paar strepen. Af en toe keek ze even op naar professor Kist, zodat het zou leken alsof ze oplette.
'Hey Mariël!' zei Charlotte net iets te luid, wat haar een nijdige blik van professor Kist opleverde. 'Ja joh, altijd al geweten. Ik bedoel... Wie vind dat nou niet?' fluisterde ze lachend naar haar vriendin.
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 19, 2007 18:10:25 GMT 2
Terry liep samen met Shirie en Draconic het lokaal binnen. Interesante combinatie, maar tot nu toe leek eht goed te gaan. Shirie ging bij Tristan, Mariël en de anderen zitten. Draconic en Terry gingen ergens achteraan zitten. Ze praten sereius over iets, maar Shirie wilde er niks meer mee te maken hebben. Ze gooide haar tas op de grond, wierp een blik o het bord en schude haar hoofd. 'Weet ik, boeit me niet,'zei ze zacht en besloot maar gewoon naar het gesprek van de anderen te luisteren.
|
|
|
Post by Merel on Jun 19, 2007 18:13:54 GMT 2
"Hey Shirie!"Brulde Mariël ook veel te hard zoals gewoonlijk. "Jaa Echt altijd al willen weten! Daarom zochten wij het ook op!" zei ze luid zodat Kist haar hoorde. "Ja, We zochten namenlijk buiten op het Zwerkbal veld." Fluisterde ze erachteraan.
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 19, 2007 18:30:34 GMT 2
Shirie lachte. 'Het is zo interessant, want wij vinden kobolden zo interessant, toch?' Ze deed vrolijk mee. De lesstof kende ze toch al en veel saaier kon het niet. Meedoen was veel leuker!
'Maaar als het weer gebeurd... je hebt haar niet gezien, Draco! Ik bedoel... volgens mij gaat ze echt...' Draconic odnerbrak Terry. 'Ik heb het wel degelijk gezien. Maar deze keer veranderd ze wel. Het komt wel goed. Ze was gewoon.. wat in de war. Dat is alles.' 'Sinds wanneer ben jij zo fan van haar?' Draconic keek nar Shirie. Goeie vraag....
|
|
|
Post by Merel on Jun 19, 2007 18:34:18 GMT 2
Mariël knikte instemmend. "Ja echt zooooooo interessant!!" zei ze instemmend zogenaamd. "Zullen we hem peren?" vroeg ze toen zachter aan haar.
Tristan keek grijnzend naar Rebecca. "Heeey heey!" zei hij vrolijk. Toen viel zijn blik op Terry en DRaconic. "Wat hebben zij?" vroeg hij wijzend op hun.
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 19, 2007 18:40:00 GMT 2
Shirie lachte even en knikte toen. 'Veel saaier en zinlozer kan niet. Ik weet wel betere maneiren om mijn tijd te besteden.' Ze grinnikte en keek toen naar Tristan. ze volgde zijn blik naar Terry en Draconic. Ze zuchtte geergerd. 'Oh niks. Ze praatten gewoon over mij, waar ik bij was. Waarschijnlijk zijn ze daar nog mee bezig. Laat ze maar lekker. Ik ben ook zo boeiend.' Het sarcasme droop ervanaf.
|
|