|
Post by » Aline. on Jun 24, 2007 14:09:45 GMT 2
Rebecca lachte ook. 'Stel 't eens voor, zou ik zo zeggen. Zo'n lolly-les lijkt mij ook wel wat,' zei ze lachend, waarna ze de lolly weer in haar mond stak. Ze keek even naar professor Kist, en ving een paar flarden op van wat hij aan het vertellen was. Ze keek de klas rond, en vroeg zich af of er ook maar íemand was die luisterde naar zijn geklets.
|
|
|
Post by Merel on Jun 24, 2007 15:49:36 GMT 2
"Jammnoumdatmiemsiiemidergevalmveemietteriesanterdandeseles." Wist hij uit te brengen waarna hij in lachen uitbarste. Toen haalde hij de lollie uit zijn mond en herhaalde het. "Lijkt me nou eens een leuke en intteressante les." Zei hij en stak de lollie weer in zijn mond, tevrede grijnzend.
|
|
|
Post by » Aline. on Jun 24, 2007 15:53:01 GMT 2
Rebecca lachte even. 'Ja, en vast een stuk leerzamer dan dit gebrabbel,' zei ze lachend. Met de lolly nog in haar mond keek ze even naar de tekening die ze deze les had gemaakt, bracht nog een paar lijntje aan met de veer, en legde de veer toen neer.
|
|
|
Post by Merel on Jun 24, 2007 15:57:48 GMT 2
Tristan haalde deze keer eerst de lollie uit zijn mond voordat hij begon te praten. "Nou of hij leerzamer is weet ik niet.. Wat ik wel weet is dat meer kinderen opletten, dus dat er over het algemeen meer opgestoken wordt." Zei hij grijnzend en stak de lollie weer in zijn mond. Veer, of inkt of perkament had hij nog niet eens gepakt.
|
|
|
Post by » Aline. on Jun 24, 2007 15:59:02 GMT 2
'Dat bedoel ik,' zei Rebecca grijnzend. Ze keek om zich heen, en schoot in de lach toen ze een eindje verderop een jongen zag slapen. Kennelijk was het geklets van Kist zó slaapverwekkend.
|
|
|
Post by Lisa .. on Jun 25, 2007 9:09:57 GMT 2
Vic stond grijnzend op. 'Wie niet waagt wie niet wint.' lachde hij. Hij liep naar voren, richting Kist. Eerst bleef hij achter de leraar staan, doen alsof hij Kist op zijn schouder aantikte. Vic moest ontzettend veel moeite doen om niet in lachen uit te barsten. Kist negeerde hem compleet totdat Vic door hem heen liep. Vic had het niet meer en stond nu tussen het volgekladderde bord met feiten en Kist in en lachde zich kapot. Kist keek hem aan met blik van 'Doe normaal' maar dat zorgde er alleen maar voor dat Vic nog meer moest lachen, hij kon nog net blijven staan.
|
|
|
Post by Merel on Jun 25, 2007 11:28:27 GMT 2
Tristan keek naar zijn Vriend en schoot in de lag toen hij zag wat hij aan het doen was. "Hey Vic.. Misschien moet je hem een schouderduwtje geven?" ZEi hij toen hij de lollie uit zijn mond had gehaald, vooral omdat hij vreselijk moest lachen.
|
|
|
Post by » Aline. on Jun 25, 2007 19:53:25 GMT 2
Rebecca schoot ook in de lach. 'Sla 'm met je lolly!' riep ze, terugdenkend aan toen in Zacharinus met Vic. Kist scheen niet helemaal te begrijpen wat er allemaal gebeurden, en keek de lachende leerlingen verdwaasd aan.
|
|
|
Post by Lisa .. on Jun 26, 2007 8:17:55 GMT 2
Vic was doordat hij zo in een deuk lag tegen een muur aan beland. Daar wreef hij even in zijn oog en stond weer goed op. Hij knipoogde naar Rebecca en liep zelfverzekerd op Kist af. 'Meneer, ooit in een snoepwarenhuis geweest waarbij het zo druk was dat uw vriendin door andere mensen niet meer bij de uitgang kan komen?' zei hij lachend. Terwijl hij tegen Kist aanpraatte keek hij gefasineerd naar de lollie die hij door Kist heen liet gaan.
|
|
|
Post by Merel on Jun 26, 2007 11:36:23 GMT 2
Tristan stond lachen op en liep naar Kist toe. Hij deed net of hij op zijn schouder leunde. "Ja meneer, En weet u ook de smaken van die vele, bijzondere snoepwarens? die uit de geschiedenis komen?"
|
|