|
Post by admin. on Jul 8, 2007 20:29:51 GMT 2
In enkele seconden las ze het briefje, terwijl een tinteling door haar lichaam kroop. Vlug doopte ze haar veer in de inkt en krabbelde wat neer.
Hoezo?
Snel schoof ze het briefje terug, waarna ze opnieuw wat van het bord kopierde.
|
|
|
Post by melien on Jul 8, 2007 20:32:07 GMT 2
Elvira pakte meteen het briefje. Ze las het en doopte haar veer in de inkt. Ze krabbelde snel iets op het perkament.
Omdat ik nieuwsgierig ben. Iedereen zegt wel dat zwadderaars zo vervelend zijn maar Mariel kent bijvoorbeel een hele aardige zwadderaar.
2 seconden later lag het briefje weer bij Prue zodat zij verder notities kon maken.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 8, 2007 20:35:15 GMT 2
Sluipen. Shirie ging als eerste. Ze schoot pijlsnijl van de deur naar haar plaats. Joey volgde haar als een schaduw. Shirie zat en met een beweging van haar vinger schoot haar boek uit haar tas en viel op haar tafel. Joey leit zich neerzakken op de plaats naast haar en glimalchte. opeens betrok zijn gezicht. 'Shit, me tas ligt nog buiten!' Shirie draaide haar hoofd weg en probeerde haar lachen te bedwingen. Ze zag opeens Elvira naast haar en glimalchte naar haar.
|
|
|
Post by melien on Jul 8, 2007 20:45:29 GMT 2
Elvira had gemerkt dat Shirie en Joey de les weer eens binnen waren geslopen. "Ook goedemorgen." zei ze zachtjes. Waarom moesten die twee altijd zo laat komen? Ze moest lachen in zichzelf.
|
|
|
Post by admin. on Jul 8, 2007 20:49:58 GMT 2
Hij vindt zichzelf niet in Zwadderich passen, en ik moet toegeven dat ik het met hem eens ben. Hij is de eerste Zwadderaar die níet arrogant of egoïstisch is, tenminste- voorzover ik ze ken. Schreef Prue, waarna ze het blaadje naar Elvira schoof. Ze schudde haar hoofd en richtte haar blik op Kist, die nu begon aan een eindeloos verhaal. Vanuit haar ooghoeken zag ze enkele leerlingen vermoeid hun hoofd op tafel leggen/
|
|
|
Post by melien on Jul 8, 2007 20:52:55 GMT 2
Elvira verschoof haar aandacht van Shirie en Joey naar Kist. Voordat ze het briefje weer terug kreeg. Toen ging haar aandacht uit naar het briefje. Ze pakte het en las wat erop stond. Ze akte haar veer en doopte deze in inkt. Ze deed alsof ze aantekeningen maakte terwijl ze iets op het briefje schreef.
Hij lijkt me wel aardig. Ik ken geen zwadderaars. Tenminste niet direkt. Dus ik zou het niet weten.
Schreef ze op het briefje. Daarna schoof ze het weer terug en maakte echte aantekeningen.
|
|
|
Post by admin. on Jul 8, 2007 20:56:25 GMT 2
Prue liet het briefje even voor wat het was en maakte aantekeningen van Kist's preek, die zoals gewoonlijk eindeloos was. Ze zuchtte en besloot dat ze bijna alles al wist, pakte het blaadje en krabbelde er wat onder.
We gaan ook gewoon als vrienden, wees maar gerust
|
|
|
Post by melien on Jul 8, 2007 20:58:15 GMT 2
Elvira kende de helft al van de vorige keer en maakte dus geen aantekeningen. Ze had er al genoeg. Ze tekende maar wat in dde kantlijnen. Toen ze het briefje weer terug kreeg las ze wat erop stond.
Zou ik ongerust moeten zijn dan?
Krabbelde ze erop en schoof het briefje weer terug.
|
|
|
Post by admin. on Jul 8, 2007 20:59:35 GMT 2
Prue grijnsde bij het lezen van het briefje.
Ik ken je langer dan vandaag
schreef ze, waarna ze het weer terugschoof.
|
|
|
Post by melien on Jul 8, 2007 21:01:53 GMT 2
Toen Elvira het briefje las moest ze toch wel grinniken.
Klopt. Maar dat ik die zwadderaar niet ken zegt nog niet dat ik ongerust ben.
schreef ze terug. Ze had wel een raar gevoel erbij, maar ongerust maakte ze zich niet. Er waren genoeg mensen op het gala.
|
|