|
Post by admin. on Jul 8, 2007 21:06:30 GMT 2
Prue las het briefje en schudde haar hoofd, terwijl een glimlach om haar lippen speelde.
Vast niet. En, is Roc leuk? Ik ken hem niet, dus ik dacht; laat ik je maar even uithoren
Ze doopte haar veer weer in de inkt en schoof het briefje naar Elvira
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 8, 2007 21:06:41 GMT 2
Shirie alchte. 'Wat als jullie nou betrapt worden?'vroeg ze. 'Zijn er dan hele geheime dingen die opebaard worden?' Ze grinniket en stootte Joey aan, maar ze viel half door, toen hij weg schoot. Bij d deur werd hij echter betrapt door professor kist. 'Waar gaat dat heen?' 'Mijn tas halen meneer.' Joey grijnsde lief en schoot toen weg. De professor keek hem vragend aan. Had hij dat niet eerder gemerkt?
(sorry btw, als iemand kist al speelde....)
|
|
|
Post by melien on Jul 8, 2007 21:09:57 GMT 2
Elvira keek naar Shirie. "Nee. Dan wordt er alleen even openbaar gemaakt wat we van onze dates voor het gala vinden." zei ze zachtjes. Een grijns kon ze zich niet verknijpen. Ze las het briefje wat inmiddels alweer bij haar lag. Haar veer doopte ze in de inkt en ze schreef een boodschap terug.
Roc? Tja, hoe kun je die het beste beschrijven? Zo lang ken ik hem nog niet. Maar hij is wel heel erg aardig voor zover ik weet.
Toen ze het briefje terug schoof had ze een lichte blos op haar wangen.
|
|
|
Post by admin. on Jul 8, 2007 21:13:02 GMT 2
Prue wierp vanuit haar ooghoeken een blik op Elvira, doopte haar veer in de inkt en krabbelde wat neer.
Oftwel; je bent gewoon smoorverlief, nietwaar?
Prue grijnsde. Zelf zou ze absoluut niet toegeven dat ze ook wat voor Dark voelde, hoeveel moeite ze er ook voor zouden doen.
|
|
|
Post by melien on Jul 8, 2007 21:14:30 GMT 2
Elvira bloosde hevig toen ze het papiertje las.
Dat zou ik nou ook weer niet zeggen.
schreef ze terug. Ze was toch een klein beetje bang dat ze betrapt zouden worden.
|
|
|
Post by admin. on Jul 8, 2007 21:17:04 GMT 2
Prue grijnsde, doopte haar veer in de inkt en krabbelde vlug wat neer.
Geloof je dat zelf?
Ze schoof het stukje perkament naar Elvira en kreeg een sterke neiging om Elvira's zin af te maken met 'En Elvira's liefdesleven'.
|
|
|
Post by melien on Jul 8, 2007 21:19:56 GMT 2
Elvira maakte de zin af waar ze mee bezig was voordat ze las wat op het briefje stond.
Ja, dat geloof ik zelf. Anders zou ik het niet zeggen. Naja, schrijven in dit geval.
Krabbelde ze op het stukje perkament. Ze kon toch onmogelijk verliefd zijn op twee jongens tegelijkertijd?
|
|
|
Post by admin. on Jul 9, 2007 11:54:04 GMT 2
Dat zou je niet zeggen als je jezelf daar zou zien zitten. Je bent rood als een tomaat
krabbelde ze neer. Ze schoof het briefje naar Elvira en krabbelde wat informatie van Kist op papier.
|
|
|
Post by melien on Jul 9, 2007 12:55:47 GMT 2
Elvira las het briefje en sloeg haar handen voor haar gezicht. Ze deed moeite om niet in lachen uit te barsten. Ze pakte haar toverstok en mompelde zachtjes een spreuk. Hopelijk was het nu wat minder. Ze krabbelde wat op het perkament en schoof het terug.
Oja? Sinds wanneer betekend dat dat ik verliefd ben?
|
|
|
Post by admin. on Jul 14, 2007 12:08:40 GMT 2
Prue doopte haar veer in de inkt en krabbelde snel wat neer.
Dat weet je zelf ook wel. Nou ja, Kist begint aan een nieuw onderwerp dus je mag het briefje houden
|
|