|
Post by nouan on May 3, 2007 15:03:47 GMT 2
Seth keek even op, zijn blik wendde weer af naar Terry. 'terrygek, hoofd recht!' Zei hij streng tegen zichzelf in zijn gedachten. Hij keek weer verveeld naar Professor kist en begon een beetje weg te dromen, dit was éen van de saaiste lessen van school waar hij toch redelijke cijfers voor haalde.
|
|
|
Post by Krista - on May 3, 2007 19:27:00 GMT 2
"ja.." zei Evan langzaam en liet zijn hoofd weer op het bureaublad zakken. Eigenlijk zou hij op moeten letten, Geschiedenis van toverkunsten was zijn slechtste vak. Maar hij had er toch geen zin in.
|
|
|
Post by greenlightning on May 3, 2007 20:38:33 GMT 2
Terry keek opzij, veel te opvallend, naar Seth en legde haar hoofd op haar hand. Langzaam glimlachte ze. Alleen Seth. Draconic bestond niet. Hij was maar verbeelding, Seth was echt. Ze staarde naar hem. Hij was zo mooi... Haar hart bosde snel en een prettig, warm gevoel in haar buik liet haar zuchten. Dit vak was zo saai. Als ze naast hem zat, zou ze misschien hand vastpakken en misschien wel meer... Ze was heel blij dat Evan haar gedachten niet kon lezen. Ze glom bij de gedachte aan Seth, heel dicht bij haar. Ze sloot haar ogen half en fantaseerde verder, terwijl haar blik op de jongen hing.
|
|
|
Post by Krista - on May 3, 2007 21:29:06 GMT 2
Verbaasd hief Evan zijn hoofd weer en staarde een paar tellen naar Terry, waarna hij zei "Wat ben je nou eigenlijk aan het doen? Je zit al een halve minuut voor je uit te grijnzen"
|
|
|
Post by greenlightning on May 3, 2007 21:47:19 GMT 2
Terry keek op. 'Niks,' zei ze en met een rood hoofd staarde ze naar haar tafel. Betrapt, dacht ze. Uit haar ooghoek controleerde ze of Seth het had gezien. Ze glimachte even. Ze kon het Evan wel vertellen. Maar niet hier! Niet nu! 'Weet jij of we uren samen hebben met zwaderich vandaag, Evan?' vroeg ze hem daarom maar, nog steeds vuurrood.
|
|
|
Post by Krista - on May 3, 2007 22:56:55 GMT 2
"Géén idee" zei Evan. "Ik heb er geloof ik ook geen behoefte aan. We hebben verzorging van fabeldieren vandaag, maar ik ken het rooster niet uit mijn hoofd, alhoewel ik bang ben dat we dat wel samen met zwadderich hebben"
|
|
|
Post by greenlightning on May 3, 2007 23:17:30 GMT 2
Terry kreunde. 'Ik denk dat ik die les vandaag maar oversla. Ik heb helemaal geen zin in zwaderaars. Felix geeft me de kriebels, Thomas is nog erger en als ik Draconic zie vandaag...' Ze rilde. Ze steunde weer op haar hand en glimlachte flauwtjes. 'Ga je mee spijbelen? Met z'n tweeen is dat veel leuker dan alleen.' Ze meende het niet, maar het idee stond haar wel aan. Ze keek stiekem langs Evan heen naar Seth. Ze wou dat ze voor altijd naar hem kon blijven kijken...
|
|
|
Post by Krista - on May 4, 2007 11:47:49 GMT 2
"Spijbelen?" herhaalde Evan verwonderd en keek op. De les werd plotseling een stuk interessanter. "Maar wat gaan we dan doen? in de leerlingenkamer zitten ofzo.."
|
|
|
Post by greenlightning on May 4, 2007 15:42:26 GMT 2
Terry grinnikte. 'Wil je gepakt worden ofzo? Nee, we moeten ergens heen waar mensen niet verwachten dat we heen gaan en waar ze ons ook niet zo snel kunnen vinden. Ergens ehm... Ja, waar?' ze dacht na. Het liefst zou ze naar Zweinveld gaan. Als ze toch gingen spijbelen, waarom dan niet meteen alle regels breken? En anders... jah waar zouden ze anders heen kunnen gaan?
|
|
|
Post by Krista - on May 4, 2007 15:51:04 GMT 2
Evan grijnsde "je weet zelf niet eens waar je heen zou gaan als je uberhaupt zou gaan spijbelen!"
|
|