|
Post by Merel on May 15, 2007 21:02:42 GMT 2
Rachanna draaide zich om en zette haar toverstok onder zijn kin en drukte deze omhoog. "Waarom zou ik met iets beters komen, schat, als ik al iets veel beters heb?" Zei ze vuile blik in haar ogen. Het had 2 betekenissen, maar daar was Florian vast te dom voor. Ze draaide haar hoofd richting Meera en Chloë. "Hey Meera, had je nog niet gezien. Weet een van jullie nog een leuke spreuk, of zullen we hem sparen, voor even? " Vroeg ze met een gemene grijs op haar gezicht.
Mariël keek naar haar windroos, deze wijsde nu naar Lili. "Heeft bitterweinig zin. " Zei ze. "Mega saaie spreuken, gevecht tussen die daar, - ze knikte naar Florian, Rachanna, Chloë en Meera- En de spreuk werkt niet eens!" Ze keek raar naar haar toverstok. Toen draaide die naar Leyla. "Gek ding!" Zei ze en stopte hem maar weg. "Maar leuk dat je bent gekomen." zei ze erachteraan met een flauwe glimlach.
|
|
|
Post by Krista - on May 15, 2007 21:39:00 GMT 2
"Dat laatste lijkt me het handigst" zei Florian kil. Hij liet zich niet zomaar uit het veld slaan. Zeker niet door Rachanna. Hij was toch Florian? En hij had nog nooit opgegeven.
Meija kwam haastig het lokaal binnenlopen, wierp een boze blik op Florian en kreeg dezelfde terug, en ging naast Lili zitten. Ze kende haar niet goed, maar ze wist wel dat ze aardig was.
|
|
|
Post by » Aline. on May 15, 2007 21:45:27 GMT 2
'Denk je soms echt dat we dan gaan dan wat jou 'het handigst' lijkt?' viel Chloë ineens tegen hem uit. De woorden 'het handigst' sprak ze overdreven uit. Ze wierp hem een vuile blik vol haat toe, terwijl ze Rachanna even veelbetekenend aankeek. Vervloek hem, vervloek hem dan!
|
|
|
Post by Krista - on May 15, 2007 21:48:09 GMT 2
"Mag ik ook geen mening meer hebben?" zei Florian bitter tegen Chloë terwijl hij Meija even na keek, maar vervolgens geen aandacht meer aan haar besteedde.
|
|
|
Post by Lisa .. on May 15, 2007 21:51:22 GMT 2
'Geweldig, een typische bezweringenles waarbij Banning goed oplet. zei Lili, op een sarcastische toon. Windroosbezweringen, komop was dat niet wat voor eerstejaar schoot er door haar hoofd. Ze draaide zich om toen Meija aan de andere kant van haar ging zitten. 'Hee.' zei ze, om sociaal over te komen.
Meera grinnikte, wie dacht Florian wel dat ie was. 'Rachanna doe er wat leuks mee,' zei ze op een plagerige toon.
|
|
|
Post by Krista - on May 15, 2007 21:55:20 GMT 2
"Hoi" zei Meija ademloos terwijl ze haar tas op tafel legde en even glimlachtte "Heb ik veel gemist?" zei ze dan onzeker. "Ik had een gesprek met professor Stronk"
Florian keek van Chloë, naar Meera, en vervolgens naar Rachanna met een gezicht van 'kom maar op'
|
|
|
Post by » Aline. on May 15, 2007 21:58:30 GMT 2
'Je mag nog net een mening hebben, maar deel hem niet met ons. Daar hebben wij namelijk absoluut geen boodschap aan,' siste Chloë vijandig. Ondertussen tastte ze naar haar toverstuk in haar gewaad, haalde hem tevoorschijn en hield hem, onopvallend voor Banning, op Florian gericht. Ze keek even achterom naar Meera. Zo, drie tegen één, als Florian z'n grote mond nu niet eens hield kon hij nog eens wat verwachten, schoot er door Chloë heen. Ze grijnsde gemeen naar Florian.
|
|
|
Post by Krista - on May 15, 2007 22:01:32 GMT 2
Iets in Florian zei dat hij nou even zijn grote mond moest houden, maar dat deed hij niet. "Alsof jij ooit een mening hebt gehad, die de moeite waard was het te horen" zei hij grijnzend naar Chloë. "Maar ja, het zit in de famillie he?"
|
|
|
Post by Lisa .. on May 15, 2007 22:04:15 GMT 2
Lili keek even naar Meija en zei:'Niet echt, ten minste wat ik door gekregen heb is dat we Windroosbezwering krijgen, maar die is niet echt ons niveau en verder hebben die Zwadderaars daar weer eens mot.' Ze mompelde even de Windroosbezwering terwijl ze haar toverstok op haar hand legde. Deze wees naar het noorden, toen week hij af naar het oosten maar kwam uiteindelijk weer bij de goede richting uit, dacht Lili.
Meera grijnsde, ook zij had nu haar toverstok in haar hand, maar nog wel onder de tafel. Ze zou zo wat spreuken kunnen afvuren, maar zou niet beginnen. Ze zou de andere dekking geven zodra dat nodig was.
|
|
|
Post by Krista - on May 15, 2007 22:15:15 GMT 2
Meija keek even om en rolde met haar ogen toen ze zag dat het Florian was. "O" zei ze ongeïnteresseerd en probeerde de windroosbezwering ook, die niet echt lukte. Haar toverstok draaide constant rondjes. Uit haar ooghoeken keek ze naar de zwadderaars. Als er iets ergs zou gebeuren zou ze wel helpen, ze waren toch famillie?
|
|