|
Post by Krista - on Jun 13, 2007 19:24:16 GMT 2
"Dan wordt ik écht boos" zei Florian er nog achteraan, maar het klonk redelijk hulpeloos. Hij schoof zijn stoel een paar meter achteruit.
|
|
|
Post by leyla on Jun 15, 2007 9:13:36 GMT 2
Leyla lachte. "En als wij jou niet mogen betoveren of vervloeken of kietelen, dan worden wij boos. En ik denk dat je dan niet wil hebben." Met een grijns op haar gezicht keek ze naar Florian. Ze vond dat roze hem wel leuk stond.
|
|
|
Post by Merel on Jun 15, 2007 11:49:27 GMT 2
Mariël keek haar Vriendinnen aan. "Zullen we?" Zei ze uitdagend en deed al een paar stappen in de richting van Florian.
Flora grijnsde. "En No, Ick ga je niet 'elpen deze keer!"Zei ze lachend.
|
|
|
Post by melien on Jun 15, 2007 16:09:23 GMT 2
Elvira wees met haar toverstok weer op Florian en deed ook een stapje vooruit. Ze keek van opzij naar Mariel. "We shall." zei ze met een grijns. Ze had er echt zin in. Ze stopte echter abrupt. "Uhm.. Mar, welke spreuk?" vroeg ze met een vragende blik.
|
|
|
Post by Merel on Jun 15, 2007 21:59:53 GMT 2
"Geen spreuk.. Gewoon bespringen en kietelen! Als ik nu zeg!" Zei ze en ging al in spring houding staan. "3.... 2....... 1....... NU!!!" Zei ze en nam zelf een duik en lachte.
|
|
|
Post by melien on Jun 15, 2007 22:14:43 GMT 2
Elvira stopte snel haar toverstok weg. Toen Mariel begon af te tellen ging ze in springhouding staan. Toen Mariel 'Nu' zei sprong ze op Florian en begon hem te kietelen. Gewoon te lol. Ze was blij dat zij wel tegen kietelen kon. Ze keek even naar Mariel die net zo veel, als niet meer, lol scheen te hebben.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 16, 2007 8:06:34 GMT 2
"Neeeeeee aaaaaaa" wou Florian nog zeggen maar wat eruit kwam was een vreemde reconstructie van deze zin, met heel veel gelach er tussen door. Met een luid gedonder viel hij van zijn stoel en probeerde nog weg te kruipen. Zinloos.
|
|