|
Post by melien on Jun 10, 2007 23:42:21 GMT 2
Elvira knipoogde terug naar Leyla. Ze stond op en liep naar de anderen toe. "Weetje, met roze haar zou je eigenlijk roze kleding moeten hebben met rode hartjes ofzo." zei ze. En met een zwaai van haar toverstok was het gedaan. Ze draaide zich om naar Flora. "Of heb jij een beter idee?" vroeg ze met een grijns. Ze vond deze les alles behalve saai.
|
|
|
Post by Merel on Jun 11, 2007 8:54:11 GMT 2
Flora giegelde. "Staat toi erieg leuk Floor!" zei ze grijnzend tegen Florian en stak haar duim op naar Elivra. Ze gooide haar haar achterover. Ze pakte haar hoed en toverde deze ook roze met rode hartjes en zetten hem op Florian zijn hoofd. "Perfecto!" zei ze giegelend.
Mariël keek even verbaast naar Florians metamorfose en lach toen in een deuk. "Staat je echt eenig Floor!" Zei ze en sloeg haar arm om hem heen.
|
|
|
Post by melien on Jun 11, 2007 9:06:26 GMT 2
Elvira keek naar Flora. "Hmmm. Ik had al zo'n gevoel dat er wat miste. Maar nu niet meer." zei ze met een grijns tegen haar. "Staat je inderdaad errug leuk Florian." zei ze nog steeds grijnzend. Ze tikte even met haar toverstok op haar haar zodat de meekleur spreuk ongedaan werd gemaakt.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 11, 2007 19:26:50 GMT 2
"Nouhouhouhou" zei Florian klagend en sprong overeind "Het lijkt.." hij bestudeerde zijn kleren grondig "Net een pyama. Bedankt Elvira, heb ik altijd gewild. In mijn pyama door de school lopen"
|
|
|
Post by melien on Jun 11, 2007 19:44:26 GMT 2
Elvira moest lachen door Florian's reactie. "Heej, wacht eens even, je vroeg er zelf om hoor!" kwam er met horten en stoten uit. Het lukte niet helemaal door het gelach wat maar niet op wilde houden.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 12, 2007 8:45:30 GMT 2
"Écht waar?" zei Florian grijnzend "Volgens mij heb ik niets gezegd over dat ik graag roze haar, roze kleding mét hartjes en een raar hoedje wou hebben"
|
|
|
Post by Merel on Jun 12, 2007 16:30:47 GMT 2
"Nou bedankt 'oor." Zei Flora maar ze grijnsde breed. "Ick dacht dat een pyjama toi grootste wens was!" Zei ze flauw.
Mariël lach echt in een deuk nu. "Ja het staat je anders beeldig!!" Ze stak haar duim op naar Elvira en grijnsde naar Leyla.
|
|
|
Post by melien on Jun 12, 2007 17:33:33 GMT 2
Elvira keek naar Mariel en begon spontaan ontzettend te lachen. Dat had ze wel vaker bij Mariel.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 12, 2007 20:52:04 GMT 2
"Zo" zei Florian terwijl hij een toverstok greep, het deed er niet toe van wie deze was, en zichzelf weer normaal toverde. "En nou gaat niemand mij vervloeken, betoveren of mij kietelen. Want dán wordt ik boos"
|
|
|
Post by melien on Jun 13, 2007 16:04:54 GMT 2
"Hmmm.. klinkt verleidelijk. Wat denk jij Mar?" zei Elvira en ze draaide zich naar Mariel om. Echter pas nadat ze was gestopt met lachen. Ookal hielp dat niet echt tegen de grijns op haar gezicht. De les werd steeds leuker.
|
|