|
Post by leyla on May 28, 2007 20:10:07 GMT 2
Leyla moest weer lachen. Ze moest moeite doen om het in te houden want anders kreeg ze Rachanna weer op haar dak. Rachanna, helemaal zwart! Nu maar hopen dat ze Shirie niet ging vervloeken. Haar buik deed pijn van het lachen. Ze keek de kring rond en vond dat er ook licht groen moest zijn. Ze keek naar Meija. "Wil je echt niet dezelfde behandeling?" Vroeg ze smekend en keek haar heel lief aan.
|
|
|
Post by Merel on May 28, 2007 20:14:26 GMT 2
Flora kwam het lokaal binnen gelopen, met een erg Arrogant huppelloopje. Ze keek naar het Groepje gekleurde mensen en zag ook Florian in het wit. "Lieve Hemel, Wat ies hier gebeurt?" Vroeg ze met overdreven Frans accent. Ze bekeek iedereen die een kleurtje had. "Als je dan je aarkleur veranderd, doe er dan oik de goede klieren bij." Zei ze met een afkeurend schuddend hoofd. Alleen dat van Mariël en Shirie ging nog wel, alhoewel ze hun niet kende. "Ick ben trouwens Flora Delacour." Zei ze en maakte een lichte buiging. "En vous êtes?"
|
|
|
Post by leyla on May 28, 2007 20:29:47 GMT 2
Leyla zag de deur open gaan en schrok. Ze dacht dat professor Banning weer kwam. Ze wou net alarm slaan toen ze zag dat er een meid binnen kwam lopen. Ze herkende haar ergens van. Was dat niet Flora Delacour? Ja, ze was het. Leyla moest lachen. "Hey, ik ben Leyla." Zei ze met een lach. Ze keek omlaag naar haar kleding en toverde er de passende kleur overheen. Ze zou het later wel weer weg halen.
|
|
|
Post by Merel on May 28, 2007 20:42:53 GMT 2
Mariël keek een beetje verwonderd naar Flora. Arrogant waarschijnlijk, Maar misschien wel aardig. "Mariël Elfglow. Kom je uit Frankrijk?"Vroeg ze toen ze het overdreven accent hoorde. Ze wist het eigenlijk wel zeker. Ze hield het ook wel uit haar hoofd om haar te vervloeken, ze leek nogal een eigenaardig typje en had geen idee wat haar reactie erop zou zijn.
"Leyla? Die naam komt mij ergns bekent van oor. Kan dat Kloppien?" Vroeg ze en keek naar Leyla. Daarna keek zenaar Mariël "Dat kun toi tog oren? Of ies et niet duideliek genoeg en moet ik Frans kaan parler?" Vroeg ze met een beetje frontwaardigd en verveeld gezicht.
|
|
|
Post by greenlightning on May 28, 2007 22:42:45 GMT 2
Shirie lachte. Dat meisje mocht ze wel! 'Ik ben Shirie Ashinta,' zei Shirie en ze liep naar Flora toe. 'Ik ben heir even voor een paar maaden. Wie ben jij? Ben je ook uitwisselings student? En je hebt gelijk trowuens, wat onze kleren betreft. Doen we nog wel een adenre keer. Nu maken we gewoon een regenboog. Doe je mee? Het kan me echt neit schelen welke kleur.' Ze keek om zich heen. Ze zag Rachanna en probeerde haar lachen in te houden. Oeps?
|
|
|
Post by Krista - on May 29, 2007 9:42:55 GMT 2
"Ha.. ha.. ha.. erg grappig. Stelletje lolbroeken" zei Florian sarcastisch maar met een glimlach op zijn gezicht. Hij ging even met zijn hand door zijn, inmiddels witte haar. Typisch. Als hij niet oplette ging iedereen meteen zijn haar betoveren. Met een zwaai van zijn toverstok werd het weer de normale kleur.
Meija leunde op haar ellebogen en staarde verveeld voor zich uit. Ze had eigenlijk niets te doen, in niets had ze zin. Waarom zat ze hier eigenlijk? omdat ze les behoorde te hebben. Een les die er niet was. Eigenlijk kon ze gewoon opstaan en weglopen, maar dan riskeerde ze Banning of iemand anders tegen te komen.
|
|
|
Post by Lisa .. on May 29, 2007 16:32:44 GMT 2
Lili ving het fototoestel van Leyla op en stapte wat weg bij de anderen. 'Florian, doe nou niet zo flauw en ga er bij staan.' zei ze tegen hem. Ze bekeek het toetsel even aandachtig en drukte het knopje voor een foto in. Ze schrok even van de flits maar keek snel naar de rest. 'Okee, even lachen...' zei Lili tegen de rest en wachtte tot het fotomoment.
Meera keek Rachanna even aan. 'Zwart staat niet bij je haar, maakt heel donker.' zei ze op een plagerige toon. Ze gaf haar vriendin even een zachte duw in haar rug, die niks voorstelde. Ze had geen behoefte om de gekleurde leerlingen te irriteren.
|
|
|
Post by Merel on May 29, 2007 16:36:43 GMT 2
"Dat zei ick al, Ick ben Flora Delacour. En ick ben keen uitwisseliengs étudiant ick zit al twee aar op dieze école." zei ze en bekeek Shirie onderzoekend. Dat was tenminste iemand met een beetje style, al kon je er hier en daar nog wat aan veranderen. "Van die Regenbog had ick al zo een vermoedie, Keef my ook maar een kleur, Maar miet bijpassiende kleren!" zei ze er waarschuwend achteraan.
Mariël keek nog een beetje raar naar Flora. Erg Arrogant, was haar al opgevallen. Toen keek ze naar Florian. "He toe, Dat wit stond je net zo leuk!" Zei ze en keek zogenaamd heel verdrietig.
|
|
|
Post by leyla on May 29, 2007 16:50:31 GMT 2
Leyla zag nergens nog licht groen en toverde Flora snel die kleur. Ze voegde daar aan toe "De bijpassende kleding ben ik niet zo goed in dus dat moet iemand anders maar even doen." Ze keek Mariël aan. Zij kon dat goed. Maar dan moest ze het wel willen.
|
|
|
Post by Merel on May 29, 2007 16:57:30 GMT 2
Mariël keek naar Leyla en knipoogde. Ze stond op en ging voor Flora staan. "Eens kijken.. Ik denk dat we hier voor jou het beste... -ze keek naar buiten, ja het was lekker weer- Een licht groen bijna Wit hempje/topje van kunnen maken -Ze wees met haar toverstok op Flora en maakte van haar Shirt een Topje- En eens kijken, Ik denk zo een leuke korte rok," Ze dacht even na, een rimpel rok kort, en licht groen. Ze wees op de rok van Flora en die veranderde. Ook toverde ze haar schoenen groen met witte randen. Ze bekeek het resultaat. Zag er goed uit vond ze zelf.
Flora bekeek zichzelf in de spiegel die ze tevoorschijn had getoverd. "Niet Slegt zou ick zegge. Alleen ick mies nog een ting." zei ze en pakte haar hoedje af. Deze toverde ze wit, met een grote groene strik. Tevrede zette ze deze op. "Zo ick is af!" Zei ze zelfvoldaan en giing zittten.
|
|