|
Post by Krista - on May 29, 2007 20:14:16 GMT 2
"Aah sorry hoor Mariël" zei Florian gemaakt schuldig en sloeg zijn armen om haar heen "Maar wit is gewoon niet mijn kleur!"
|
|
|
Post by Merel on May 30, 2007 15:18:05 GMT 2
Mariël werd even knalrood maar sloeg toen ook een arm om Florian heen. "Welke kleur staat je dan wel goed denk je?" Ze keek in het rond naar welke kleur ze nog miste. Zo gauw kon ze even niks verzinnen.
|
|
|
Post by Krista - on May 30, 2007 20:46:53 GMT 2
"Geen idee" zei Florian grijnzend en keek om zich heen, alsof hij inspiratie kon opdoen aan de bruin/witte wand van het klaslokaal.
|
|
|
Post by leyla on May 31, 2007 20:13:18 GMT 2
Leyla zag Florian en Mariël en dacht aan de regenboog. Ze wist nog wel iets leuks wat er wel bij hoorde. Zachtjes sprak ze. "Avis." En er vlogen opeens allemaal vogeltje uit haar toverstok. Ze moest lachen. Nou ontbraken alleen nog de planten en bloemen. En alle andere dingen uit de vrije natuur. Eigenlijk, nu ze dit zag, wou ze wel graag naar buiten. Was de les maar afgelopen!
|
|
|
Post by greenlightning on May 31, 2007 22:34:37 GMT 2
Shirie keek van Florian naar Mariël en kon een grijns neit onderdrukken. 'wat denk je van roze?' Vroeg ze poeslief. Met allemaal hartjes en roosjes. Die woorden sprak ze neti hardop, maar ze moest wel erg haar best doen om het neit werkelijk uit te voeren. Ze steunde met haar gezicht op ahar arme en had de grootste lol.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 1, 2007 8:16:00 GMT 2
"Roze?" zei Florian verbaasd en dacht even na, en liet Mariël weer los. "Ik denk ook niet dat dat helemaal mijn kleur is" zei hij dan lachend "Volgens mij heb ik maar een kleur, en dat is mijn huidige haarkleur"
|
|
|
Post by melien on Jun 3, 2007 21:47:11 GMT 2
Elvira had alles een beetje gade geslagen. Ze had zich aan het begin van de les in een hoekje verkropen maar ze luisterde wel mee. Ze wist niet of Mariel haar al had gezien maar eerlijk gezegd kon het haar ook niet echt schelen. Toen Florian zijn armen om Mariel heen sloeg zag ze haar blozen. En de opmerking van Shirie dat roze misschien een leuke kleur was vond ze maar al te gepast. Ze wees met haar toverstok op Florian's haar en mompelde een spreuk. Ogenblikkelijk veranderde Florian's haarkleur in roze. Ze vond het hem toch nog best goed staan. Een kleine glimlach speelde om haar lippen. Ze kon bijna niet wachten om Florian's reactie te zien. En te horen.
|
|
|
Post by leyla on Jun 4, 2007 19:06:44 GMT 2
Leyla schrok toen het haar van Florian opeens roze werd. Ze keek om haar heen wie dat gedaan had. Haar blik bleef hangen bij Elvira. Toen ze de lach om haar lippen zag, wist ze het zeker. Lachend knipoogde ze naar Elvira en zei tegen Florian; "Het staat toch wel leuk bij je!"
|
|
|
Post by Merel on Jun 4, 2007 19:34:34 GMT 2
Mariël schoot in de lach. "Nou Floor, Het staat je enig!" zei ze. En bekeek hem nog eens. "Je zou je kleren eigenlijk ook aan moeten passen." Zei ze en wierp een blik op Flora.
|
|
|
Post by leyla on Jun 8, 2007 21:22:52 GMT 2
Leyla keek nu ook naar Flora. "Ja Flora, ik heb zo'n vermoeden dat jij daar heel goed in bent!" Zei ze met een glimlach op haar gezicht. Ze knipoogde. "Ik ben niet zo goed in de mode. Maar daar was je denk ik wel al achter." Ze keek naar haar kleding. Het paste er absoluut niet bij, maar ach...Dat kon Leyla niks schelen.
|
|