|
Post by greenlightning on May 15, 2007 14:43:02 GMT 2
Terry bekeek hem met een vragende blik. Haar woedde ebte weg, net zo snel als het was opgekomen. Ze ging op haar tenen staan om over zijn schodeur heen te kunnen kijken. Ze zag alleen zijn shirt natuurlijk. Ze liet zich weer gewoon in haar stoel vallen. 'Wat zit daar dan?' vroeg ze. Draconic wierp een blik op zijn vriend. Terry was zo onschuldig op dit vlak... Thomas zou echt dudielijker moeten zijn. Hij zou het haar zelf zeggen... als hij daar de moed voor had.
|
|
|
Post by Merel on May 15, 2007 15:18:32 GMT 2
Rachanna had het gevoel dat Terry door bleef gaan totdat ze het wist. "Ik wil het je wel vertellen, maar niet hier." Fluisterde ze. Ze gaf een knikte richting de klas. Ze werden door vele ogen aangekeken. Ze kreeg een idee, misschien konden ze samen even naar de meiden toilet gaan. Daar was het altijd rustig.
|
|
|
Post by greenlightning on May 15, 2007 18:20:22 GMT 2
Terry keek verbaasd naar Rachanna naast haar. Ze praatte tegen haar? Dat kwam ook niet vaak voor.. Terry haalde haar schouders op. 'Prima,' zei ze tegen Rachanna en ze wendde zich weer tot Thomas. 'Als je ergens pijn hebt, dan kan ik je daar wel mee helpen. Nu al, ik heb wel wat bij me...' Draconic glimlachte. Ze was lief. Nog steeds... Tja, niet voor niets zijn ex. Hij verschoof zijn blik een klein beetje naar links en keek naar het Zwadderich meisje. Toch... Terry was niets meer... niet vergeleken bij... haar.
(*zwijmel zwijmel* sorry, heb dikke lol xD)
|
|
|
Post by Merel on May 15, 2007 18:24:41 GMT 2
(heb de halfe dag lol daarom vooral met leyla xD En voor de comp natuurlijk ) Rachanna knikte. Ze zag Draconic kijken en knipoogde. Ze stak even haar hand op. "We zijn onze boeken vergeten, we gaan ze even halen." Verzon ze snel. Ze tikte tegen Terry haar schouder en fluisterde "Snel pak je tas en volg me." Zelf pakte ze ook haar tas en liep het lokaal uit. Daar wachte ze even om te kijken of Terry haar echt volgde. Natuurlijk had ze haar boeken wel bijzich. Maar wat moest ze anders zeggen? Ze zuchte. Nu moest ze echt met Terry praten! Waarom nou uitgerekend Terry! Ze zuchte nogmaals, nouwja het was voor Thomas....
|
|
|
Post by greenlightning on May 15, 2007 18:27:17 GMT 2
Terry knikte, schoof nonchalant haar boeken van de tafel en volgde Rachanna. Dit was vreemd. Thomas had meestal de grote mond.. en nu moest iemand anders het woord voor hem doen... er was iets erg mis! Draconic legde een hand op de schouder van zijn vriend. 'Het voelt vreemd he? De eerste keer... Het wordt minder. Echt.' Maar hij geloofde er geen woord van.
|
|
|
Post by Merel on May 15, 2007 18:33:31 GMT 2
(is er een meidentoilet? zo niet *pookt esme en aline * ) Rachanna keek naar Terry die het lokaal uit liep. "Ik denk dat we het best naar de Meidentoilet kunnen gaan. Daar is het meestal het rustigst." Zei ze en zonder op antwoord te wachten liep ze richting de meiden toilet. Hoedan ook, ze mocht Terry nog steeds niet echt. Ze liep de meiden toilet binnen en dumpte haar tas. (schrijf straks vervolg in meidentoilet. )
|
|
|
Post by Krista - on May 15, 2007 19:32:30 GMT 2
Thomas keek even naar Draconic, probeerde zwak te glimlachen maar zei dan niets meer en staarde weer naar zijn tafelblad, met zijn ogen half gesloten.
|
|
|
Post by Merel on May 19, 2007 17:22:35 GMT 2
Rachanna liep het lokaal weer in. "Gevonden." Zei ze en liep meteen weer naar de plek waar ze eerst zat. Ze keek naar Thomas en Draco. "Alles uitgelegd, en ze wil helpen." Zei ze tegen hen, zo dat niemand anders het kon horen. "Ze gaat je proberen te helpen Thom, En ik denk dat ze het wel kan." Ze keek even naar Draco, en gaf en een blik zo van, je had gelijk.
|
|
|
Post by greenlightning on May 19, 2007 17:27:18 GMT 2
Draconic grijnsde zelfvoldaan. Terry volgde Rachanna. Draconic pakte Terry's hand toen ze voorbij wilde lopen. Hij kneep er even in en glimalchte. Terry glimlachte terug. Ze boog zich voorover. 'Je kent me te goed, mister malfoy.' Ze agf hem een kus op zijn voorhoofd en ging zitten. Ze draide zich ok naar Thomas. 'Ondaks dat ik me absoluut neit op mijn gamak voel tussen als deze zwaderaars, wil ik je wel zeggen dat ik je zal helpen. Ik denk dat ik wel wat weet. Maar toch zul jij me ook wat dingen meoten vertellen. Draconic glunderde en keek naar Terry terwijl ze met Thoams praatte.
|
|
|
Post by Krista - on May 20, 2007 17:59:06 GMT 2
Thomas glimlachtte zwak naar Terry en zuchtte nog eens diep, liet zijn hoofd op zijn boek neervallen en staarde voor zich uit. "Ryanne gaat het uitmaken" zei hij schor naar Draconic.
|
|