|
Post by Madjic on Jun 11, 2007 19:32:39 GMT 2
Carmen grijnste. "Ow wat jou je mij een plezier doen als je bewoon zou blijven staan. Maar ja, ik schat je in voor een veels te grote lafaard om te blijven staan.... Schat."
Roc keek naar Carmen en schudde lachent zijn hoofd. "C, wacht in ieder geval tot de les is afgelopen."
|
|
|
Post by Krista - on Jun 11, 2007 19:51:11 GMT 2
Elin was even stil, mompelde wat en draaide zich dan weer om. Zij was te hoog voor Carmen om mee te praten, dat kind.. was gewoon zó beneden haar niveau.
|
|
|
Post by Madjic on Jun 11, 2007 19:54:09 GMT 2
Carmen schoot in de lach. "Wat is er? Tong verloren of weet je er gewoon niets tegenin te brengen? Of misschien bang dat met mij praten niet goed voor je reputatuie is?" Riep ze lachent. ROc gaf Carmen een por. "Stil nou." Siste hij terwijl hij Sneep in de gaten hield.
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 11, 2007 22:30:20 GMT 2
Terry keek op. Ze hoorde het gesprek, rolde met haar ogen tegen Elin en keek naar Shirie. Die sliep half. Ze grinnikte. Kijken hoe goed Sneep om kon gaan met dat Cubaanse meisje. 'hey Shirie, slpane tijdens de les? Vind je Sneep dan ook zo saai?' Shirie keek half op, wierp haar een verveelde blik toe en slaat haar ogen weer.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 12, 2007 8:44:19 GMT 2
"Precies, wat je zegt. Met jou praten doet mijn reputatie inderdaad niet goed" zei Elin kattig naar Carmen, rolde even kort met haar ogen en ging met haar hand door haar haar terwijl ze zichzelf nog steeds uitvoerig in het kleine spiegeltje bestudeerde.
|
|
|
Post by Madjic on Jun 12, 2007 18:48:24 GMT 2
Carmen grinnikte. "Ow sorry. Je hebt vast gelijk, misschien moet je maar gewoon de klas uitgaan. Dan word je niet eens met mij gezien." Zei ze uiterst sarcasties.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 12, 2007 20:50:32 GMT 2
"Dan riskeer ik strafwerk" zei Elin simpel, "en iedereen weet hoe slecht dat is voor je nagels, huid, etcetera"
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 12, 2007 22:09:14 GMT 2
Shirie kon deze keer haar lachen niet inhouden. Ze draaide zich om naar Elin en zei emt een strak gezicht: 'Eigenlijk is nablijven de perfecte tijd om lekker voor jezelf te zorgen. Leraren worden nog weleens afgeleid en in die tijd kan je je nagels doen of je haar kleuren, geloof me. Ik heb verscheidenen kapsels uitgeprobeert tijdens mijn dagelijkse nablijfuurtjes.'
|
|
|
Post by Madjic on Jun 12, 2007 22:11:35 GMT 2
"Zij weet niet een wat nablijven is, ze praat de leraren zo over dat het lijkt of zij een heilige is." Zei Carmen. "Op die manier krijgt lafheid een nieuwe kleur."
|
|
|
Post by Lisa .. on Jun 12, 2007 22:52:17 GMT 2
Meera volgde de discussie tussen de andere en keek even minachtend. 'Wat denken ze hier mee te bereiken, het gaat nergens over. Wat willen ze nou, discusseren over nablijven?' mompelde ze tegen Thomas. Waarschijnlijk boeide het hem niet maar ze moest het even kwijt. Wat bezielde die mensen? Ze zocht inhaar tas even naar iets waar ze mee ging klooien, een potlood die ze van haar zus gekregen had.
|
|