|
Post by Merel on Jun 18, 2007 16:42:52 GMT 2
Rachanna kwam de kerkers binnen gelopen. Telaat, maar Sneep negeerde haar, ze glimlachte. Ze keek om zich heen. Ze zag Thomas zitten en plofte naast hem neer. "Hey Thom!" Zei ze vrolijk.
Mariël liep ook de kerkers binnen, aardige meters afstand van Rachanna, zo zacht dat ze het niet merkte. Ze merkte dat Sneep niet keek en probeerde binnen te glippen. Ze had kunnen weten dat dat fout ging. "Zo dus mevrouw Elfglow denkt dat ze telaat mag komen?" zei Sneep en Mariël keek hem vernietigend aan. "Nablijven, Morgen op mijn kantoortje, zeven uur." Pissig keek Mariël hem naar en Plofte naast Shirie zitten. "Hoi." bromde ze, haar humeur was ineens aardig gedaald.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 18, 2007 20:16:59 GMT 2
"Hoi Rachanna" zei Thomas afwezig en maakte een enorme inktvlek op het papier. "Oeps.." zei hij langzaam en keek haar even aan "Hoe is het?"
|
|
|
Post by Merel on Jun 18, 2007 21:06:25 GMT 2
Rachanna grinnikte, hield haar toverstok even op het papier en mompelde een spreuk waardoor de vlek weer verdween. "Ja goed hoor! Met jou?" zei ze en begon haar spullen te pakken. Ze keek even om zich heen. Wat moesten ze eigenlijk doen?
|
|
|
Post by Krista - on Jun 18, 2007 22:18:32 GMT 2
"Beter" zei Thomas en glimlachtte even, en keek naar het witte perkament. "Beter ja" herhaalde hij nog een keer.
|
|
|
Post by Merel on Jun 20, 2007 12:05:08 GMT 2
Rachanna grijnsde "Mooiso.. je bent er beter op geworden.. Die Thomas van even geleden vond ik echt niks.." Zei ze grijnzend.. "Wat moeten we uberhapt doen?" vroeg ze en staard naar het bord, maar las niks.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 20, 2007 21:32:16 GMT 2
Thomas volgde haar blik en haalde zijn schouders op. "je kent sneep, eigenlijk hoeven we niet eens íets te doen".
|
|
|
Post by Merel on Jun 20, 2007 21:34:30 GMT 2
"Wíj niet nee." zei Rachanna flauw grijnzend. Ze ging op haar boeken hangen. "Nog iets te vertellen? Of iets te doen? Of weet ik veel wat? Ik verveel me nu al." Zei ze verveeld.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 20, 2007 21:57:57 GMT 2
"Ik heb niets gedaan" zei Thomas terwijl hij om zich heen keek. "Getraind voor zwerkbal," zei hij uiteindelijk. Thomas was inderdaad een vreemde verschijning op het zwerkbalveld. Met zijn nogal smalle en kleine postuur had hij het toch tot drijver weten te schoppen.
|
|
|
Post by Merel on Jun 20, 2007 22:00:24 GMT 2
"En dat had je niet even kunnen zeggen?" vroeg Rachanna Verontwaardigd. Ze was immers Jager in het Team van Zwadderich. Ze keek hem verbaast aan.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 22, 2007 7:48:04 GMT 2
Thomas was even stil en dacht na "Nee" zei hij uiteindelijk en glimlachtte even. "Ik was het vergeten, het spijt me"
|
|