|
Post by Krista - on Jun 13, 2007 7:59:04 GMT 2
"Zei je wat schat?" zei Elin bot naar Shirie "Waarschijnlijk iets onbelangrijks, waarom ga je niet weer onschuldige mensen bang maken met je rare verschijningen", Elin was het hele incident bij de zandpaden met Florian en de rest nog niet vergeten, nog lang niet.
Thomas keek naar de meisjes en haalde zijn schouders op "Je kent hun, gewoon ruzie maken" zei hij simpel en begon verder te krassen op het lege papier "Het is gewoon de verhouding tussen zwadderich en Griffoendor, Elin is zwadderaar, de rest is griffoendor of iets anders"
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 13, 2007 15:58:26 GMT 2
Shirie grinnikte. Dat was een schop tegen eht zere been. 'Ik kan tenminste nog zinvolle dingen uitkramen, in tegenstelling tot jou. Misschien moet de wereld maar eens van jouw stommiteiten ontdoen.' Ze boog zich heel dicht naar Elin toe. 'Wat dacht je ervan om me te ontmeoten in het bos, of op een adnere stille plaats? Ik zou je graag eens laten zien dat mijn rare verschijningen er neit alleen maar zijn om mensen bang te maken.' Lang leve de volle maan. Als ze zich zou overgeven aan het wolfzijn, dan zou ze niet eens weten wat ze met Elin had gedaaan, ze zou achterf wel bloed uit haar kelren kunnen wassen. Ze voelde dat het wezen in haar nog steeds onrustig was en kreeg de ongezonde nijging om Elin te bijten....
|
|
|
Post by Krista - on Jun 13, 2007 19:21:09 GMT 2
Elin keek even naar Shirie en kneep haar ogen tot spleetjes "Je bent écht een freak" bracht ze dan uit en rolde met haar ogen "Maar goed, ik wil wel weten wat je te verbergen hebt"
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 13, 2007 20:11:21 GMT 2
Shirie grijnsde wolfachtig. In haar voelde ze de wolf als een jonge pup rondspringen. Ze had nog nooit iemand gebeten. Ze grinnikte. 'Goed, asl je dat perse wil. Kom vanavond maar. Alleen. ik zal je laten zien wat voor vreemde schepping der natuur ik ben. Ergens heb je wel gelijk met je freack.' Ze sprak nog steeds zacht. Haar ogen werden steeds geler. 'Ik ben ook geen mens, sterker nog -ik ben nooit een mens geweest!' Ze ging weer terug zitten en kon een voldanen grijns neit onderdrukken. Laat haar maar samen met mij elke volle maan janken. Zien wat zij ervan vindt...
|
|
|
Post by Madjic on Jun 13, 2007 20:16:05 GMT 2
Carmen keek Shirie met opgetrokken wenkbrauw aan. Hier was zeker iets gaande. Ze keek naar Roc, maar die had niet zitten opletten. Ze hou het hem wel vertellen...
|
|
|
Post by Krista - on Jun 13, 2007 20:42:19 GMT 2
"Aandachtstrekker" zei Elin terwijl ze zich omdraaide. Ze had nog geen duidelijke mening laten horen over Shirie's idee van het bos. Aan de ene kant sprak het haar wel aan, maar aan de andere kant zaten er de nodige risico's aan verbonden. Shirie deed wel heel vreemd toen bij de zandpaden.
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 13, 2007 21:32:43 GMT 2
Shirie grinnikte alleen maar. 'Ze zal er spijt van krijgen,'zei ze zacht tegen Terry. 'Ik zal haar laten zien wie heir een freak is.' Terry schudde haar hoofd. 'weet je het zeker? Ik bedoel.. ga je echt...' Shirie knikte langzaam en keek genietend naar het plafond. 'Misschien smaakt haar bloed niet zo erg als ze ruikt. Misschien snap ik dan eindelijk wat jongens mooi aan haar vinden. Misschien is ze wel heel smakelijk.' Ze keek grijnzend naar Terry. Die staarde bleekjes terug. 'Je gaat haar toch niet.. vermoorden?' fluisterde ze zwakjes. Shirie schudde lachend haar hoofd. 'Ben jij gek? Ik zal haar laten voelen wat het is om een weerwolf te zijn.' Dat laatste was zo zacht, dat ze zeker wist dat niemand anders dan Terry het hoordde.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 13, 2007 22:10:51 GMT 2
Thomas keek even naar Shirie en Terry, dacht even na en keek dan naar het meisje, Shirie dus, waar hij eigenlijk nog nooit een gesprek mee had gevoerd "Wat ga je doen?" zei hij dan en versmalde zijn ogen even.
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 13, 2007 22:22:33 GMT 2
Shirie draaide zich naar hem om een grijnsde breed. 'Ik zal gaar geven waar ze om vraagt. Geen zorgen, snel genoeg zal ze me wel begrijpen.' Terry slikte even. Ze ahd het begrepen. Ze gaat haar bijten en zo een weerwolf van haar maken!' Het zat haar niet lekker, maar wat kon ze er tegen doen./ Ze zou wel uit de buurt blijven van een kwade Shirie wolf!'
|
|
|
Post by Krista - on Jun 14, 2007 7:16:23 GMT 2
Thomas staarde Shirie achterdochtig aan, mompelde wat en draaide zich weer normaal en begon weer op het papier te kliederen.
|
|