|
Post by » Aline. on Jul 2, 2007 15:47:05 GMT 2
Chris sprong lachend achteruit om haar aanval te ontwijken, maar botste daardoor tegen een tafel aan, waar hij bijna overheen vloog, als hij zich niet snel aan het tafelblad had vastgehouden. Daaraan zette hij zich weer af en begon Macy weer te kietelen. 'Jaja, 's ochtends ben ik het aardigst tegen eerstejaartjes,' zei hij lachend.
|
|
|
Post by Lisa .. on Jul 2, 2007 16:00:58 GMT 2
'Pas wel op hé.' zei ze lachend. Macy probeerde Chris te ontwijken, iets wat haar nou niet bepaald lukte. 'Daarom zien alle eerstejaars ook als hun voorbeeld. Nog nooit gehoord wat ze 's ochtends allemaal over je zeggen? 'Kijk, dit shirt heeft Chris ook' of 'Ik eet hetzelfde soort brood als Chris.'' zei ze daarna. Ze lag helemaal dubbel, om het kietelen, om Chris zijn acties en om haar eigen opmerking.
|
|
|
Post by » Aline. on Jul 2, 2007 16:03:53 GMT 2
Chris hield even op met haar kietelen. 'Ach ja, ik weet het. Ik heb een hele fanclub. Ik heb elke avond helemaal een lamme arm van al dat handtekening uitdelen, erg vermoeiend soms, hoor,' zei hij met een heel serieus gezicht. Toen begon hij onverwacht Macy weer te kietelen.
|
|
|
Post by Lisa .. on Jul 2, 2007 16:10:53 GMT 2
Ze keek hem even serieus aan en liet hem uitpraten. Toen barstte ze opnieuw uit in lachen. 'Dus dat lijsten sommige van die eerstejaars dus in en hangen boven hun hemelbed.' zei ze lachend. Macy schrok licht van de onverwachte aanval van Chris maar kietelde grijnzend terug.
|
|
|
Post by » Aline. on Jul 2, 2007 16:16:29 GMT 2
Chris sprong weer lachend opzij, en trok zich terug op de stoel naast Macy. Daar ging hij heel serieus weer verder: 'Achja. En dan al die foto's altijd. Oh man, die eerstejaars zijn hard op weg voor een loopbaan bij de paparazzi. Ze achtervolgen me de hele dag, en ik ben al miljoenen keren vereeuwigd op hun fototoestelletjes. Ze kunnen er geen genoeg van krijgen om naar mij te kijken,' zei hij heel serieus, terwijl hij zijn woorden kracht bijzette door te knikken. 'Ja, echt hè..'
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jul 2, 2007 17:38:18 GMT 2
OOC: bedankt dat jullie even konden wachten
IC: ''Yow, Chris'' Zei hij opgewekt toen hij opstond en zijn vreind begroette. 'Ík ga ze een keerk vervloeken. ik word gek'' Zei hij terwijl hij weer ging zitten. Hij haatte op de één of andere manier de eerstejaars, maar soms waren ze ook wel handig.
|
|
|
Post by » Aline. on Jul 2, 2007 17:45:36 GMT 2
ooc: Graag gedaan =B
bic: 'Nee, nee, nee!' Chris maakte wilde armbewegingen. 'Niet mijn fans! Je mag mijn fans niet vermoorden, vervloeken, of wat dan ook!' zei hij dramatisch, terwijl hij deed alsof hij een traan wegpinkte. 'Ik weet het... Ik houd van mijn fans...'
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jul 2, 2007 17:46:54 GMT 2
Hij barstte in lachen uit. ''Tjah, als je zo zielig bent'' Zei hij terwijl hij met zijn knokkels over zjin hoofd ging. ''Je hebt toch al een fan, die tenminste even oud als jou is'' zei hij terwijl hij naar Macy wees en glimalchte naar Chris.
|
|
|
Post by Lisa .. on Jul 2, 2007 19:00:11 GMT 2
Macy keek even naar Nigel en zei vervolgens:' Ho, je moet niet van me denken dat ik foto's of handtekeningen boven me bed hang, dat ik uberhaupt handtekeningen van mensen heb en dat ik zeker geen stalker ben. Als medehuffelpuffer heb je nou eenmaal veel lessen gemeenschappelijk' Ze probeerde het serieus over te laten komen maar dat lukte haar niet. Vooral de laatste woorden kwamen er lachend uit.
|
|
|
Post by » Aline. on Jul 3, 2007 11:58:28 GMT 2
'Ooh! Leugenaar!' riep Chris, terwijl hij een hand voor zijn mond sloeg en naar Macy wees. 'Jij stalkt me aan een stuk door, probeer het maar niet te ontkennen!' riep hij serieus, al kon hij een lach niet onderdrukken. Hij keek Nigel aan. 'Kijk maar eens in haar koffer. Eén en al Chris, dat verzeker ik je,' zei hij tegen zijn vriend.
|
|