|
Post by \\ Jess' on Jul 3, 2007 17:54:50 GMT 2
HIj grinnikte. ''Ik geloof je, ik geloof je'' Zei hij en keek naar Macy. daarna keek hij weer naar Chris. Hij zag dat Rokcy met een speurt naar boven was gesprint. ''Gozer, ontken nou maar niet dat jij dat ook niet hebt. Ikheb ze wel gezien. Ja Macy. Hij is helemaal fan van je'' ei hij terwijl hij alvast wegrende.
|
|
|
Post by Lisa .. on Jul 3, 2007 18:52:36 GMT 2
Macy keek met grote ogen en een lachend gezicht van Chris naar Nigel.Het kon haar nu echt niks meer schelen. 'Sorry, ik moet toegeven maar hoe kun je dan ook van zo'n jongen nou geen fan zijn.' lachde ze. 'Nooit, laten we dat gaan controleren.' zei ze lachend terwijl ze richting de trap liep.
|
|
|
Post by admin. on Jul 4, 2007 19:15:50 GMT 2
"Van wie een fan zijn?" vroeg Diana, terwijl het portretgat achter haar sloot. "Van een jongen fan zijn? Liever niet. En al helemaal niet met Nigel, als je die bedoelde". Ze grijnsde en plofte neer in een stoel. "Dat zou wel de laatste zijn, denk ik."
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jul 4, 2007 19:17:57 GMT 2
Hij keek naar Diana, nee, niet nu. ''Hadden we het over mij, of moet je je wee roveral mee bemoien'' Zei hij terwijl hij haar nijdig aankeek. ''Ik moet niet eens fans, en al helemaal niet jou'' Zei hij terwijl hij haar nu naar Chris keek en zuchtte.
|
|
|
Post by admin. on Jul 4, 2007 19:21:32 GMT 2
"Dat is een moeilijke vraag, zeg. Ik denk dat het de laatste is; ik steek mijn neus overal in, en dat geef ik toe." grijnsde Diana. "In tegenstelling tot jou". Ze keek even naar haar schooltas, die doelloos op de grond lag. "Ugh, ik heb nog nooit zo'n erge dag gehad voor toverdranken. Alhoewel- elke dag met Sneep is erg"
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jul 4, 2007 19:23:59 GMT 2
Hij grinnikte even, ze was echt erg. ''Wie komt er hier binnenlopen en voegt zich meteen in het gesprek, ja mevrouw Diana weer, inderdaad'' Zei hij terwijl hij zijn armen over elkaar sloeg. HIj zuchtte even, hij had geen zin in haar. ''Ik ben het met je eens, Sneep is inderdaad erg, als ik hem al zie'' Ze rillingen gingen over zijn rug terwijl hij bibberde.
|
|
|
Post by admin. on Jul 4, 2007 19:26:34 GMT 2
"mevrouw Diana? Achter mevrouw komt altijd de achternaam, dus zeg dan mevrouw Grace. Dat klinkt al een stuk netter, Nigel" zei Diana grijnzend. "Sneep is niet erg, Sneep is een ramp. Als ik een goede vervloeking kende stuurde ik hem die toe, maar ik heb niet genoeg hersens om er één te weten."
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jul 4, 2007 19:28:50 GMT 2
Hij kuchte even zacht. ''Oke mevrouw huppelkut, dat is dus geregeld'' Hij girnnikte flauw en ging toen verder. ''Moet je met nou echt zo vaak verbeteren. Hij kan goed afweren hoor, wees daar maar niet bang van. Maarja, dat stel hersens heb je niet, wat je net beweert'' HIj glimalchte gemeen en tikte met zijn voet op de grond.
|
|
|
Post by admin. on Jul 4, 2007 19:32:18 GMT 2
"Dat is dus niet geregeld, meneer supereikel, dat zie je dus helemaal verkeerd, meneertje. Helemaal verkeerd. Moet ik verkeerd nog spellen? V-E-R-K-E-E-R-D, snapje?" zei DIana, alsof ze het tegen een kleutertje zei.
"Verdedigen kan ik ook niet, nee. Het verbaast me dat ik hier op school zit. Anaíd heeft veel meer hersens als mij, maar die is een snul. Heel leuk hoor, een niet-magische tweelingzus hebben. Kun je niet wisselen van lessenn"
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jul 4, 2007 19:34:55 GMT 2
''Blablablablabla'' Zei hij geërgerd en keek haar even raar aan. Echt waar, hij kon haar niet uitstaan. Hij troke en naar gezicht en vervolgde toen. ''Wat beoit ons dat?'' Zei hij terwijl hij zcht zuchtte. Hij kreeg moordneigingen van haar.
|
|