|
Post by admin. on Jul 4, 2007 19:38:44 GMT 2
"Nee, dat klonk helemaal niet als blablabla, meneertje-die-alleen-maar-idiote-dingen-zegt." zei Diana grijnzend. "Niks, daarom zeg ik het ook. Ik houdt ervan om je te irriteren, net als dat jij er van houdt om míj te irriteren". Ze sloeg haar armen uitdagend over elkaar en grijnsde.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jul 4, 2007 19:40:27 GMT 2
''Wie zegt hier nou idiote dingen. Houdt gewoon die grote smoel van je, dan is deze hele kamer blij. Of ga bij de eerstejaars zitten, die zeggen helemaal niks terug'' Zei hij terwijl hij nu grijnsde.
''Dan doe je dat toch, weet je, ik heb ehct een hekel aan je, ik ga'' Zei hij recht in haar gezicht en liep naar boven om zijn tas te pakken. Even later stond hij weer beneden en opende het portretgat.
|
|
|
Post by admin. on Jul 4, 2007 19:43:11 GMT 2
Diana trok haar wenkbrauw op, terwijl ze grijnsde. "Zo, dus meneertje heeft een grote bek? Dat is ook voor het eerst, hè?" zei ze. "Eerstejaars zeggen inderdaad niks terug, aangezien ze bang zijn voor de oudere leerlingen. Maar dat betekend niks, of wel?"
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jul 4, 2007 19:44:48 GMT 2
Weer kreeg hij de nieging om wat terug te zgegen, maar hij ging zijn handen niet aan haar vuil maken. Iets in haar trok hem wel. Hij schudde zijn hoofd, zij leuk? Niet dus.
|
|
|
Post by » Aline. on Jul 5, 2007 20:19:20 GMT 2
Chris keek van Nigel naar Diana en weer terug naar Nigel. 'Lekker stelletje hiero, meneer-en-mevrouw-altijd-chagrijnig,' zei hij, met een opgetrokken wenkbrauw. Hij keek naar Macy en grijnsde even, maar baalde ervan dat Diana was gekomen. Ze had meteen de hele sfeer verpest.
|
|
|
Post by Lisa .. on Jul 5, 2007 20:48:36 GMT 2
Macy had het hele gekibbel tussen Nigel en Diana aangekeken en zuchtte even. 'Ook niet ergens anders kunnen kibbelen? Vond onze fandiscussie eigenlijk wel grappig.' zei Macy en grijnsde bij de laatste woorden. 'Ohja, dat was ik van plan. Je koffer bekijken.' zei ze vervolgens en prikte Chris in zijn zij.
|
|
|
Post by » Aline. on Jul 5, 2007 20:54:44 GMT 2
Chris knikte instemmend. 'Oja! En ik de jouwe,' zei hij er achteraan. Hij sloeg een arm om Macy's schouders heen en trok haar mee de trap op naar de slaapkamers. 'Snel weg bij die mafkezen,' mompelde hij naar Macy.
|
|
|
Post by Lisa .. on Jul 5, 2007 21:02:19 GMT 2
Macy liet zich meesleuren. Ze had even geen behoefte aan gezeur op de ochtend, aangezien ze zelf gewoon vrolijk was. 'Vergeet niet dat jongens niet op de meisjesslaapzalen mogen komen, maar wel andersom.' zei ze lachend terwijl ze hem zacht een duw gaf.
|
|
|
Post by » Aline. on Jul 5, 2007 21:03:56 GMT 2
'Boeiend,' zei Chris droog, terwijl hij koers maakte naar de meisjesslaapzaal. 'Eerst gaan we jouw koffer uitpluizen,' zei hij lachend, terwijl hij naar Macy keek.
|
|
|
Post by Lisa .. on Jul 5, 2007 21:12:51 GMT 2
'Ohja.' zei ze lachend. Macy probeerde Chris naar de linkertrap mee te sleuren. 'Jongenskoffers zijn veel interresanter.' zei ze met een plagende stem.
|
|