|
Post by Merel on Jul 15, 2007 13:57:13 GMT 2
"Heb jij meer mazzel gehad dan ik.. Met mij hebben ze nooit gesproken.. Het enige dat ik weet is dat zij tovernaars waren, en dat ik een broertje heb.. Ik weet niet eens meer hoe hij heet of hoe oud hij is.." ZEi hij zuchtend.. "Dus daarom zie ik oko mijn pleegouders, als mijn ouders, en mijn pleegzusje, als mijn zusje.. Al zou ik graag mijn broer eens ontmoeten." ZEi hij, niet wetend dat zijn broertje in dezelfde ruimte zat.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 15, 2007 17:25:58 GMT 2
Davis glimlachte. 'Dat snap ik. Ik den dat ik mijn broer weleens heb gezien, maar misschien weet hij neti dat ik besta, dus val ik hem er maar niet mee lastig.' Het idee deed pijn. Hij haalde zijn schodeurs op. 'mijn oduers zijn ook tovernaars, net zoals mijn pleegvader. Ze hadden verder geen kinderen. Mijn moeder... pleegmoeder is onvruchtbaar.'
|
|
|
Post by Merel on Jul 15, 2007 20:35:33 GMT 2
Jake keek hem aan. "Dat wel vervelend, het is best leuk om nog iemand anders erbij te hebben."Zei hij en glimlachte even.. "Ik heb mijn broertje tot mijn 4de of 5de gekend ofzow.. Dus dat is al meer dan 10 jaar geleden.. Dus ik weet het eingelijk niet zo goed.." Zei hij toen nadenkelijk.. Hij zuchte nogeens. "Trouwens.. Jake Evers." Zei hij toen..
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 15, 2007 21:36:36 GMT 2
Davis nam zijn hand aan. 'Davis Tyler. En ik weet wie je bent. Beter dan jij weet wie ik ben.' Hij zei verder niks. Hij vroeg zich af hoeveel zijn broer op hem leek. Zou hij erachter komen? Of zou het hem compleet ontgaan?
|
|
|
Post by Merel on Jul 16, 2007 11:17:37 GMT 2
Jake keek Davis een beetje vragend aan.. Wat bedoelde hij daarnou mee. Hij kende Mij, beter dan Jake hem kende... Wat bedoelde hij daarmee? Kende Davis hem ergens van.. Hij dacht diep na.. Ineens vielen alle stukjes op zijn plaats. (xD Slooom ) Hij sloeg zijn hand tegen zijn hoofd.. En daar kwam hij nu pas achter! Vandaar dat hij zijn gezicht herkende! "Maar Pap en Mam hebben jou dus nog wel gebeld?" Vroeg hij toen grijnzend aan Davis..
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 16, 2007 19:08:56 GMT 2
Een rilling liep over zijn rug. Hij draaide zijn hoofd weg. 'Ja. Of eigenlijk, ik heb hen gebelt. Ik kreeg het nummer van het weeshuis. Zodra mijn oduers het me vertelde, dat is ongeveer een maand geleden, besloot ik meteen te bellen. Werd ook een hele hoge telefoon rekening, namelijk naar Griekenland. Wist je trouwens dat onze grootvader van moeders kant een dreuzel is? Het nummer was van hem...'
|
|
|
Post by Merel on Jul 16, 2007 19:54:41 GMT 2
Jake haalde zijn schouders op. "Laten we het zo zeggen.. Even geleden wist ik nieteens dat jij mijn broertje was.."Zei hij, en al vond hij het nog wel wat raar klinken.. "Maar verder weet ik dus helemaal niks.. Jij bent beter op de hoogte dan ik dat ben." Zei hij en keek weer naar zijn flesje water wij hij mee zat te klieren.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 16, 2007 21:23:46 GMT 2
Davis knikte. 'ja, maar dat komt vooral omdat ik alles wilde weten. Mijn ouders wisten te weinig, dus belde ik het weeshuis. daar wisten ze ook te weinig, dus kreeg ik het nummer. dat bleek van onze grootouders te zijn. nou, grootvader. Zijn vrouw is overleden, vier jaar geleden. Hij beloofde me dat mijn ouders me zouden terug bellen. Dat deden ze, vanuit zijn huis, de volgende dag. Op die manier.' Hij besefte pas net dat hij mijn ouders had gezegt, in plaats van, onze ouders.
|
|
|
Post by Merel on Jul 16, 2007 21:28:31 GMT 2
Jake keek weer naar Davis.. "Ik wist het eigenlijk al vanaf mijn 8ste.. Maar op de een of andere manier had ik er toen nooit zoveel aandacht voor.. Echt pas het laatste jaar, jaren wou ik er echt meer over weten.. Ik was alleen niet zo slim om te bedenken om het weeshuis te bellen." Gaf hij toe.. "Maar ik snap niet dat ze ons niet zijn gaan zoeken ofzow.. Ik zelf zou, al helemaal als ze met jou hadden gesproken, ook eens naar mij opzoek zijn gegaan.. Ik heb wel in oude foto boeken gezocht.. Maar kon niks vinden.. En ik wist ook onze echte achternaam niet.. Dat word dan ook moeilijk zoeken.. " Zei hij met een zucht.. Dat hij niet zo slim was geweest om het wees huis te bellen.. Dat klonk eigenlijk wel erg logisch..
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 16, 2007 22:14:31 GMT 2
Davis zuchtte diep. 'Kijk, ik hoorde het een maand gelden. tot die tijd, geloofde ik heilig dat ze mijn echte failie waren. Ik was compleet geobsedeerd door alles, want ik herinenrde me wel vaag het weeshuis en jou, maar het was als een droom. Horen dat eht werkelijkheid was... dat makte me nieuwsgierig. En ook nog pissig. Ik zou naar Griekenland zijn gegaan om ze te spreken als eht moest.'
|
|