|
Post by Merel on Jul 17, 2007 16:16:29 GMT 2
Jake schudde zijn hoofd. "Ik weet dus echt zo goed als niks meer van het Weeshuis enzo.. Alleen nog dat ik een broertje had, en dat ik in een weeshuis heb gezeten.. MEer ook niet.." Zei hij. Hij had eigenlijk de neiging om deze vakantie al naar Griekenland te gaan om ze eens op te zoeken.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 20, 2007 19:49:12 GMT 2
Davis knikte. 'Wat dat soort dingen betreft ben ik gewoo onuitstaanbaar. Ik laat me nooit afleiden of afschrikken. Ikga overal gewoon voor en ben nooit bang dat ik wordt afgewezen en dat ik iets voor neits doe.' hij liet zich weer languit achterover zakken. 'Toch komt het zelden voor dat ik zoiets actiefs doe.'
|
|
|
Post by Krista - on Jul 20, 2007 19:57:44 GMT 2
"Hoi" zei Florian afwezig toen hij de leerlingenkamer in kwam. Hij stak zijn even zijn hand op naar Davis en Jake en plofte op een stoel neer.
|
|
|
Post by Merel on Jul 20, 2007 20:00:01 GMT 2
"Hallo.. Een waarom ben jij zo afwezig?" vroeg Jake grijnzend.. Hij keek weer naar Davis.. "Wat dacht je van deze vakantie een vakantie naar Griekenland? Zit ik nu aan te denken als je ook zin hebt?" Vroeg hij en grijsde.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 20, 2007 20:16:12 GMT 2
Davis stak zijn duim op en draaide zijn hoofd om naar Florian. 'Jij ziet eruit zoals ik mij voel. Hoe gaat het met jou?' Hij grijnsde breed.
|
|
|
Post by Krista - on Jul 20, 2007 22:24:58 GMT 2
"Goed" zei Florian en kreeg een vage grijns op zijn gezicht, en plukte verstrooid in zijn haar "Met mij gaat het heel goed" herhaalde hij, nog steeds met dezelfde gezichtsuitdrukking.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 20, 2007 22:33:35 GMT 2
Davis wam even overeind en grijnsde toen breed. 'Klinkt alsof je ene meisje hebt, Floor. Vertel,welke dame is het?' Hij piekerde zijn hersens tot ze pijn deden. WElk meisje was het?
|
|
|
Post by Krista - on Jul 21, 2007 7:57:14 GMT 2
Florian leek nogal geschokt door het feit dat Davis zo snel achter dingen kon komen en lachtte schaapachtig. "Mariël" zei hij dan uiteindelijk.
|
|
|
Post by Merel on Jul 21, 2007 11:50:42 GMT 2
"En het was gezellig." Zei Jake Grijnzend.. Hij stopte zijn flesje weg en bracht zijn tas even naar boven. Daarna plofte hij weer op de bank neer en rekte zich uit.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 21, 2007 19:42:47 GMT 2
Davis lachte. 'Zo, dat doe je goed. Ik geloof dat je neti de enige bent die haar op het oog had. Kijk jij nou maar uit, Floor, straks krijg je nog ruzie om haar.' Hij grijnsde breed naar zijn broer. Het voelde vreemd e goed tegelijk om hem zijn broer te noemen, zelfs al was het maar in gedachten.
|
|