|
Post by Merel on Jul 14, 2007 21:53:50 GMT 2
Zich al uitrekkend en geeuwend kwam Jake de leerlingen kamer binnen. Wat een saaie, lange, vervelende school dag was dat geweest. Met een diepe zucht liet hij zich op een bank vallen. De leerlingen kamer was bijna uitgestorven, op enkele na. Hij dumpte zijn tas op de grond en maakte het zich gemakkelijk op de bank, Wat goed voelde. Zo'n Schooldag duurde vaak gewoon veel te lang, vond hij.. Als ze dat nou gewoon eens halveerde ofzow? Dan was het nog te overleven.. Hij onderdrukte opnieuwe een grote geeuw.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 14, 2007 22:06:01 GMT 2
Davis lag languit op de bank. Hij balderde in een autoblad. Hij was in auto's heel wat midner geinteresseert. Toch, er stonden ook hele mooie in. Grijnsend bladerde hij door eht blad, tot hij de motoren vond. Ze waren mooi. Hij kon daar net zo lang naar kijkana ls naar een vrouw, soms zelfs nog wel langer. Hij had neit door dat jake binnenkwam en floot bewodneren. Hij hield het blad scheef, zodat hij eht beter kon zien.
|
|
|
Post by Merel on Jul 14, 2007 22:09:28 GMT 2
"Waarom Fluit jij zo overdreven vrolijk?"Vroeg Jake aan diegen die verderop op een bank zat. Hij geeuwde weer. Hij was nogal moe, door deze dag. Hij haalde uit zijn tas een flesje water.. Nooit weg, vooral als je ging sporten.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 14, 2007 22:18:30 GMT 2
Davis keek even op en liet toen bjna het blad uit zijn hadnen vallen. Hij staarde Jake aan, ging toen rechtop zitten en hield eht blad voor zijn gezicht. 'Nergens om. gewoon mooie motoren. Zou ik weleens op willen zitten.' Hij staarde naar de plaatje, maar opeens hadden ze geen beteknis meer.
|
|
|
Post by Merel on Jul 14, 2007 22:20:02 GMT 2
Jake keek de jongen vragend aan. Zijn gezicht kwam hem wel ergens bekend van voor. Hij haalde zijn schouders op en rekte zich nog eens uit. "Motoren? Wat voor een? Die kan vliegen of een gewone?" Vroeg hij maar. Hij nam nog een slok.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 14, 2007 22:29:42 GMT 2
'Hier kunnen ze nog niet vliegen. Als ik er mee bezig ben geweest wel. maar die dingen zijn zo duur...' Hij liet het blad nijdig op de grond vallen. '"Dan moet je meer je best doen op school. Dan krijg je een goede baan. Nenenene." Mijn moeder houdt er maar neit over op.' Hij wist neit waarom hij dit vertelde, misschien om een reactie over oduers uit te lokken. hij wist niks van de pleegouders van zijn broer.
|
|
|
Post by Merel on Jul 14, 2007 22:32:10 GMT 2
"Mijn ouders, nouwja pleeg ouders, zeuren daar niet zo over.. Ze vinden dat hele magie gedoen bijzonder, maar leuk. Dus ja.. Zolang ik maar een beetje mijn best doe, Vinden ze alles wel best.. " Zei Jake en haalde zijn schouders op. "Jou ouders zijn streng, zo te horen? Of alleen als het over school gaat?" vroeg hij. Hij keek naar de jongen. Echt.. Hij kwam ergens zo bekend van voor.. Maar waarvan?
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 14, 2007 22:38:59 GMT 2
Davis voelde zich ongemakkelijk odenr de blik van zijn broer. Dus hij wist dat hij pleegoduers had. Het leek er echter neit op dat hij wist dat ze broers waren. Gewoon zweigen daarover. 'Mijn pleegmoeder is altijd bezig met mijn cijfers. Ze is zelf een dreuzel, en werkt als lerares op een universiteit. Helaas maakte de school haar neoit uit. Studie is belangrijk.' Hij haalde zijn schodeurs op, als teken van: Mij kan het echter helemaal niks schelen.
|
|
|
Post by Merel on Jul 15, 2007 11:44:05 GMT 2
"Dus jij hebt ook pleegouders?" vroeg hij, terwijl hij eigenlijk het antwoord al wist. Hij zuchte.. "Ik dus ook.. " ZEi hij.. Onnodig om te zeggen maar toch.. Hij wou dat hij meer over hen wist. Zijn pleegouders hadden hem alleen verteld dat hij geadopteerd was.. MAar wisten zelf ook niks van vroeger.. Hij dus eigenlijk ook niet meer. Behalve dat hij dus ouders, en een broer had.. Meer wist hij er dus niet over..
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 15, 2007 12:49:18 GMT 2
Davis knikte. 'Ja. Ik heb mijn echte ouders gesproken door de telefoon, maar dat was maar een keertje. Ik hoorde ook dat ik een broer heb, een jaar oduer dan ik.' Hij haalde zin schoduers op. 'Ik zou nooit meer voor mijn echte oduers kiezen. Mijn pleegoduers zijn mijn ouders. Toch... zou ik wel contact met mijn broer willen. ik herinner me hem, heel vaag nog.'Hij kon neit zeggen dat hij ook de oduere versie kende.
|
|