|
Post by Merel on Jul 7, 2007 20:10:09 GMT 2
Flora grijnsde. "Oke.. Want ick kan wel wat 'ulp gebruiken." Zei ze terwijl ze weer een Shirt aan de lamp ophing. "Ick.. Ick uuuhh-uhh.. Ga met Sin." Zei ze en werd meteen knalrood. Ze hoopte dat Macy het niet erg zou vinden.
|
|
|
Post by Lisa .. on Jul 7, 2007 20:14:26 GMT 2
Macy zat rechtop en haar grijns was verdwenen. Ze staarde Flora aan en haar mond viel een beetje open. 'Ga je, ga je met Sin?' herhaalde ze voor zichzelf de uitspraak van haar vriendin. 'Waarom?' vroeg ze daarna kalm. Ze was niet boos of iets dergelijks, eerder verrast. Ze kon zich niet helemaal voorstellen dat een van haar echt goede vrienden met haar broer zou gaan.
|
|
|
Post by Merel on Jul 7, 2007 20:19:31 GMT 2
Flora knikte en werd een beetje rood. "Hij vroeg mij.. En toen heb ick ja gezegt.. Ick vind 'em best aardig." Toch hoopte ze van binnen vurig dat ze dat net niet verteld had. Ze hoopte niet dat Macy het echt heel erg zou vinden. Ze hing nu een broek aan de lamp, al was haar lach verdwenen.
|
|
|
Post by Lisa .. on Jul 7, 2007 20:23:59 GMT 2
Macy keek naar vriendin, maar kon niet serieus kijken. Daarna barste ze in lachen uit. 'Eigelijk moet ik het gewoon ontiegelijk grappig vinden. M'n broertje, met wie ik lief en leed deel gaat gewoon met jou gaat. Ik vind het eigelijk wel iets voor hem, hij valt op spontaniteit.' zei ze daarna terwijl bij de laatste woorden haar wenkbrauwen iets werden opgetild. 'Nu moet ik zelf eigenlijk ook gaan.' mompelde ze in zichzelf.
|
|
|
Post by Merel on Jul 7, 2007 20:30:11 GMT 2
Flora werd een beetje rood en giegelde. "Nouwja, Waarom moet toi dat grappieg vinden?" Vroeg ze verbaast en keek naar Macy terwijl ze haar nog een t-shirt toegooide. "En waarom moet toi nu zelf ook gaan?"Vroeg ze omdat ze het nog net had kunnen verstaan.
|
|
|
Post by Lisa .. on Jul 7, 2007 20:41:15 GMT 2
'Nou, niet grappig maar gewoon leuk. Blij zijn voor jou en Sin dat jullie gaan.' Ze ving het shirt op terwijl ze zich losmaakte uit de berg kleren op de grond. 'En dan dacht ik dat meisjes veel kleren hadden.' zie Macy, iets lachend. 'Waarom ik ook zou moeten gaan? Ik weetniet.'
|
|
|
Post by Merel on Jul 7, 2007 20:44:53 GMT 2
Flora glimlachte weer. "Ick dacht ook dat Meidien altijd veel kleren 'adden." Zei ze terwijl ze nog naar de inhoud van Chris zijn hufkoffer keek. Ze pakte nog een shirt en liep naar MAcy toe en boog naarvoren. "Ick zou 'et 'eel leuk vinden als toi ook komt... Maar.." Zei ze en trok CHris zijn shirt over Macy haar hoofd. "Ga ons dan niet uitlaggien." ZEi ze grijnzend.
|
|
|
Post by Lisa .. on Jul 7, 2007 20:50:43 GMT 2
Macy trok haar schouders op zodat het Flora niet helemaal lukte om haar aan te kleden met Chris zijn shirt. 'Dalijk maak ik z'n shirt stuk.' zei ze lachend. 'En als ik kom, ga ik je echt niet uitlachen, ik gun jullie gewoon een leuke avond.' Ze stond nu op, negeerde de nieuwsgierige blikken en bedacht met wie ze zou kunnen gaan.
|
|
|
Post by Merel on Jul 7, 2007 20:53:14 GMT 2
Flora grijnsde dankbaar. "GElukkieg.." ZEi ze toen zuchtend en nam nog een slok drinken. "En met wie gaat toi? Chries 'eeft al iemand, volgens mij Floor ook al.." Zei ze bedenkelijk.. en keek weer naar MAcy..
|
|
|
Post by Lisa .. on Jul 7, 2007 20:57:18 GMT 2
'Dat is de grote vraag. Ik heb geen idee, werkelijk.' zei ze met een zwakke glimlach. Inmiddels was ze opgestaan, had het shirt van Chris uitgetrokken en over een tafeltje gelegd. Ze nam een 2e koekje, liet zich op een stoel ploffen en ging even wat namen langs.
|
|