|
Post by Merel on Jul 7, 2007 20:59:48 GMT 2
"He! We moetien ook iemand voor jou vindien 'oor!" Zei Flora terwijl ze ook ging zitten en ook een koekje pakte. "Misschien Brayn? Of ies die wat te jong?" Vroeg ze en ging nog wat namen na...
|
|
|
Post by Lisa .. on Jul 7, 2007 21:05:16 GMT 2
Macy maakte een mompelend geluid. 'Ik ken hem amper, misschien meot ik eens met hem praten?' stelde ze voor. Ze nam een slok thee en begon aan haar 3e koekje.
|
|
|
Post by Merel on Jul 7, 2007 21:06:58 GMT 2
"Misschien niet zo'n slecht idee... 'Eb je nog iemand anders in gedachtien?" Vreog ze en nam nu haar tweede koekje en ook nog een slok drinken. Daarna pakte ze haar toverstok en ging lekker onderuit liggen en ging verder met Chris zijn zooi over de Leerlingenkamer versprijden.. *gaat jas aanspreken dat Brayn eens online moet komen *
|
|
|
Post by Lisa .. on Jul 7, 2007 21:29:58 GMT 2
(altijd handig ) 'Niet echt, volgens mij gaat of iedereen al of ik ken ze niet of het zijn Zwadderaars, sorry maar de mannelijke Zwadderichhelft mag ik niet zo.' somde Macy op. Ze schoot in de lach toen een shirt van Chris op het hoofd van een eerstejaars meisje belandde, die vervolgens in paniek rond rende.
|
|
|
Post by Merel on Jul 7, 2007 21:32:09 GMT 2
"Ick ook niet 'oor. Aylin ies echt een van de enige die ick mag." Zei ze lachend, en moest nog harder lachen toen ze de eerstejaars zag. "Ook eens met een onderbroek probieren?" Stelde ze grijnzend voor en keek naar het meisje. "Maar Aylien gaat zelfs niet met een Zwadje."
|
|
|
Post by Lisa .. on Jul 7, 2007 21:38:46 GMT 2
'Doe.' zei Macy met een lachende blik. 'Aylin kan ik nog wel mee opschieten, de rest negeer ik liever. Ging zij niet met Chris trouwens?' vroeg ze daarna nieuwsgierig aan Flora.
|
|
|
Post by Merel on Jul 7, 2007 21:41:06 GMT 2
Flora grijnsde en liet de onderbroek op een ander hoofd vallen, een 2de jaars meisje. Die gilde het uit en rende zo snel mogelijk naar haar slaapzaal.. "Oui. Die Gek.. HEeft Chries echt gevraagd. Nou ies Jade 'elemaal verdrietig.. Ziet toi 'et al voor je? Maarach.. Wel leuk voor 'aar." Zei ze grijnzend.
|
|
|
Post by Lisa .. on Jul 9, 2007 9:20:18 GMT 2
Macy viel lachend achterover in de stoel om de reactie van de tweedejaars. 'Ach, Chris koos toch zelf of? En de wereld vergaat niet als een jongen je afwijst. Komop, mijn idool gaat met een vriendin naar een gala, dan sluit ik me toch ook niet voor 3 jaar op ofzo.' zei ze lachend tegen Flora
|
|
|
Post by Merel on Jul 9, 2007 9:43:16 GMT 2
Flora grijnsde. "Nouwja gelukkieg niet, anders had ik je er persoonlijk uitgesleurd." Zei ze en keek naar een paar andere leerlingen die een beetje bang achteruit schoven, waardoor Flora nog harder moest lachen. "En toi gaat ook mee, er ies vast nog wel een jongen vrij."
|
|
|
Post by Lisa .. on Jul 9, 2007 11:16:42 GMT 2
Macy barste opnieuw in lachen uit, en de teruggetrokken leerlingen deden daar nog een schepje bovenop. 'Vast wel, ik ga gewoon alleen en wie weet. Sommige feesten waarvan je van te voren weet met wie je misschien wel verplicht de hele avond hangt zijn ook niet altijd leuk.' zei ze glimlachend
|
|