|
Post by Merel on Jul 7, 2007 17:50:44 GMT 2
Flora keek even om zich heen om er zeker van te zijn dat ze Chris nergens zag. Toen ze er zeker van was sleurde ze zijn hutkoffer op een tafel. Ze grijnsde breed. Ze zou hem krijgen. Hij had immers haar hele hutkoffer doorzocht en er dingen uitgehaald. Nouwja die je niet snel aan een jongen liet zien.. Haar bedoeling was om de leerlingenkamer eens op te vrolijken.. Met Chris zijn spullen..
|
|
|
Post by Krista - on Jul 7, 2007 18:10:04 GMT 2
Florian liep op zijn gemak de leerlingenkamer binnen en bleef verbaasd staan toen hij Flora zag. Vaag herkende hij het T-Shirt van Chris en kuchtte even "Wat ben je aan het doen?" zei hij uiteindelijk.
|
|
|
Post by Merel on Jul 7, 2007 18:53:32 GMT 2
Flora keek op en grijnsde toen ze Florian zag. "Ooow.. Niks.. Alleen Chris even terug pakkien." Zei ze. Ze pakte een broek uit zijn koffer en hing die ergens op.
|
|
|
Post by Lisa .. on Jul 7, 2007 19:03:49 GMT 2
Macy kwam lachend de trap afgestrompeld. Wat Chris precies aan het doen was wist ze even niet. Daarna viel haar blik op zijn kleren die over de kamer verspreid waren. 'Flora! Wat doe je?!' vroeg ze terwijl ze het uitgierde van het lachen.
|
|
|
Post by Merel on Jul 7, 2007 19:16:19 GMT 2
Flora keek grijnsend achterom... "Ooow. Chris terug pakkien, en de Leerlingenkamier wat versieren." ZEi ze lachend terwijl ze een shirt ergens ophing. " 'Ier 'Elpen jullie eens even!" ZEi ze terwijl ze iets naar MAcy en Florian gooide.
|
|
|
Post by Lisa .. on Jul 7, 2007 19:49:18 GMT 2
Macy was opgehouden met lachen maar kon de enorme grijns op haar gezicht niet verbergen. Met een simpele spreuk verschenen koppen thee en koekjes op een van de vele tafeltjes. 'Geen feestvoorbereidingen zonder theeleuten.' zei ze. Met een koekje in haar mond ving ze op wat Flora richting haar gooide. 'Had ie dit shirt niet 2 dagen geleden aan?' merkte ze lachend op. Na het koekje gegeten te hebben en het shirt opgehangen keek Macy om. 'Gaan jullie eigenlijk naar het gala?'
|
|
|
Post by Merel on Jul 7, 2007 19:51:57 GMT 2
"Oui!" Antwoorde ze en nam een Slok thee. Toen bekeek ze het shirt dat Macy net had opgehangen.. " Iel.. Volgens mij wel." Zei ze giegelend. Ze griste nog iets uit zijn hutkoffer, gaf een gilletje en gooide het snel ergens op de schoorsteen mantel. Daarna gierde ze het uit. "Ondergoed.. Nu jij MAcy." Zei ze en gooide een onderbroek naar haar. "Ga jij met iemand?" Vroeg ze.
|
|
|
Post by Lisa .. on Jul 7, 2007 19:59:02 GMT 2
Macy dook weg en bleef half op de grond liggen van het lachen. 'Nee, nog niet in ieder geval. Ik weet niet, ik kijk wel, ik heb zelf trouwens geen idee met wie ik zou moeten gaan.' probeerde ze te zeggen tussen het lachen door. 'Jij?' vroeg ze nieuwsgierig.
|
|
|
Post by Merel on Jul 7, 2007 20:01:57 GMT 2
"Jaa.. Ick 'eb al iemand.." Alleen was Macy nou niet diegene aan wie ze dat nou graag wou vertellen.. Ze ging immers met haar broer. "Kom eens 'elpen met kleren op'angen!" Zei ze en pakte een stapel kleren van Chris en dumpte die Bovenop Macy.
|
|
|
Post by Lisa .. on Jul 7, 2007 20:07:12 GMT 2
'Wie dan?' vroeg Macy plagend voordat ze bedolven werd onder een lading kleren. Ze graafde een soort doorgang tussen de spullen door en kon uiteindelijk weer rechtop zitten. 'Ik wil best ophangen maar dan moet ik er niet eerst levend in worden begrafen.' zei Macy lachend. Haar opsta poging mislukte, ze struikelde over vanalles.
|
|