|
Post by melien on Jun 14, 2007 16:35:14 GMT 2
Aaron liet zich op zij duwen toen Macy hem duwde. Hij begon te lachen. "Het is inderdaad langdradig. En oersaai. Maar ik moet dat hoofdstuk voor morgen nog lezen." zei hij lachend. Hij liet de voorkant van het boek zien zodat Macy duidelijk kon lezen dat het het lesboek van astronomie was.
|
|
|
Post by Lisa .. on Jun 14, 2007 17:13:46 GMT 2
'Het is astronomie, komop.' zei ze lachend. Ze meende het, alsof hij niks beters had te doen dan een saai hoofdstuk voor astronomie te lezen. 'Bij astronomie en waarzeggerij maakt het over het algemeen niet uit of je het boek leest, nouja dat is maar mijn mening. Geef mij maar uitdagingen als gedaanteverwisselingen of ingewikkelde bezweringen.' Macy hield wel van een uitdaging.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 14, 2007 18:14:57 GMT 2
Florian stak zijn hand uit en trok Flora overeind, waardoor hij zelf bijna omviel. "Kijk" zei hij simpel "jij ligt nu ook te stoeien, dan denk ik toch ook niet meteen 'goh.. misschien zouden Aaron en Macy wel een geheime relatie hebben!'"
|
|
|
Post by Merel on Jun 14, 2007 20:58:06 GMT 2
Flora giegelde. "Oui!" Zei ze omdat ze het met Florian eens was. Ze liep naar Aaron toe en keek even naar het boek. "Diet ga je toch niet lesen? Je 'ebt toch wel iets betiers te doen?" Vroeg ze toen ze het zag. Zelf deed ze nooit wat aan zulke vakken, veel te saai!
|
|
|
Post by Krista - on Jun 14, 2007 21:04:24 GMT 2
Florian grijnsde en liep achter Flora aan richting Aaron. Eigenlijk had hij helemaal geen moeite met al die aandacht van de 'vrouwelijke' kant.
|
|
|
Post by Merel on Jun 15, 2007 12:12:56 GMT 2
"Ienteressant niet?" Vroeg ze grijnzend aan Florian. ZElf vond ze er niks aan en plofte ze op een van de stoelen neer. Ze rekte zich uit. "Nou Mizuki, Wat vind je er nou eigenlijk van?"Vroeg ze aan haar. Ze was hier immers nieuw. Ze glimlachte naar haar.
|
|
|
Post by melien on Jun 15, 2007 16:01:39 GMT 2
"Ik denk ook niet dat jullie een geheime relatie hebben. Ik zeg alleen dat jullie wel bij elkaar passen." zei Aaron tegen Florian zonder zijn blik van et boek af te wenden. Tegen Macy zei hij afwezig: "Ik moet toch iets doen.". Hij ging door met lezen en negeerde Florian en Flora voor de rest.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 15, 2007 18:10:05 GMT 2
"Dat is bijna hetzelfde" zei Florian en grijnsde "Niets tegen jou hoor Aaron". Vervolgens keek hij naar Flora "Interessant wat?"
|
|
|
Post by melien on Jun 15, 2007 20:39:17 GMT 2
"Dat is in het verre weg niet hetzelfde." zei Aaron met een glimlach. Nu keek hij wel even op uit zijn boek. Ze zouden nog eeuwen verder kunnen dicussieeren over dit, maar dat zou ze alsnog niet verder brengen. Hij zuchtte. Hij on zich niet concentreren op de stof en had er ook geen zin in. Hij klapte zijn boek dicht en legde die weer op tafel.
|
|
|
Post by Lisa .. on Jun 15, 2007 21:13:47 GMT 2
Macy barste uit van het lachen. 'Komop jongens waar gaat het over? Aaron, je denkt toch niet dat je dat boek nu hier serieus kan lezen? Flora en Florian zijn gewoon vrienden klaar. Moest er even uit.' Het laatste klonk vooral verklarend. Macy verschoof wat op haar stoel en keek licht lachend van Aaron naar Flora en Florian.
|
|