|
Post by melien on Jun 15, 2007 21:32:12 GMT 2
"Waarom denk je dat ik het dichtklap en op tafel leg Macy? En dat weet ik ook wel, het is gewoon leuk om die twee een beetje te stangen." zei Aaron met een grijns tegen Mavy.
|
|
|
Post by Merel on Jun 15, 2007 21:50:03 GMT 2
Flora keek naar Florian. "Ick vroeg of dat boek ienterissant was, Maar volgens moi niet echt." Zei ze grijnzend. Daarna stak ze haar duim op naar Macy want ze vond dat ze dat even goed gezegd had.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 16, 2007 7:59:40 GMT 2
Florian grijnsde breed naar Macy en keek toen met een plagerige lach naar Flora "Welk boek? ik weet niet wat je bedoelt"
|
|
|
Post by melien on Jun 16, 2007 8:51:11 GMT 2
Aaron schudde lachend zijn hoofd. Hij legde zijn hoofd in zijn nek en keek naar Florian. "'Tuurlijk weet je wel wat ze bedoelt gek." zei hij lachend.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 16, 2007 17:15:39 GMT 2
"Nee" zei Florian kortaf terug "Ik ben heel erg dom vandaag" hij grijnsde breed.
|
|
|
Post by melien on Jun 16, 2007 17:35:16 GMT 2
Aaron verdraaide zijn ogen. "Mensen we hebben een dombo in ons midden vandaag de dag!" riep hij keihard door de leerlingenkamer. Er verscheen weer een grijns op zijn gezicht.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 16, 2007 18:42:24 GMT 2
"Ssssst!" fluisterde Florian wanhopig en sprong op en neer "Dat mogen ze niet weten!". Hij snikte dramatisch en verborg zijn gezicht in zijn handen "Dat.. is.. persoonlijk. Ik schaam me er zo voor.."
|
|
|
Post by melien on Jun 16, 2007 18:44:37 GMT 2
Toen kon Aaron zijn lachen al helemaal niet inhouden. Hij keek de leerlingenkamer rond. Niemand scheen het iets uit te maken. "Het schijnt dat ze helemaal niet geinteresseerd in jou zijn Floor." zei hij grijnzend tegen Florian.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 16, 2007 21:15:20 GMT 2
"Dat denk jij" zei Florian en deed nog steeds alsof hij erg nerveus was. "Maar voor je het weet.. zijn de raarste roddels over je aan het rondgaan"
|
|
|
Post by melien on Jun 16, 2007 22:54:32 GMT 2
"Wees gerust Floor. De raarste roddels over jou zijn allang in circulatie." zei Aaron grijnzend tegen Florian. Wat was het toch leuk om hem een beetje te stangen.
|
|