|
Post by Krista - on Jun 20, 2007 7:50:18 GMT 2
"En nou mond open Aaron"zei Florian lachend "Dan komt het allemaal vanzelf wel weer goed". Ook hij pakte een beker om leeg te drinken.
|
|
|
Post by Merel on Jun 20, 2007 11:54:27 GMT 2
"Dat lijkt me niet zoon sliem idee, om dat aan 'em toe te vertrouwien!" zei Flora lachend en pakte ook een beker en nam een slok. Heerlijk!
|
|
|
Post by melien on Jun 20, 2007 15:02:29 GMT 2
Aaron pakte met een grijns de beker uit Macy's hand. "Bedankt. Maar ik drink toch echt liever zelf." zei hij grijnzend en nam een slok.
|
|
|
Post by Lisa .. on Jun 22, 2007 8:55:09 GMT 2
'Zeker weten?' vroeg Macy lachend. 'Eerst weet je niet wat drinken uberhaupt is en nu kun je het toevallig zelf?' Ze grijnzde even, Aaron had zeker niet door dat ze zelf ook nog een beker in haar hand had. Grijnzend goot ze een deel van de inhoud van haar beker over Aaron's hoofd, dat genoeg was voor 3 grote slokken. Lachend stapte ze achteruit.
|
|
|
Post by melien on Jun 22, 2007 11:43:34 GMT 2
Aaron schoot in de lach. Hij pakte zijn toverstok en mompelde zachtjes een spreuk terwijl hij zijn toverstok op Macy gericht hield. Boven Macy's hoofd verscheen een emmer met water die zich boven haar hoofd leeg gooide. Hij grijnsde naar haar. "Minder erg dan limonade/fris maar wel lekker nat." zei hij, nog steeds met een big smile op zijn gezicht.
|
|
|
Post by Merel on Jun 22, 2007 13:03:06 GMT 2
Flora had net een slok genomen, wat ze nu weer uitproeste. "Aaron! Dat kiend moet neit ziek worden!" zei ze grijnzend en liep naar Macy teo terwijl ze haar beker neerzetten. "Gaat 'et?" Vroeg ze, met een grijns op haar gezicht.
|
|
|
Post by melien on Jun 22, 2007 16:27:45 GMT 2
"Naja! zij mag mij wel met limo/fris begooien maar ik haar niet met water?? Wat is dit voor onzin??" riep hij uit. Hij had echt wel een grijns op zijn gezicht dus kon hij niet helemaal verwijtend kijken.
|
|
|
Post by Lisa .. on Jun 22, 2007 17:34:50 GMT 2
Macy keek hem even met grote ogen en een open mond aan. 'Ik laat subtiel iets over je heen gaan en ik krijg dit terug.' zei ze grijnzend. Met een zwaai van haar toverstok vlogen de overige bekers die op tafel stonden boven het hoofd van Aaron. 'Aan Flora heb ik tenminste wat.' zei ze lachend. 'Ik ben een meisje.' zei ze vervolgens spottend. 'En ik laat die bekers zo om vallen, en wat je dat doet is jou probleem, ik ben nu toch al nat.'
|
|
|
Post by Merel on Jun 22, 2007 17:38:32 GMT 2
Flora grijnsde en ging naast haar staan. Ook zij toverde wat bekers fris tevoorschijn en zette deze ook in de gooihouding. "Oui, Daar zijn wij meisjies voor!" Zei ze grinnikent. "Dat mogen wij!"
|
|
|
Post by melien on Jun 22, 2007 18:38:15 GMT 2
"Oh help." zei Aaron lachend. Met een zwaai van zijn toverstok kwamen er een heleboel taarten tevoorschijn die hij op de twee meiden richtten. "Ik weet niet wat ik erger zou vinden." zei hij grijnzend.
|
|