|
Post by Krista - on Jun 24, 2007 14:11:25 GMT 2
"Ik hou me er wijs buiten" zei Florian rustig terwijl hij een paar stappen naar achteren deed. Hij had voor vandaag al genoeg dingen over zich heen gekregen.
|
|
|
Post by Lisa .. on Jun 24, 2007 14:34:16 GMT 2
'Nou Aaron, je hoort het, je staat er alleen voor.' zei Macy lachend. Met een simpele zweefspreuk probeerde ze de controle over de taarten over te nemen en deze richting een tafeltje te leiden. 'Gun die eerstejaars ook wat Aar, dan kunnen die ook ooit eens taart eten.' zei ze lachend
|
|
|
Post by Merel on Jun 24, 2007 15:29:39 GMT 2
"Ick weet niet Macy.. Laten we Florian er zomaar buitien?" Vroeg ze grijnzend en liet de helft van de bekers boven Florian zijn hoofd zweven. Ze keek naar de Taarten en kreeg er ineens trek in. Tot nu toe had ze er alleen mee gegooit, nog niet gegeten.. Nouwja.. VAndaag dan.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 24, 2007 15:48:17 GMT 2
"Nee nee nee!" zei Florian en dook weg. "Ik heb vandaag al genoeg over me heen gekregen. Ik waarschuw je hoor!"
|
|
|
Post by Merel on Jun 24, 2007 15:51:00 GMT 2
"Ow.. En nou moet ick bang wordien?" Zei ze terwijl ze de bekers met hem mee liet vliegen. ZE grijnsde flauw. "JE dacht dat wij droog gebleven warien vandaag?"
|
|
|
Post by Krista - on Jun 24, 2007 16:07:01 GMT 2
"Als je het waagt" zei Florian en probeerde dreigend te klinken. Even keek hij naar de zwevende bekers boven zijn hoofd "Het is gewoon smerig, om dat spul over je heen te krijgen"
|
|
|
Post by Merel on Jun 24, 2007 16:09:18 GMT 2
Flora keek hem met opgetrokken wenkbrauw aan. "Dan wat?" Vroeg ze overdreven lief. "Je dacht dat ick niet gemerkt 'ad dat dat spul vies was?"
|
|
|
Post by Krista - on Jun 24, 2007 16:37:40 GMT 2
"Nee, niet doen" zei Florian smekend, kroop achter de bank vandaan en ging plat op zijn buik voor Flora liggen en pakte haar bij haar enkels vast "alsjealsjealsjeblieft niet doen!"
|
|
|
Post by Merel on Jun 24, 2007 16:54:23 GMT 2
" 'Ey GEk!" Zei ze boos en deed een paar stappen achteruit en hield haar rokje beet. ZE liet dan veel toe.. MAar je kón het overdrijven. "Nou misschien??.." Zei ze grijnzend en hield de bekers nu boven de liggende Florian.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 24, 2007 17:02:37 GMT 2
"Ik keek niet omhoog!" zei Florian haastig en kwam overeind, keek naar de bekers en sprong vervolgens in de lucht in de hoop er zo een te pakken te krijgen en die over Flora heen te gooien, als dreigmiddel.
|
|