|
Post by Merel on Jun 3, 2007 13:16:33 GMT 2
"Oui! Il past presies bij jou!" zei ze grijnzend en knipoogde naar Chris. "Zorg er nou voir dat iet zo leuk blieft!" Zei ze en keek hem aan. Ze zag hem wel aan voor iemand die het straks meteen weer zou veranderen, of er voorlopig mee rond bleef lopen.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 3, 2007 16:27:40 GMT 2
"Jajaa" zei Florian ongeduldig en grijnsde "Maar morgen zit het al weer anders hoor!" zei hij dan waarschuwend "Gewoon weer, zoals altijd".
|
|
|
Post by Merel on Jun 3, 2007 16:31:16 GMT 2
"Okie ga ick et morgen wel wier anders toen." zei ze en grijnsde vals. Ze had nog wel wat andere ideeën voor hem in petto. Ondertussen had ze haar chocomelk al op gedronken en was alweer begonnen de rest van de aantekeningen van Aaron over te schrijven.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 3, 2007 16:34:29 GMT 2
"uuhll" zei Florian en sprong overeind, alsof hij op hete kolen zat "Was dat een bedreiging? Het klonk een beetje eng namelijk". Hij grijnsde en keek van uit zijn ooghoeken naar Flora, om haar reactie te zien. "Want het is mijn haar" zei hij er toen nog achteraan.
|
|
|
Post by Merel on Jun 3, 2007 16:48:20 GMT 2
Flora sprong met een grijns overeind en wist die snel te verbergen. Ze ging met haar armen in haar zij voor hem staan. "Ja Tat was een bedreigieng. En ick ben hiiiieeel eng maar tat wies je tog al?" Zei ze en keek hem aan. Ze moest veel moeite doen om haar grijns te onderdrukken. "EN volgiens mij loopt je aar daar ergiens." Zei ze en wees vaag naar de rechterkant van de kamer.
|
|
|
Post by melien on Jun 3, 2007 19:18:08 GMT 2
Aaron zat daar maar in zichzelf te grijnzen. Hij vond te situatie maar al te komisch. Hij zag wel dat Flora moest grijnzen en probeerde haar grijns te onderdrukken. Hij wilde wel eens weten hoe lang dat zou lukken. Toen Flora naar de rechterkant van de leerlingenkamer wees keek hij. En zag wat ze bedoelde. Tegen Florian zei hij: "Ze heeft gelijk. Als ik jou was zou ik er maar snel achteraan gaan.". Toen hij dat zei wist hij gelukkig wel even zijn gezicht in de plooi te houden.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 3, 2007 21:03:50 GMT 2
Florian staarde verbaasd naar Aaron en Flora en wist even niet uit zijn woorden te komen. "Nou.." zei hij toen en probeerde nog iets zinnigs te zeggen. Maar het lukte niet.
|
|
|
Post by melien on Jun 3, 2007 21:14:07 GMT 2
Zijn gezicht in de plooi te houden lukte nu echt niet. Hij schoot echt heel erg in de lach. Het gebeurde niet vaak dat Florian met zijn mond vol tanden staat (figuurlijk niet letterlijkt : . Hij keek even naar Flora om te kijken of het haar wel lukte, maar zocht niet naar haar blik voor het geval dat het wel lukte.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 4, 2007 7:16:31 GMT 2
Florian zocht nog steeds wanhopig naar woorden, maar geen van allen die in hem opkwamen leken nu van toepassing. "Oke Flora" zei hij met een zucht "Jij wint"
|
|
|
Post by Merel on Jun 4, 2007 14:54:56 GMT 2
Flora grijnsde breed en ging weer zitten. "Et staat Toi echt erieg leuk. Valt goet in de smaak bij die meisjes." zei ze grinniken. Zelf vond ze hem niet leuk, alleen aardig. Maar het stond hem nu wel goed. Ze keek naar Aaron en stak haar duim op.
|
|