|
Post by melien on Jun 4, 2007 16:33:46 GMT 2
Aaron keek naar Flora. Hij grijnsde naar haar toen ze haar duim op stak. Ze had groot gelijk. Dat het beter stond bij Florian. Dat van de meisjes wist hij niet. Maar wat dat betrof vertrouwde hij gewoon op haar. Ze was tenslotte zelf een meisje.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 4, 2007 20:49:03 GMT 2
"Nou, alles voor de meisjes he?" zei Florian grijnzend en bukte zich om een gevallen papier van het huiswerk van Aaron op te pakken.
|
|
|
Post by Merel on Jun 5, 2007 11:04:20 GMT 2
"Nou dat ies toch altijd allies wat jongies willen? Tog?" zei ze en keek Florian even vragend aan. "Nouwja dat dagt ick altijd.." Zei Flora en gooide haar haar achterover. "Heb je trouwiens al een Vriendien? En jij Aaron?" Ze keek de twee jongens aan.
|
|
|
Post by melien on Jun 5, 2007 11:49:32 GMT 2
"Waarom me tot een iemand beperken als er zoveel schoonheden rondlopen?" vroeg hij lachend aan Flora. Hij bedoelde het meer als grapje dan serieus. Zo'n player was hij nu ook weer niet. "Daarmee wil ik eigenlijk zeggen dat ik er nog geen heb voor het geval dat je het nog neit doorhad." voegde hij er grijnzend aantoe. Aan Florian's kant bleef het stil. Hij keek Florian's kant op en wachtte op antwoord. Ookal was hij er bijna zeker van dat hij het antwoord al wist.
|
|
|
Post by » Aline. on Jun 5, 2007 17:15:43 GMT 2
Chris had wel door dat de vraag niet aan hem gesteld was, maar toch gaf hij antwoord: 'Hmm, nee ook niet. Inderdaad Aaron, waarom?' vroeg hij zich af. Hij had was ook nog niet een meisje tegengekomen dat wat hem betreft de moeite waard was, dus hoefde hij, althans voorlopig, ook nog geen vriendin. Ook hij keek Florian vragend aan.
|
|
|
Post by Merel on Jun 5, 2007 17:21:32 GMT 2
"Nouwja dat dakt ick dat jongens daar vooral mee bezieg waren. Hoe sit et met jou Floor?" Vroeg ze en keek hem vragend en Nieuwsgierig aan. Uit haar ooghoeken keek ze even naar Chris. Aylin vond hem leuk, wist ze. Waarschijnlijk wist hij het zelf nog niet.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 5, 2007 18:05:57 GMT 2
"waarom kijkt iedereen nou naar mij?" zei Florian verbaasd en grijnsde even "Ik heb nog niemand. Komt nog wel denk ik, iedereen vind mij zó leuk! en ik ben knap enzo, en heb een gevoel voor humor. Ik weet nog wel meer positieve eigenschappen die ik zo kan opnoemen, van mezelf". Hij grijnsde breed. Eigenlijk was hij niet arrogant ingesteld maar hij kon zich wel zo gedragen.
|
|
|
Post by » Aline. on Jun 5, 2007 18:07:29 GMT 2
'Noem er eens een paar? Ik weet zo-even niet wat je bedoelt met goede eigenschappen,' zei Chris plagerig, terwijl hij deed alsof hij diep nadacht. Hij grijnssde en gaf Florian even een por in zijn zij.
|
|
|
Post by Merel on Jun 5, 2007 18:16:44 GMT 2
Flora keek hem even met open mond aan. En dan noemde ze haar Arrogant! Snel toverde ze een emmer water en kiepte die leeg boven Florain. "Ga je mond spoelen gek! Jou leuk? Ik kan er zo gauw geeneen verzinnen." Zei ze grijnzend en knipoogde naar Chris.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 5, 2007 18:47:48 GMT 2
Binnen enkele seconden was Florian doorweekt. Hij kneep zijn ogen dicht en veegde met de net nieuwe trui zijn gezicht droog, wat geen enkele verbetering opleverde, aangezien de trui ook nat was. "Dat was niet zo slim Floor" zei hij terwijl hij opstond en zijn haar probeerde uit te schudden als een natte hond "Nou is de trui nat, dus moet ik wat anders aan, en is je net gemaakte nieuwe model in mijn haar geheel verdwenen"
|
|