|
Post by Merel on Jul 31, 2007 16:52:24 GMT 2
Tristan sjokte de leerlingenkamer binnen en ging op een stoel zitten. Hij merkte niet eens dat hij nogsteeds in zijn Zwerkbalgewaad rondliep.. Dit was zo'n beetje de raarste en vervelendste wedstrijd die hij had mee gemaakt, en hij begon juist zo leuk.. En dan rekende hij de wedstrijd met de 1000 snaaien niet mee.. Hij zakte wat onderuit in de stoel en wreef met een hand over zijn gezicht..
|
|
|
Post by melien on Jul 31, 2007 16:58:58 GMT 2
Sara liep de leerlingenkamer in. Ze kwam van de meidenslaapzaal waar ze zich had omgekleed. Dat was met afstand de raarste wedstrijd die ze ooit had gespeeld, inclusief met de wedstrijd met al die snaaien. Ze liep naar het vuur en plofte neer. "Dat was de raarste wedstrijd ooit." mompelde ze.
|
|
|
Post by Merel on Jul 31, 2007 17:02:04 GMT 2
"Zeker weten.." Zei Tristan en hij zuchte.. "Oke, even alles op een rijtje zetten hoor.. Wat was er nou precies aan de hand bij Zwadderich? Ze hadden wel erg weinig spelers als 2 jagers voor Wachter en Zoeker moeten spelen! En waar was die ene drijver gebleven?" Vroeg Tristan zich af.. Hij had nog steeds niet in de gate dat hij nog in zijn zwerkbal kleding zat en verschillende eerstejaars die binnen kwamen keken hem een beetje raar aan, wat hij negeerde.
|
|
|
Post by melien on Jul 31, 2007 17:11:41 GMT 2
"Ze hadden maar drie spelers. En de een wilde ons niet zomaar punten laten scoren en de ander wilde Tifa niet zonder verzet de snaai laten pakken. En die drijver, Thomas volgens mij, was ineens pleite." somde Sara op. Meer voor zichzelf dan wat anders. Ze keek naar Tristan en moest lachen. "Zou je niet even iets anders aan doen dan je zwerkbalgewaad? Dat lijkt me een beetje warm." zei ze.
|
|
|
Post by Merel on Jul 31, 2007 17:18:49 GMT 2
Tristan luisterde naar de opsomming en keek toen naar zijn kleren.. Hij had inderdaad zijn zwerkbal kleren nog aan.. Hij haalde zijn schouders op.. "Doe ik zo wel.." Zei hij terwijl hij met zijn hand door zijn haar ging.. "Volgens mij was dat het... MEt z'n 3en een wedstrijd beginnen? Waar was de rest van dat hele team?" Vroeg hij verbaast.. "Ik vind het logisch dat die 2 dat deden.. Maar volgens mij was het wel wat oneerlijk.. Is dat normaal dat je dan ook speelt?" Vroeg hij aan Sara die misschien iets meer van Zwerkbal afwist.. Hij wist zelf hoe je het moest spelen enzoo.. Maar daar hield het wel aardig bij op, als het om de geschiedenis en alles ging..
|
|
|
Post by melien on Jul 31, 2007 17:21:20 GMT 2
"Het is maar zelden voorgekomen. Meestal is het afgelast worden en is de weddstrijd later gespeeld." zei Sara bedenkelijk. Ze had er laatst nog ergens een artikel over gelezen. Misschien hadden ze niet eens aan de wedstrijd moeten beginnen.
|
|
|
Post by Merel on Jul 31, 2007 17:24:05 GMT 2
"Misschien.. Zelfs al zijn het van die rot Zwadderaars, hadden we die wedstrijd niet moeten spelen.." Zei hij en dacht eraan terug.. Hij stond op en liep naar een raampje toe en keek naar buiten.. Het stadion begon weer leeg te stromen.. Hij zuchte.. Hij wou graag met Tyra praten.. Maar wist niet waar ze was...
|
|
|
Post by melien on Jul 31, 2007 17:26:37 GMT 2
"Weet je dat ik net precies hetzelfde dacht?" zei Sara verbaasd. Van Mara was ze het gewend dat ze soms hardop zei wat zij kort daarvoor had gedacht, maar van andere niet. "En waar is eigenlijk Max? Hij ging er zomaar van door." voegde ze er nog aan toe. DAt had ze ook een rotstreek gevonden.
|
|
|
Post by Merel on Jul 31, 2007 17:31:57 GMT 2
"Geen flauw idee."Zei Tristan en zuchte.. "Weetje dat het best wel raar is dat ik en Vic 2 Zwadderaars naar de Ziekenzaal hebben gebracht?" Zei hij toen.. Een van de dingen die hem wel een beetje dwars zat...
|
|
|
Post by melien on Jul 31, 2007 17:34:29 GMT 2
"Raar, misschien. Maar zeker aardig. Anders waren ze nu waarschijnlijk nog steeds op het veld." zei Sara. Het moest hem niet zo bezig houden. Hij had het goede gedaan. Dat wist ze wel zeker.
|
|