|
Post by Merel on Jul 31, 2007 17:39:27 GMT 2
"En toch...." Zei hij.. Hij draaide zich om en keek naar Sara.. Waaraan lag het eigenlijk dat hij er steeds aan dacht? Misschien kwam het door Meera... 'Sorry. Ik weet dat je dit niet wilt.' en 'Het spijt me' .. Was dat normaal voor een Zwadderaar? Hij schudde zijn hoofd..
|
|
|
Post by melien on Jul 31, 2007 17:46:40 GMT 2
Sara zei niks meer. Ze staarde in het vuur. Mara had meteen geweten wat ze moest doen. Zo leek het tenminste. Maarja, zij kende die meiden ook. Ze schudde de gedachtte van zich af. Ze leunde achterover en sloot even haar ogen.
|
|
|
Post by Lisa .. on Jul 31, 2007 17:50:05 GMT 2
Vic kwam de leerlingenkamer binnengeslenterd. Hij had een extra rondje door de school gelopen voordat hij hierheen was gegaan. Zijn blik keek emotieloos. Om eerlijk te zijn misde hij Rebecca en voelde zich rot over de wedstrijd. Langzaam liet hij zich in een stoel neerploffen.
|
|
|
Post by Merel on Jul 31, 2007 17:52:01 GMT 2
Tristan ging uiteinderlijk ook maar in een stoel zitten.. "Klote.." Mompelde hij alleen.. Dit was nou niet helemaal hetgene wat hij van de wedstrijd had gedacht.. En die begon nog wel zo leuk.. Hij keek Even naar Vic en naar Sara..
|
|
|
Post by Lisa .. on Jul 31, 2007 18:25:30 GMT 2
Vic bleef voor zich uit staren. Hij bleef in zijn Zwerkbalgewaad zitten en zuchtte even. Hij voelde zich vreemd over het gebeuren. Eerst hadden ontzettend lol gehad om het 'Zwadderich lied' en eindigde zo dat hij samen met Tristan 2 meiden van Zwadderich moesten wegbrengen. 'Ik ben eigenlijk wel blij dat het niet mijn schuld is.' mompelde hij.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 31, 2007 18:32:53 GMT 2
Julie liep traag de leerlingenkamer binnen. Ze liet haar blik over de mensen gaan in hun zwerkbal gewaden en draaide zich half om. Tyra, in haar eigen Zwerkbal gewaad liep teneergeslagen achter haar en botste zacht tegen haar op. Ze mompelde sorry. Julie snoof alleen maar en keek Tyra na, terwijl ze weg liep. Tyra ging vlak bij Tristan zitten, niet in staat iets te zeggen (ik heb die hele wedstrijd gemist, maar goed xD)
Julie staarde hen alleen maar aan.
|
|
|
Post by Merel on Jul 31, 2007 18:36:51 GMT 2
Tristan stond op toen hij Tyra zag en liep naar haar toe.. Toen hij voor haar stond wou hij iets zeggen... MAar wist totaal neit wat.. Hij keek naar haar en sloot toen zijn mond weer omdat er toch niks zinnigs uitkwam.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 31, 2007 18:39:33 GMT 2
'Sorry... ik weet... dat ik er had moeten zijn,'zei ze zacht. Ze wist niet waarom ze er niet was geweest. Ze wist neit meer waarom ze zich ahd bedacht. Ze wist niet meer waarom ze zich wel had omgekleed en was gevlucht. Ze zuchtte diep. 'Er klpte iets niet. Ik had zo'n vreemd gevoel over deze wedstrijd... ik heb gehoord wat er is gebeurd met Meera en rachanna... Hoe kon dat gebeuren?' Ze had tranen in haar ogen toen ze naar hem opkeek.
Jullie, geinteresseerd, kwam iets dichterbij. Ze had de wedstrijd neit gezien, maar wel gezien hoe de twee meisjes werden weggedragen.
|
|
|
Post by Merel on Jul 31, 2007 18:43:22 GMT 2
"Ik wou eerder sorry zeggen... Het geeft helemaal niks, want zwadderich had toch maar 3 spelers.." Zei hij en legde zijn hande op zijn schouders.. Hij had iets van een schuldgevoel die je niet uit kon leggen.. "Ik weet niet.. Ze waren beide jagers naar ik meende.. MAar omdat er maar zo weinig spelers waren ging de een voor wachter spelen en de ander voor zoeker.. De Wachter kreeg een beuker op een hele pijnlijke plek, en de ander.. Ik weet niet precies.. Die raakte iets ofzow.." Besloot hij zacht en keek haar aan.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 31, 2007 18:46:34 GMT 2
Tyra knikte en rilde opnieuw. 'Het waren waarschijnlijk twee van de betere zwaderaars. Niet alleen emt zwerkbal, maar in het algemeen. Ik vind het echt erg. Ik heb het gevoel dat ik jullie in de steek heb gelaten! Toch... voelt het wel een beetje beter dat er maar drie van hen waren. Zonder mij was het dan wat eerlijker.' Ze slikte. Julie stapte op hen af. 'Het was een zielige wedstrijd als ik de toeschouwers mag geloven,'zei ze zacht en kil. 'Een team van drie. Jullie ahdden de wedstrijd moeten afblazen.'
|
|