|
Post by melien on Jan 5, 2008 17:41:54 GMT 2
Joanna verdraaide haar ogen. "Wat een drama. En dat allemaal voor een stom gala." mompelde ze bijna onhoorbaar. Ze betwijfelde of ze zou gaan, zelfs als ze iemand had om mee te gaan. Ze zuchtte en richtte haar blik weer op haar boek, maar de letters dansden alleen maar voor haar ogen. "Stom gala."
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 5, 2008 17:43:00 GMT 2
'maar dit keer niet meer,'lachte devon vrolijk. Hij wierp een emdelevende blik op Tatyanna. 'Het komt wel goed. Zo'n avond is perfect om je gedachten af te leiden en nieuwe mensen te ontmeoten. Nog voor de avond voorbij is heb jij een nieuwe jongen, dat weet ik zeker.' Hij rekte zich uit.
Tyra straalde. 'Is hij niet... een beetje te kort?' vroeg ze verlegen. Ze probeerde de plooien glad te strijken, maar kon een glimlach niet onderdrukken.
Julie trok hem dicht tegen zich aan. 'Kijken komt later wel. Je ehbt nog de hele avond,'zei ze, terwijl ze hem een kusje in zijn nek gaf.
Teddy keek op en stapte verschrikt naar Meija toe. 'gaat het wel? Trappen zijn vervelend, ik weet het. Dat gebeurd mij ook elke keer, toch Jojo?' Hij glimlachte naar Joanna, omdat het hem opeens opviel dat zij daar zat. Toen hij zijn blik weer op Meija richtte viel het hem opeens op wat ze ana ahd. Hij loosde licht. 'je eh... je ziet er geweldig uit.' Hij schaamde zich. Zijn pak was zwart en weinig bijzonders.
|
|
|
Post by Merel on Jan 5, 2008 17:44:32 GMT 2
Angelina grijnsde. "Ach zo kén ik je weer meid.. Maar mag ik wel even mijn schoenen aan doen?" Vroeg ze lachend en rende naar boven en deed haar schoenen aan. Wat wankelend liep ze terug naar beneden. "Ik ben klaar! Jullie ook?" Vroeg ze. "Hij is niet te kort en hij staat jou práchtig.." ZEi Tristan grijnzend en naar waarheid. "En klopt het wat?" doelend op de kleuren die ze biede aan hadden. {Haar opgestoken} Beheersd als altijd liep Jennice naar beneden. Ze had hakken aan die echt associaal lang waren, maar Jennice liep erop alsof ze sneakers droeg. Haar haar was opgestoken en ze droeg een strak blauw jurkje. Ze stak haar hand even op als groet en liep toen grijnzend naar Eric toe.
|
|
|
Post by melien on Jan 5, 2008 17:56:02 GMT 2
Joanna keek even verward naar Teddy toen deze haar aansprak. "Ja, dat doe jij ook altijd." zei ze lachend toen de woorden tot haar doordrongen. Daar kende ze hem tenslotte van, hij was letterlijk op haar gevallen. Ze kon het niet laten om even naar Eric te kijken. Toen ze Jennice echter zag keke ze snel weg. Passen doen ze bij elkaar... de ene player vind de andere, dacht ze. Maar toch kon dit niet een vonkje van jaloezie weerhouden.
|
|
|
Post by Krista - on Jan 5, 2008 18:45:52 GMT 2
Meija giegelde een beetje zenuwachtig en plukte nerveus aan haar haar. "Bedankt.." wist ze uit te brengen en glimlachtte naar Teddy "jij ziet er ook.. heel leuk uit". Ze haalde even adem en wist zichzelf weer terug te brengen naar rustig. "ik ben klaar".
Eric wierp even een blik op Joanna en keek toen grinnikend naar Jennice "En je ziet er zoals altijd weer geweldig uit". Hij sloeg zijn arm om Jennice heen en trok haar mee, in het voorbijgaan kon hij het niet laten even contact te leggen met Joanna "Ga je ook nog?"
|
|
|
Post by melien on Jan 5, 2008 18:57:34 GMT 2
Joanna keek even naar Eric en Jennice. In haar ogen was te zien dat ze het niet al te leuk vond, dus ze keek snel weer weg. Ze schudde haar hoofd. "Nee." zei ze zachtjes. Ze was nooit van plan te gaan om te gaan, en nu al helemaal niet. HEt ergste vond ze nogwel dat ze het erg vond dat Eric met Jennice ging.
|
|
|
Post by Madjic on Jan 5, 2008 19:08:25 GMT 2
((Joh Green, Tatyanna en Davis waren toch zo close? *heeft iets gemist*))
June keek naar Devon en lachte. "Inderdaad, nu niet meer." Ze keek Tatyanna na en lachte opnieuw. "Heerlijk als mensen zo snel omgaan. Dit gala word de leukste tot nu toe!"
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 5, 2008 19:33:27 GMT 2
(davis is niet meer XD moest hem dupen Weet Devon veel XD Hij is lompe boer XD) Tyra bloosde nog heviger en kon een verlegen giegel niet onderdrukken. 'Ik had zo mijn twijfels, maar die kleur staat je geweldig. Alle kleuren staan jou goed, wat een mazzel.' Ze glimalchte stralend. Devon grijsnde breed. 'Laten we dan maar gaan, ik wil vast binnen zijn voor het zo druk is.' Hij stond op en masseerde even de speiren i zijn schouder. Teddy voelde een blos opkomen en draaide even zijn hoofd weg. 'dank.. dank je. Ehm... zullen we gaan?' Hij zag het conflict tussen eric en Joanna en voelde zich kwaad worden. Hij liep naar Joanna toe en pakte zacht har hand. 'Kom op, je gaat gewoon gezellig mee. Je gaat niet hier alleen zitten. We maken eht leuk.' Hij wierp een kwade blik op Eric en trok Joanna zacht mee. Hij keek naar Meija. Vreemd, hoe eenvoudig eht was om Joanna's hand vast te pakken en hoe moeilijk eht was om Meija zijn arm aan te rijken. Een beetje stroefjes hield hij zijn arm op. 'Wil je alvast gaan? Of.. wilde je leiver nog even wachten?'
|
|
|
Post by Krista - on Jan 5, 2008 20:07:27 GMT 2
Eric wou zijn mond open trekken om wat te zeggen maar op de en of andere manier durfde hij het niet. Hij zweeg en staarde naar de grond, en moest even enthousiast doen om Jennice weer mee te krijgen. Ze mocht niéts doorhebben. "Kom je ook mee?".
Meija wierp even een blik op Teddy's hand en pakte die dan aan "Gezellig" zei ze en haakte zonder wat te zeggen haar arm in de zijne. "Ik heb er zin in, jij ook?".
|
|
|
Post by melien on Jan 5, 2008 20:29:03 GMT 2
Joanna trok zich los en ging weer zitten. "Nee, ik vind het hier wel best." zei ze met een glimlachje. Ten eerste had ze geen zin om in een jurk de grote zaal in te lopen en ten tweede had ze geen zin om Eric en Jennice de hele tijd te zien. Jemig doe even normaal... Het is zijn keuze, en het is maar beter ook..
|
|