|
Post by greenlightning on Jan 5, 2008 17:01:46 GMT 2
Teddy leip heen en weer door de leerlingenkamer. Hij was vergeten dat Meija en hij in de zelfde afdeling zaten. Waarom ahd hij een brief gestuurd? Hij had toch gewoon kunnen vragen? Zou hij blijven, of naar het feest gaan, zodat ze elkar dar konden treffen? Hij ijsbeerde hyperactief door de kamer en stootte vanalles om, dat Tyra met snelle reflexen weer overind moest zetten. 'Teddy, doe toch rustig. Het komt wel goed. Ze zei toch dat ze met je mee wil?' Zelf voelde ze zich ook niet echt op haar gemak. De groene jurk was net iets te kort voor haar doen.
Julie zat tegen Devon aan en trilde van opwinging en geluk. 'Ik kan neit geloven dat ik er met mijn verloofde heen ga,'zei ze zacht. Devon keek haar vreemd aan. 'ik kan niet geloven dat je uberhaupt verloofd bent,'grijsnde hij. Zijn pak zat hem als gegoten, en hij wachtte ontspannen op June. Hij maakte zich nergens zorgen over.
|
|
|
Post by melien on Jan 5, 2008 17:07:34 GMT 2
Joanna zat rustig in comfortabele kleding in een stoel, met haar boek weer op haar schoot. Het leek wel alsof ze nooit zonder ergens heen ging. Ze sloeg het gedoe gade. Ze deed haar mond open om iets tegen Teddy te zeggen maar deed dat toch maar niet. Dat zou alleen maar aandacht opleveren en daar had ze geen zin in. Ze snapte sowieso niet wat iedereen aan het gala zo leuk vond. Ze sloeg het boek weer open en las een stukje, maar ze kon haar aandacht er niet bij houden.
|
|
|
Post by Merel on Jan 5, 2008 17:11:17 GMT 2
{linker, Shirt eronder groen } Half Fluitend liep Tristan de trap af naar de leerlingenkamer. Zijn Jasje had hij vast. Hij keek naar zijn kleren. Groen was het shirt eronder, net als zijn stropdas. Opzich was groen nog nieteens zo'n hele foute kleur. Als je er tenminste goede dingen met de goede kleur groen in kon vinden. Hij liep dus vrolijk de trap af en had zin in het gala.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jan 5, 2008 17:11:56 GMT 2
Teresia haalde diep adem en kwam naar beneden gelopen in een mooie jurk. Ze had haar haar opgestoken, maar ze vond het niet goed zitten. Wat zou William denken? Hij mocht haar natuurlijk wel zien. Maar ze vond het eng. Ze rilde even en ging op een lege stoel zitten. "Shit" Mompelde ze.
Manuel kwam strak in pak, nouja strak, de leerlingenkamer binnenlopen. Hij bleef staan en rekte zich uit. "Wat is het leven toch heerlijk" Hij liet zich op de grond vallen en bleef raar liggen. "Ze houdt van me, ze houdt niet van me, ZE HOUDT VAN ME" Schreeuwde hij. Hij haalde diep adem en bleef zitten.
Tatyanna kwam met tranen en tuiten naar beneden, in een stomme pyama. "Wáarom moet ik dit álleen doen. Ik ga niet" Ze veegde haar gezicht af. "Waarom..." Ze moest even drama doen. Ze bleef staan en snikte.
|
|
|
Post by Madjic on Jan 5, 2008 17:13:04 GMT 2
June liep naar beneden vanaf de meisjesslaapzaal. Ze was een beetje boos dat Roc en WIlliam allebei al eerder weg waren gegaan. Ze lieten haar gewoon in haar dooieeentje! Al wist ze dat ze dat deden zodat ze Devon niet konden aanvliegen voor het feest. Ze liep de laatste treden af en keek een beetje verlegen de leerlingenkamer in.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 5, 2008 17:21:55 GMT 2
Teddy schrok op van de al die mensen en stootte opnieuw een vaas om. Tyra was afgeleid door Tristan en bloosde hevig. Ze sloeg haar ogen neer en glimalchte. Naast haar brak de vaas in scherven uit elkaar.
Julie straalde toen ze Manuel zag, en schoot als een bruine flits op hem af. Ze sloeg haar armen om zijn nek. 'Ja ik hou van jou,'lachte ze. Devon lachte om Julie en voelde zich blij. Ze was gek... maar wel gelukkig en dat was het belangrijkste. Zijn ogen vonden June en hij glimlachte naar haar.
|
|
|
Post by Merel on Jan 5, 2008 17:29:23 GMT 2
Tristan zijn grijns werd nog breeder toen hij Tyra zag. "Meid wat zie je er toch ónweerstáánbaar uit!" ZEi hij terwijl hij naar haar toe liep, de rest even compleet vergeten. Hij had alleen maar oog voor Tyra op dit moment. Angelina liep achter Tatyanna aan. Alles zat bíjna helemaal goed. "Yanna rustig nou meid.. Je hoeft niet alleen en je gaat wel.. Je gaat gewoon gezellig met mij." ZEi Angelina terwijl ze naast haar ging zitten. ZE had haar hakken nog niet aan, wat maar goed ok was aangezien ze anders vol was gevallen.
|
|
|
Post by Madjic on Jan 5, 2008 17:32:00 GMT 2
June glimlachte naar Devon, maar keek toen naar Tatyanna. "Hey, rustig." Ze liep op haar af. "Je bent echt niet de enigste hoor. Lena en Ty gaan allebei ook alleen." Ze glimlachte rustig. "En de vorige keer was ik ook alleen."
|
|
|
Post by Krista - on Jan 5, 2008 17:34:35 GMT 2
Meija probeerde nog met enige glans en soepelheid de trap naar de meisjeskamer af te lopen, om zo een beetje indruk te wekken, maar dat ging vrij fout aangezien ze bij de tweede tree al struikelde en zo ongeveer naar beneden 'denderde'. Met een rood gezicht streek ze haar jurk, groen en strapless, glad en liep naar Teddy. "hoi" zei ze voorzichtig en onderdrukte een giechel. Daar had ze al de hele middag last van gehad.
Eric strompelde heen en weer en was ten einde raad maar op de bank gaan zitten met een kussen in zijn armen geklemd. Hij wierp even een blik op Joanna en keek dan weer recht voor zich uit.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jan 5, 2008 17:35:28 GMT 2
Manuel kwa als een speer omhoog toen hij Julie zag. Hij streek zijn pak goed en deed net of er niks aan de hand was. "Ik weet niet wat me bezielde" Hij grinnikte en sloeg zijn armen om haar heen. Hij drukte een kus op haar kruin. "Je bent echt geweldig mooi" Flusiterde hij in haar oor terwijl hij haar losliet en nog ene keer bekeek.
Teresia verliet de leerlingenkamer en wou naar beneden gaan. Ze keek even om. "Tatyanna, kleed je aan meid, er zijn avst nog anderen die alleen gaan" knipoogde ze en verdween. Ze liep rustig de trappen af naar beneden.
Tatyanna slikte moeilijk. "Maar, maar..." Ze haalde diep adem. "Kijk hoe zielig ik ben" Grijnsde ze terwijl ze de trap opliep naar boven. Na een lange tijd kwam ze weer beneden in een mooie groene jurk. Ze haalde diep adem. "Wat bezielt me...Kom we gaan Angelina" Ze grinnikte terwijl ze haa rvriendin meetrok.
|
|