|
Post by Madjic on Jan 5, 2008 20:47:44 GMT 2
June knikte en liep naar Devon toe. "William heeft heel lief gedaan trouwens. Hij heeft ervoor gezorgt dat hij en Roc beneden zouden zijn voor ik hier zou komen. William was bang dat hij en Roc zich niet in konden houdern iets rottigs te zeggen."
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 5, 2008 20:51:24 GMT 2
Teddy keek haar even gekwetst aan en knikte toen ,met een gemaakte glimlach. 'Dan... veel plezier vanavond. Ik zie je later wel weer.' Hij draaide zich om naar Meija en glimalchte opnieuw, deze keer heel wat oprechter. 'ja, laten we gaan.'
Devon knikte. 'Lief... maar onnodig. Het had mij niet uitgemaakt wat ze zouden zeggen. Kom, laten we gaan.' Hij zoende haar zacht op de mond en bood haar zijn arm aan.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jan 5, 2008 20:53:08 GMT 2
Manuel grijnsde breed. "Maar, we kunnen het gala oo overslaan als je wilt" Hij grinnikte en pakte haar hand vast. Hij druktee en paar kusjes op haar wang. "Liefste, allerliefste Julie. Ja je mee?" Vroeg hij zachtjes.
Tatyanna grijnsde. "We gaan, met zijn tweeën. nanana" Ze stapte vooruit en trok Angelina firguurlijk mee. Ze stapte ui de leerlingenkamer. "Kom lieverd, we alten eens zien wat een stel is" Grinnikte ze.
|
|
|
Post by melien on Jan 5, 2008 21:00:16 GMT 2
Joanna negeerde Eric, en keek naar Teddy. Ze zag dat het hem kwetste dat ze hier bleef, maar hij zou toch meer plezier hebben met alleen Meija. "Veel plezier." zei ze zachtjes. Ze ging verzitten en zakte zo onderuit dat haar boek haar gezicht verborg. Op die manier hoefde ze niemand aan te kijken.
|
|
|
Post by Madjic on Jan 5, 2008 21:01:35 GMT 2
June lachte om zowel Devon als om Tatyanna. "Nee, mij ook niet. Maar het gaat om het gebaar. Hij heeft het nu ongeveer geaccepteert dat hij me niet van gedachte kan veranderen." Zei ze licht met haar hoofd knikkent.
|
|
|
Post by Merel on Jan 6, 2008 15:01:17 GMT 2
"Zullen we maar gaan dan schat?" Zei Jennice tegen Eric die echt totaal niks door had. En al had ze het door gehad, het was niet bedoelt om Joanna te pesten ofzo, zo deed ze nou eenmaal altijd. Ze liet Eric even los en ging voor Joanna zitten. "Weet je het zeker meid? Want ik weet zeker dat je er goed uit zal zien in een jurk." Zei ze nog tegen haar.. Want ze meende het wel.
Tristan stak zijn hand uit. "Zullen wij maar gaan, schoonheid?" Vroeg hij grijnzend aan haar. Hij had zo'n zin erin, zoals elke keer eigenlijk, want het was altijd zó gezellig!
"En we gaan ze laten zien wat... Dansen is!" ZEi ze grijnzend en liep achter Tatyanna aan, nog wel wat wankelend op haar hakken, maar het ging..
|
|
|
Post by melien on Jan 6, 2008 18:10:03 GMT 2
Joanna keek over de rand van haar boek naar Jennice. "Zelfs als, dan nog zou ik geen jurk hebben." zei ze rustig. Het was nog waar ook, de enige jurken die zij had waren zomerjurkjes. Niks voor het gala. En nee, ik hoef je niet de hele tijd met.. ze brak de gedachte af. Ze werd er echt gek van dat ze de hele tijd zo dacht.
|
|
|
Post by Merel on Jan 6, 2008 18:19:19 GMT 2
Jennice haalde haar schouders op en stond op. Ze keek nog een keer naar Joanna en had het gevoel dat dat niet het énige probleem was. Ze liep naar Eric toe en keek hem aan. "Zullen we maar gaan dan schat?" Vroeg ze aan hem en keek hem grijnzend ana.
|
|
|
Post by Krista - on Jan 6, 2008 23:27:48 GMT 2
"Top" zei Meija en pakte als uit gewoonte Teddy's arm vast en keek hem glimlachend aan. "Laten we gaan, anders komen we nog te laat". Typisch Meija, de drang om overal precies op tijd te zitten was er nog. Ze loodsde Teddy de leerlingenkamer aan.
"Ja, is goed" zei Eric, wierp nog een blik op Joanna en zuchtte diep. Hij was zó fout bezig, maar kon momenteel geen andere oplossing vinden. Hij sloeg zijn arm om Jennice's middel en duwde haar zachtjes mee. De enige oplossing om niet last te krijgen van een nog groter schuldgevoel, was zo snel mogelijk weg te gaan.
|
|