|
Post by greenlightning on Jul 29, 2007 20:19:02 GMT 2
Tyra bloosde zo hevig dat ze even verwachtte dat haar haren weer zo rood zouden worden als ze oorspronkelijk waren. Ze keek weg, verlegen als maar kon. 'Ik heb tientallen bikinies. Ik lag de hele dag in het water... Dus... Er zitten wel leke tussen. of ze me staan is wat anders. Ik keek altijd alleen of ze mooi waren, goed zaten en een beetje tegen water konden.' Ze lachte toen ze dacht aan haar stiefmoeder. Die ahd een bikini die neit nat mocht worden. Gestoord!
|
|
|
Post by Merel on Jul 29, 2007 21:07:59 GMT 2
Tristan legde zijn vinger op haar lippen.. "Niet meer vertellen.. Als ik alleen al denk aan jou in een bikini joh..." Zei hij glimlachend.. "Staat je vast prachtig! En het lijkt me erg gezellig om ook eens jou familie te ontmoeten.. Bij mij heb je er niet zoveel aan.. Alleen nog mijn moeder, en die is een Dreuzel.." Hij glimlachte naar haar.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 29, 2007 21:18:30 GMT 2
'Echt?' Tyra had niks met dreuzels, maar ze was ook niet tegen ze. dat zijn mdoer een dreuzel was kon haar nik schelen. 'Je weet al dat ik een enorme familie heb. Ach, het zal wel mee vallen. Mijn kleine broertjes kunnen lastig zijn, maar het komt vast wel goed.' Ze voelde zich trots, dat hij dacht dat ze er mooi uit zou zien.
|
|
|
Post by Merel on Jul 29, 2007 21:24:21 GMT 2
"Hoe meer hoe gezelliger denk ik.. Ik heb dus niet zo'n grote familie, al had ik vroeger nog een zusje.. Ik speelde veel met haar en Mariël.. Dus ik denk niet dat ik het erg vind hoor." Zei hij en glimlachte.. "Wanneer is het eigenlijk?" Vroeg hij en gaf haar nog een zoen.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 29, 2007 21:30:27 GMT 2
'Volgende week is er een lang weekend. Als het goed is zijn we vanaf half een al vrij, dus kunnen we vanaf dan meteen weg. Maar ja, dan meoten we wel toestemming hebben van het bestuur....' Ze zuchtte diep, bang wat de leraren zouden zeggen (bang wat esme gaat zeggen xD)
|
|
|
Post by Merel on Jul 29, 2007 21:33:50 GMT 2
Tristan glimlachte.. "Gezellig!" zei hij en sloeg een arm om haar heen.. "Ach het mag vast wel! En als het niet mag ga ik heel boos worden, of we zorgen ervoor dat we iets kunnen regelen." Zei hij en glimlachte..
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 29, 2007 21:38:53 GMT 2
Tyra knikte en glimalchte. Ze legde haar hoofd tegen zijn schodeur en glimalchte gelukkig. 'ik ben blij dat jij er bent. ik ben heel beneuwd wat mijn vdaer gaat zeggen als hij je ziet.' Ze maakte zich geen zorgen. Zelfs als hij boos werd, nou en? Het was haar leven...
|
|
|
Post by Merel on Jul 29, 2007 21:42:21 GMT 2
Tristan glimlachte en haalde zijn hand door haar haar.. "Moet ik goedgekeurd worden?" Vroeg hij lachend. Het was als grapje bedoeld. "Ik vind het gezellig dat ik mee mag." ZEi hij tegen haar. {Nee tegen het musje verderop .. xD *heeft lol hier* }
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 29, 2007 21:46:34 GMT 2
(*heeft ook veel lol*)
'Neej, mijn vader is tegen relaties. hij denkt dat daar standaard trowuen van komt en dat mag niet.' Ze zoende hem en glimalchte. 'en dat kan mij zoveel schelen, dat wil je neit weten./ Zoveel.... dat ik niet eens kan vetellen hoeveel.'
|
|
|
Post by Merel on Jul 29, 2007 21:49:27 GMT 2
Tristan glimlachte.. "Ik wil nog niet met je trouwen.. Zijn we veel te jong voor.. Daar denken we over een paar jaar wel aan als je het niet erg vind! Ik wil voorlopig nog zo even van je genieten." Zei hij lachend..
|
|