|
Post by greenlightning on Jul 29, 2007 21:59:10 GMT 2
Tyra bloosde. 'Trouwen? Voorlopig nog niet. Het is gewoon, dat het mij niet kan schelen wat mijn vade denkt. Hij mag boos worden zovele als hij wil. Het maakt me allemala niet uit. Ik ben trowue ana mijn hart, aan mezelf en aan mijn broer. Ik doe wat hij doet en ik geloof, dat hij dezelfde keuze als ik heeft gemaakt.' Ze was trots op haar broer als nooit tevoren.
|
|
|
Post by Merel on Jul 29, 2007 22:01:43 GMT 2
Tristan glimlachte en gaf haar een zoen op haar voorhoofd. "Ik zat ook voorlopig nog niet aan trouwen te denken hoor." Zei hij lachend.. "Maar dat zijn goede dingen waar je trouw aan bent, en eigenlijk de belangrijkste dingen die je moet volgen." Zei hij
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 29, 2007 22:09:05 GMT 2
Tyra knike. 'Ik wil geen troon. Ik wil geen koningin worden. Mijn broer Michaël hoort dat te worden. Helaas is hij de tweede op rij. ik vind dat echt verschrikkelijk. Hij is het die gemaakt is voor de troon. hij is knap, ziet lijkt op mijn vader, is kalm en slim en sterk. Hij heeft een heel vertrouwde uitstraling. Anders dan Mike. Achterdochtig, smal, en hooghartig. Vreselijke jongen. Ik haat hem.'
|
|
|
Post by Merel on Jul 29, 2007 22:12:24 GMT 2
Tristan luisterde aandachtig.. "Dus Mike is de oudste.. Dan Michaël.. Dan... Jullie? Of zit ik nou helemaal fout te denken?" Vroeg hij aan haar en dacht na.. Was wel handig om íéts van haar familie af te weten.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 29, 2007 22:19:32 GMT 2
Tyra lachte. 'nee, ik heb ook nog een zus. Lindsey is de oudste. Dan Mike, of Myco junior, zoals hij eigenlijk heet, dan Michael, dan Miquel en ik ,dan Mizaru, of mize, en dan Mitchell.'Ze lachtte. 'Hopelijk is dat het, want als ik nog een broertje krijg ga ik gillen!'
|
|
|
Post by Merel on Jul 29, 2007 22:21:25 GMT 2
"Ook allemaal met een M." Zei hij lachend.. "DAn val ik wel buiten de boot met mijn Tristan." ZEi hij grijnzend. "EN ik weet niet of dat allemaal ga onthouden! Wie komen er allemaal surfen? DAn ga ik alleen die onthouden.." Zei hij lachend.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 29, 2007 22:52:57 GMT 2
'Waarschijnlijk allemaal. Alleen, ik word echt boos als ik op de jongste moet passen. Hij kan nog neit eens zwemmen.' Ze zuchtte diep. 'Dus, als je e echt wil zien flippen, dan moet je mij in een kamer met mijn stiefmoeder zetten.' Ze lachte. 'miquel ken je toch wel? Okeej, je hebt, Mike, Michaël, maar dat onthou je wel, en mijn broertje, zeg maar mik. De rest maakt neit uit. dat leer je snel genoeg. Mijn pa is heer, of koning, of, eikel, wat je maar wil.'
|
|
|
Post by Merel on Jul 30, 2007 8:55:03 GMT 2
Tristan lachte.. "Ik ken Miquel wel ja.. En jou natuurlijk, maar daar houdt het echt mee op! Ik onthou gewoon dat ze altijd met een M beginnen, als ik dan de naam vergeet roep ik gewoon he M&M ofzo." Zei hij lachend... "En de rest zou vast wel goed komen."
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 30, 2007 20:09:15 GMT 2
Tyra lachte. 'Je herkend het snel genoeg. Ze lijken voor geen meter op elkaar. Micaël, mijn lieve grote broer heeft kort zwart haar. Hij is heel breed en ziet er echt knap uit. Als je hem ziet, nou ja, dat hebben meisjes tenminste, dat krijg je de neiging om hem te knuffelen. Hij heeft een heel lieve uitstraling. Dan heb je dus Mike, en die heeft lang zwarth haar. Wat valer dan Michaël en knap is hij zeker niet. Hij is hee dun en lang. Vreselijk.' Dat waren de twee die Tristan wel moest onthouden. Michaël zou hem zijn fouten vergeven, maar Mike was daar net iets te trots voor...
|
|
|
Post by Merel on Jul 30, 2007 21:21:43 GMT 2
"Als je het niet erg vind, heb ik niet echt de neiging om je broer te gaan 'knuffelen' " Zei Tristan lachend.. "MAar ik denk dat ik dat wel zou kunnen onthouden.. Mike met de korte naam heeft lang haar, en Michaël met de lange naam heeft kort haar.." Zei hij alsof hij een ezelsbruggetje probeerde te maken..
{mag het al van es?}
|
|