|
Post by greenlightning on Jul 29, 2007 19:03:14 GMT 2
Tyra ston bijna te stuiteren. Ze las de brief in haar hand telkens weer opnieuw.
Hey, Ty!
Een korte vakantie misschien, of een langweekend, hoe je eht ook wil noemen. Als je wil, kom dan surfen! Neem vrienden mee! Je vriendje bijvoorbeeld. Nee, ik zal je neit pesten. ik zou niet durven! Neem die broer van je ook mee, en zijn vriendinnetje, dan word het weer gezellig. Ik heb Mik weggekickt, dus dat komt wel goed. Ik zie er echt naar uit je weer te zien!
Michaël.
Tyra kon niet wachten tot ze met haar broer weer kon surfe. Ze vroeg zich af of ze dit weekend weg mocht. Zouden er mensen mee willen?
|
|
|
Post by Merel on Jul 29, 2007 19:22:14 GMT 2
Tristan kwam de leerlingenkamer binnen en zag Tyra.. Hij liep grijnzend op haar af. "Hallo.." Zei hij vrolijk en gaf haar een zoen en keek haar glimlachend aan. Hij had het gala erg leuk gevonden met haar.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 29, 2007 19:31:12 GMT 2
'Tyra zag hem en sloeg haar armen om hem heen. Ze zoende hem en glimalchte gelukkig. 'Hey, stranger, wat heb ik jou al lang neit gezien. of lijkt dat alleen maar zo, omdat ik zo graag bij je ben?' De brief verfrommelde een beetje, maar dat maakte haar niet uit.
|
|
|
Post by Merel on Jul 29, 2007 19:33:31 GMT 2
Tristan tilde Tyra op. "Wat zijn we vrolijk vandaag." Zei hij grijnzend en gaf haar nog een zoen. "Ik denk dat het zo lijkt.. Maar toch in die korte tijd heb ik je heeeel erg gemist!" Zei hij en glimlachte.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 29, 2007 19:35:29 GMT 2
Tyra bloosde en liet haar hoofd zakken. Ze liet hem los en begon emt zijn shirt te kloten. Ze voelde zijn mooie buik eronder en glimlachte. 'Zeg eens, wat voor zwembroek heb jij?' De gedachet aan hem met haar op het strand. Ze voelde zich gelukkig. Samen de zonsondergang. Zij twee... en Miquel.. en haar kleine broertjes... Opeens leek eht heel wat minder romantisch.
|
|
|
Post by Merel on Jul 29, 2007 19:37:37 GMT 2
Tristan moest lachen.. "Wat voor een zwembroek ik heb? Dat is een rare vraag..!" Zei hij lachend en tilde haar op en zette haar op een tafel zodat hij haar gemakkelijk aan kon kijken.. "Een hele leuke." Zei hij lachend.. "Waarom wil je dat weten?" Vroeg hij nieuwsgierig.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 29, 2007 19:43:36 GMT 2
Tyra gaf hem de brief en grijnsde breed. Haar ahrt bonsde in haar keel. Broertjes of geen broertjes, ze kon neit wachten om weer lekker te surfen. misschien, als Tristan eht neit kon, kon ze het hem elren. Zelf was ze wel opeens bezorgd. Moest ze wel in bikini gaan? Dit was raar, daar ahd ze zich nog nooit zorgen om gemaakt...
|
|
|
Post by Merel on Jul 29, 2007 19:47:42 GMT 2
Tristan nam de brief aan en las hem door. Hij grijnsde breed.. "Gezellig! Ik denk wel dat ik een leuke zwembroek daarvoor heb.." Zei hij en gaf haar nog een zoen en gaf haar de brief terug.. "Je zou het me alleen wel moeten leren!" ZEi hij want Surfen, dat was iets wat hij nou écht nog nooit had gedaan, maar wat hem helemaal geweldig leek.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 29, 2007 20:07:12 GMT 2
Tyra lachte dankbaar. Ze sprong hem opnieuw om de hals en zoende hem. 'natuurlijk leer ik het je. iegenlijk meot ik Tifa ook nog vinden. Ze wilde graag mee als ik een keer ging. En misschien Mariël dat ook wil.' Ze was helemaal gelukig. Nu maar hopen dat ze van school weg mochten...
|
|
|
Post by Merel on Jul 29, 2007 20:10:21 GMT 2
"Ik weet niet echt of ik die erbij wil hebben." Zei hij lachend. "Maar ik zou het aan haar vragen." Zei hij terwijl hij haar zoende. "Heb jij dan ook wel een leuke bikini? Ik weet dat alles jou goed staat, daar twijfel ik niet eens aan!" Zei hij lachend.
|
|