|
Post by CherryOnTop on May 11, 2007 14:25:29 GMT 2
Tifa schudde lachend haar hoofd "Wie zeurt, krijgt niks te weten" dit zei ze expres zodat Tyra tenminste iets indimde. Zou ze het vertellen? Wat als haar vriendin ineens zou gaan lachen, nee dat zou een echte vriendin niet doen. "Maar ga je dan mee?"
|
|
|
Post by greenlightning on May 11, 2007 14:57:51 GMT 2
Tyra keek even naar haar handen...' Florian heeft me gevraagd. Ik wist neti zeker of ik dat wel wilde, ik bedoel... hij is zo'n uitslover.. maar hij ahd me al gevraagd... We kunnen we samen gaan! Als je eht tenminste aankan om ook Miquel om je heen te hebben...' Tweelingen doen alles samen. Hij verft zelfs zijn haar rood, zodat we weer op elkaar lijken... Ze wierp Tifa een treurige blik toe. 'Als je het me zou zeggen, dan zou ik je kunnen helpen.'
|
|
|
Post by CherryOnTop on May 11, 2007 15:05:12 GMT 2
Tifa glimlachtte "Dus je hebt wel een date, ben je ook nog van plan te gaan of laat je hem zitten?" vroeg ze. Ze schudde haar hoofd "Nee, ik zeg het niet" Ze vouwde haar armen en grijnsde, snel genoeg zou ze erachter komen wie ze toch stiekem leuk vondt.
|
|
|
Post by greenlightning on May 11, 2007 15:18:41 GMT 2
Tyra zuchtte diep. Dan niet hoor. Ze rekte zich uit en keek naar buiten. 'Nee, ik ga hem neit laten zitten. Ik denk wel dat ik emt hem ga. Maar ik ga er heen met Miquel, natuurlijk,. Dat hij een galagewaad aan gaat trekken. Dat meot ik zien. Dat deed hij vroeger niet eens, zelfs neit als mijn vader hem anders dreigde om te onterven... Natuurlijk was dat bluf, maar alsnog. Ik be heel benieuwd.' Ze grinnikte naar Tifa. Ze hoopte dat ze re inderdaad snel achter zou komen.
|
|
|
Post by CherryOnTop on May 11, 2007 15:22:04 GMT 2
"Een galagewaad? Is dat in ofzo?" vroeg ze lachend. "Ik ga denk ik alleen, of ik vraag Dark..die mijn broer is,waar ik vandaag achter ben gekomen, nee ik ga wel alleen" maar goed, dat zou ze nog wel zien, eventjes rekte ze zich uit en zei toen "ik moet je nog wat vertellen, maar dan moet je beloven niet ineens keihard iets te schreeuwen"
|
|
|
Post by greenlightning on May 11, 2007 15:32:22 GMT 2
Tyra had moeite om het niet uit te schreeuwen toen ze dat hoorde van Dark, maar ze knikte. Ze ging rechtop zitten en keek haar vragend aan, afwachtend.
|
|
|
Post by CherryOnTop on May 11, 2007 15:38:04 GMT 2
"Je weet wel dat vele hier faunaten zijn toch? Nou..ik ben een weerkat maar dan komen mijn oren en staart tevoorschijn als ik te vrolijk of verdrietig ben" zei Tifa, ze zuchtte eventjes. "maar met volle maan, veranderd heel mijn uiterlijk, ik heb rode/roze kleren aan en heb roze haren, twee oren en een staart, plus nog een belletje om mijn nek en eentje om me staart en pols" Ach nu was ze het tenminste kwijt en dat luchtte op. Hunter was erachter gekomen toen ze hem uit het VB haalde toen Voldermort hem had aangevallen. Hij herkende haar in haar andere vorm. Als enige.
|
|
|
Post by greenlightning on May 12, 2007 16:10:29 GMT 2
Tyra's mond viel langzaam open. Ze had gelezen en gehoord over weerkatten. Wow.... 'Dat... had ik nou niet verwacht, moet ik heel eerlijk zijn. Weet, nog iemand hier van? Hoe wordt je een weerkat? Het lijkt mij.. eigenlijk wel stoer. Het zou wel eits voor mij zijn, ik bedoel, vanaf mijn geboorte noemen ze mij al Tora, of Tiger. Een weerkat zou goed passen. Maar als ik jou zo hoor, dan is het geen pretje.' Tyra snapte niet waarom haar vriendin dit voor haar verborgen had gehouden. Het was toch niks om je voor te schamen? Het geheim was veilig bij haar... dat wist Tifa toch wel?
|
|
|
Post by CherryOnTop on May 12, 2007 16:24:53 GMT 2
"jij bent de tweede die het weet, Hunter wist wie ik was in mijn andere vorm. Soms is het vermoeiend want je kan veranderen zonder dat je het wilt, dan moet je vluchten als je niet wilt dat iemand het weet" ze glimlachtte eventjes "maar er zitten ook goede punten aan hoor, soms is het leuk en je kan op avontuur uitgaan"
|
|
|
Post by greenlightning on May 12, 2007 16:44:28 GMT 2
Tyra zuchtte. 'Ik ben wel een beetje jaloers, Tif. Maar ik ben vooral blij dat je eht me hebt verteld. Kan je me dan nu eindelijk vertellen wie je leuk vind?' Ze sprong op en boog zich over Tifa heen. 'Je maakt me gek van nieuwsgierigheid. We zijn toch vriendinnen?' Ze keek haar zielig aan, met haar grote groene ogen.
|
|