|
Post by CherryOnTop on May 12, 2007 16:46:39 GMT 2
"Goed goed! Tegen die oogjes van je kan ik niet op!" zei Tifa lachend, ze schudde kort haar hoofd. "ik vindt hem wel een beetje leuk, maar ik weet niet of hij mij leuk vindt.." Ze aaide Niwa, haar katjes en vervolgde "Hij heet Hunter, je hebt hem vast wel eens gezien toch?"
|
|
|
Post by greenlightning on May 12, 2007 16:50:40 GMT 2
Tyra dacht na. Hunter.... Ehm.... Help? 'Hoe ziet hij eruit? Misschien dat dat helpt. Wel een leuke naam. Hunter... Wacht, is dat die kleine jongen? Met dat zwarte haar? Hij is wel erg stil.. Maar ik geef toe, wel een leuke jongen.' Ze knipoogde, helemaal tevreden nu ze dat geheim eidnelik wist. Ze ging weer zitten en glimlachte. 'Nu kan ik je ook mijn geheim vertellen. De jongen die ik leuk vind... Bestaat helemaal niet.' Ze rekte zich nogmaals uit. Ze had echt meer moeten slapen vannacht...
|
|
|
Post by CherryOnTop on May 12, 2007 16:54:01 GMT 2
"Ja, hij heeft zwarte haar en is soms wel erg stil, maar hoezo bestaat de jongen die je leuk vindt niet?" vroeg Tifa verbaast. Ze voelde zich opgelucht dat ze nu 2 geheimen had verteld. "Maar waarom bestaat hij dan niet?" vervolgde ze. Ze haalde haar hand door haar haren en speelde met een klein strikje die om Niwa's nekje zat.
|
|
|
Post by greenlightning on May 12, 2007 16:59:24 GMT 2
Tyra haalde haar schoduers op. 'Ik heb vijf broers, Tif, er is altijd wel iets aan een jongen wat mij aan een van hen doet denken. Ik hou van... bijna al mijn broers, maar ergens... zijn ze neti itneressant. Ik heb nog geen jongen ontmoet waar ik wat voor voel. Misschien dat dat nog komt... Maar tot dan... Ik bedoel, neem Florian nou. Wel een leuke jongen, maar hij lijkt zo op mijn tweeling broer. Het is erg moeilijk om dan nog op hem te vallen.' Ze glimlachte. Het maakte haar niet veel uit. Misschien zou ze wel een jongen vinden, een die anders was dan alle anderen.
|
|
|
Post by CherryOnTop on May 12, 2007 17:04:32 GMT 2
"Ach, je vindt heus wel de goede, en ik moet Dark trouwens nog spreken, waar die ook mag wezen" zei Tifa, Dark..waar zou hij zitten, niet op het gala in ieder geval. Ze zuchtte eventjes "Laten we maar plezier maken!" zei ze toen.
(Naar Gala topic, die 2de die er al stond van mij? XD)
|
|
|
Post by greenlightning on May 12, 2007 17:08:16 GMT 2
(ik vind het prima)
'Een heel goed idee!' Ze stond op, gaapte, rekte zich uit en staarde een beetje suf voor zich uit. Slapen zou ook erg welkom zijn... Maar ze ging toch naar de slaapzaal om zich om te kleden.
|
|
|
Post by CherryOnTop on May 12, 2007 17:55:30 GMT 2
Tifa was al snel omgekleed en wachtte eventjes op Tyra (verder de topic XD)
|
|