|
Post by Madjic on Dec 11, 2007 20:59:24 GMT 2
William schudde zijn hoofd. "Nee hoor. Maar misschien is het verstandiger als ik voorga." Zei hij en liep onmiddelijk langs Teresia heen en keek snel naar binnen of er mensen waren. "Ok, veilig. Kom maar." Hij gooide de deur nu helemaal open en liet haar de slaapzaal in.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 11, 2007 21:01:45 GMT 2
Ze glimlachte terwijl ze daarna rustig achter hem aanliep. Ze duwde hem ietsjes terwijl ze daarna binnenkwam. "Hmm" Zei ze nadenkend. "Ik hoop dat ze hier zit" Ze ging op de grond liggen en keek onder de bedden. "Of we hebben je speurhoorn nog nodig" Ze kwam oevreind.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 11, 2007 21:10:32 GMT 2
William haalde zijn schouders op. "Dafd is hem als het goed is nogsteeds aan het zoeken, tenzij hij besloten heeft te gaan slapen." Hij glimlacht schamper en keek om zich heen. "Dafd?" Vroeg hij toen hij een beweging onder een hoop van zijn kleren zag. Hij fronste zijn wenkbrauwen en liep eropaf. Vrolijk sprong de eekhoorn op Williams schouder maakte een vrolijk geluid. "Dafd, als jij hier bent... Wat is dat dan?" Hij gebaarde naar de hoop. "Teresia, ik denk dat we hem hebben, tenzij de kleren tot leven zijn gekomen."
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 11, 2007 21:20:14 GMT 2
"Schiet op eekhoorn, anders krijg je geen eikel" Grapte ze. Ze keek even naar William en toen naar de eekhoorn die opeens tevoorschijn kwam. Ze schrok maar keek toen naar de berg kleren. Toen de eekhoorn op de shcouder van William sprong. Keek ze weer naar de hoop. Een glimalchte. "Carrot" Zei ze en vloog naar de berg met kleren. Ze haalde er een paar weg. "Hoe kom jij hier nou weer" Zei ze tegen het konijn. EN tilde deze op.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 11, 2007 21:24:03 GMT 2
Onmiddelijk sprong de eekhoorn naar de plek waar het konijn had gezeten. Hij dook met zijn kopje naar onder en bleef daar zitten. "Ow nee he. Ik denk dat ik het al weet." Zuchtte William en pakte Dafd op met een hand. Met de andere greep hij in het kuiltje en haalde er een handjevol knaagdierenbrokjes uit. "Dafd moet deze daar hebben neergelegd."
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 11, 2007 21:26:17 GMT 2
Ze keek even naar de eekhoorn. maar stond op om WIlliam een knuffel te geven. "Dankje" Zei ze en ging weer zitten. ze aaid eht konijntje. En keek toen naar de brokjes. "Haha, ontdeugend ding hoor!"/b] Zei ze lachend terwijl ze William aankeek.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 11, 2007 21:32:11 GMT 2
William grinnikte en ruimde de brokjes op zodat Dafd er voorlopig niet bij kon. "Hij is veels te slim." Deelde hij mee toen hij naast Teresia ging zitten en Carot even aaide. "Mooi beestje trouwens." Dafd kroop over Williams arm naar het konijn en snuffelde er voorzichig aan.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 11, 2007 21:36:00 GMT 2
Ze glimlachte. Ze knikte toen William zei dat de eekhoorn veels te slim was. Ze keek naar Carrot. "Het is een cadeau geweest toen ik naar Zweinstein ging. Ze komt uit Zweden. En heet Carrot" Ze keek even naar WIlliam, en toen weer naar Carrot. Ze aaide het sneeuwwitte konijntje.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 11, 2007 21:41:45 GMT 2
"Voorzichtig." Waarschuwde William Dafd en hield zijn arm stil richting het konijn hangen. "Ik heb hem van mijn broertje gekregen. Mijn ma zou me nooit iets geven."
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 11, 2007 21:44:28 GMT 2
Ze keek naar de eekhoorn. "Ik ook niet, ze zijn overleden toen ik jong was. En ik mis ze nog altijd" Verzuchtte ze. "ik mis ze echt heel erg, net zoals mijn broer" Ze keek William aan en grijnsde voorzichtig. "Je broer lijkt me aardig, mijne zit op een shcool in Zweden" Zei ze, dat was het enigste wat ze wist.
|
|